Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

264 berichten • Pagina 6 van 14

TBloemink
Orgaandonor Orgaandonor

Re: De familie Kwana

Zozo, beetje ongeruste reacties...

Leuk verhaal hiki, jammer van de tegenvallers. Ik kan niet wachten tot het vervolg!

Succes hiki! Kom op, breng de Kwana's terug!

(Wel knap van me dat ik dit typ met een drawing pad en een schermtoetsenbord :P)
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

:sneaky sorry mensen beetje druk en Sim te weinig: ze zitten al weken in hun huis in Frankrijk: ze leven dus nog wel.

Ik ga echt binnenkort weer eens Simmen: misschien gewoon een nacht doorhalen?
Afbeelding
Ixors
Oplichter Oplichter

He! Ik heb even heeeeeeelemaal naar het einde toe hier gelezen (: Ik deed het met heel veel plezier en ik vond het supertof ;) Als je tijd en zint hebt, kan je misschien nog eens een stukje verdergaan?...
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

23. Ja ja de Kwana's leven nog!

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Het is al weer een poos geleden dat jullie wat van de Kwana's hebben gehoord, maar wees gerust ze leven nog steeds in Sunset Valley.

In de laatste update stond Fabian, de 11e generatie Kwana, erg in dubio wat hij moest gaan doen. Hij was druk met zijn Wereldreizen en had helemaal geen tijd voor een relatie; laat staan kinderen.

Gelukkig was hij zo verstandig om een kind te adopteren - Daniel - anders was dat echt het einde van de Kwana's geweest. Minder verstandig was hij in een diepe catacombe in Egypte: daar werd hij levend begraven nadat de boel plotseling instortte. Zijn zoon Daniel was nog maar net Jong Volwassen geworden en het heeft een poos geduurd voor hij de dood van zijn vader een beetje verwerkt had.

Daniel woont nu aan de kust: hij heeft de Familie Wolff uitgekocht en er een nieuw huis gebouwd. Het oude landhuis van de Kwana's stond vol met relikwiëen die zijn vader had verzameld en Daniel had helemaal geen zin elke dag aan de tragische dood van Fabian herinnert te worden.

Zijn vader sleepte Daniel altijd overal mee naar toe en het is een wonder dat hij nog wel eens op school kwam. In het begin was het leuk om zo op avontuur te gaan maar altijd maar leven in tentjes en goedkope hotelletjes is op het laatste ook geen lolletje meer.

Een echt 'thuis' heeft hij dus nooit gekend vandaar dat hij, toen hij net op zichzelf woonde, een echte huismus was: lekker in z'n eentje een beetje werken en studeren en in het huis bezig zijn. Maar al snel beviel dat hem ook niet meer en altijd maar alleen zijn is ook maar niks.

's Nacht spookte zijn vader meestal wel rond en zijn opa en oma - Cyrus en Mathilde - die hij nooit ontmoet had maar echt gezellig was dat nooit. Die geesten doen alleen maar waar ze zin in hebben en zijn behoorlijk irritant als ze weer eens een plant laten bewegen of in het schaakspel gaan zitten. Daniel zag er de lol echt niet van in.

Hij probeerde de geesten van zijn voorouders op de begraafplaats te houden door er struiken vol met dorens te planten maar ook dat hield ze niet tegen. Pas veel later realiseerde hij zich dat hij zich aan de geesten irriteerde omdat hij eenzaam was. Het was op het moment dat hij River McIrish ontmoette.

Hij ontmoette River tijdens het vissen in het park: ze kwam wat hysterisch over met haar gekke lach maar eerste indrukken kloppen meestal niet. Samen kregen ze een dochter: Julie en het gaf hun beide wat ze echt zoeken: een leuk gezinnetje met een vrij relaxed leven. Het lijkt wel of het reizigersbloed van zijn vader bij Daniel niet stroomde.

Zo leefde de Kwana's rustig door: Daniel werkt op een beetje saai kantoor, Julie groeide als kool en River had haar politieke carriere even op een laag pitje gezet. Wie weet zal Julie een minder 'saai' leven hebben als haar ouders? Maar Daniel en River voelen zich zo gewoon het gelukkigste!

Wordt vervolgd.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie