Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wat vinden jullie van mijn verhaal tot nu toe?

Saai.
5
6%
Gaat wel.
4
5%
Leuk om te lezen.
8
10%
Mooi geschreven en erg realistisch.
25
30%
Erg mooi, Super leuk.
7
9%
Ben benieuwd naar MEER!.
33
40%
Totaal aantal stemmen: 82

213 berichten • Pagina 6 van 11

SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Re: De jongen zonder hart. (NIEUW)!

Ik ben bezig met typen, maar heb helaas niet super veel tijd.. ik probeer steeds zo veel mogelijk in 1 stuk te typen, maar het wil allemaal niet zo heel makkelijk gaan:P ben bijna klaar met typen maar moet nog de screens ervan maken.:)
Dus hoop dat hij binnenkort online komt.
HEEL misschien morgen..(als ik vanavond nog tijd heb om te typen)
en anders hopelijk van de week!! :D
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

ik heb echt met een spannend gevoel gelezen het is wel een leuk verhaal Mimi is inderdaad wel dom ik ben benieuwd naar de update tot nu toe heb je geweldig werk geleverd :thumbsup
ik ben echt benieuwd

Groetjes van Rita :wub :wub
Afbeelding
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Dit heeft niet zozeer iets te maken met dom, in bepaalde situaties zijn we allemaal beinvloedbaar.

Als je om wat voor reden dan ook in zo'n situatie terecht komt met mensen die je weten te manipuleren is het moeilijk te doorzien. En zeg niet dat JIJ daar niet in trapt, het kan iedereen gebeuren.
En het is verdomd moeilijk om er weer uit te raken.

SunshineMimi het getuigt van moed dat jij een verhaal durft te vertellen dat waargebeurd is en daarmee anderen waarschuwen wil.
Hiermee buig je iets negatiefs om in iets positiefs.

En hierbij ook een complimentje aan Hikari, sinds ze je helpt is het verhaal nog beter leesbaar geworden.

Dames ga zo door.
OMG, ik ben tante geworden
SunShineMimi

Dankje wel Elodie, je haalt de woorden uit me mond:) bedankt voor je Super Reactie:)

Edit:

Als het goed is komt dit weekend de update online!:D Ben bezig met de screens en mijn verhaal wordt nog een keer nagekeken door Hikari..:)
Wat een teamwork weer.. Thanks Hikari
Afbeelding
SunShineMimi

EDIT:!
Skin werkt weer dus ben nu bezig met de screens maken:D:D:D

Edit:
17 dec:

Had problemen met de sims, elke keer als ik in cas was sloot ie zichzelf af. dus moet even alles weer op orde brengen. en dan kan ik eindelijk de screens maken,
in de kerstvakantie komt de langverwachte uipdate dan eindelijk online !!!
Dus nog eventjes geduld
Afbeelding
SunShineMimi

UPDATE 5: De avond van het snode plan!

Na lang wachten de update waarop jullie gewacht hebben, veel plezier met lezen!
Het lijkt zo snel te gaan door updates maar in werkelijkheid duurde het een stuk langer. Ik wou dit even melden om nare reacties te voorkomen zoals: Ze is echt dom bezig, in zo’n korte tijd doet ze dat allemaal. Ongeveer van die reacties. Natuurlijk is dat altijd welkom maar laat ik het even melden dat het dus in werkelijkheid veel en veel langer heeft geduurd. En het is een waar gebeurd verhaal, en a.u.b niet te snel oordelen.

Afbeelding
Die week ben ik meteen naar de dokter gegaan. Ik vertelde de dokter dat ik was gewaarschuwd door een goede vriend van mij. Er werd bloed afgenomen en er werd een uitstrijkje gemaakt en leerde voor de eerste keer de zogenoemde ‘eendenbek’ kennen, ook wel speculum genoemd.
Over een week kon ik terug komen voor de uitslag.

Afbeelding
Sordan en ik hebben veel over de telefoon gepraat. Wanneer zouden we het snode plan doen en hoe laat? Hoe gingen we het allemaal aanpakken? Er werden meerdere jongens bij betrokken, Jo en Aziz.

Aziz
Afbeelding
Ik kende Aziz alleen van gezicht, ik had hem ooit een keer gezien toen ik met Sordan aan het chillen was.

Jo
Afbeelding
Wel leerde ik Jo kennen, ik weet niet meer precies wat ik dacht toen ik hem voor het eerst zag maar hij was wel ongelofelijk knap.

Afbeelding
Ik stond te wachten bij de bushalte totdat ik werd opgehaald door Sordan. Na vijf minuten werd ik gebeld dat ik door een vriend zou opgehaald worden. Jo kwam me halen en binnen 10 minuten zou hij er zijn.
Eerder dan verwacht kwam hij aangescheurd in zijn kleine Opel Corsa en ik stapte in. Ik gaf hem een hand en we reden weg.
Hij legde me uit hoe het allemaal ging gebeuren. Jo stopte uiteindelijk bij het busstation waar we met de rest hadden afgesproken. We hebben nog een tijdje gewacht en hij gaf me zijn nummer. Als er wat zou gebeuren zou ik hem kunnen bellen. Niet dat dat echt nodig zou zijn maar voor het geval dat.

Afbeelding
Uiteindelijk kwamen Sordan en Aziz aanrijden in de zwarte golf 4 van Sordan. Jo stapte uit de auto en praatte wat met hun, daarna stapte hij weer in en we reden weg, richting Charels huis. We reden een andere weg dan normaal en stopte bij een zwembad. Sordan stapte bij ons in en Aziz reed verder achter ons in de auto van Sordan.
We kwamen aan in de straat van Charel en reden via de achterkant een straatje in en stopte.
‘Vanaf hier moet je een klein stukje lopen, maar je weet de weg,’ zei Sordan. ‘Oh voordat ik het vergeet, verander mijn naam in je telefoon even naar Papa, voor het geval dat hij op je telefoon kijkt als ik je bel.’
Zo gezegd zo gedaan, ik veranderde het en stapte de auto uit, ik keek nog één keer om voordat ik de hoek om liep. Dit was het dan. Nu gaat het allemaal gebeuren, dacht ik bij mezelf.

Afbeelding
Ik stond bij de deur van Charel. Moest ik aanbellen of niet? Ik durfde niet zo goed want ik wou niet dat het allemaal ging gebeurde. Ik verzamelde moed en dacht aan de dingen dat hij mij had aangedaan en drukte op de bel.
Tringgg! De deur ging open.
‘Heeeyyy moppie, hoe is het met je? Kom binnen, ik heb net thee gezet’
Hij gaf me een knuffel en ik ging zitten op de bank. Charel pakte de zelfgemaakte muntthee uit de keuken en zette het neer op de glazen tafel. Ik rook aan de thee. Munt, heel veel munt, dacht ik bij mezelf.
Ik nam een klein slokje. Het was ongelofelijk zoet.
‘Marokkaanse thee’ zei Charel.
Op zich was de thee wel lekker. Ik hou wel van zoet maar dit was misschien iets te zoet.
Charel pakte zijn laptop en zette een film aan. Wanneer belt hij nou.. wanneer belt hij nou??! dacht ik bij mezelf. We keken een stukje van de film die hij op gezet had, waar de film over ging weet ik niet meer, ik zat veel te veel met me hoofd bij de dingen wat er ging komen. Ik transpireerde als een gek en de adrenaline stroomde door me lijf.

Afbeelding
Mijn telefoon ging. Inkomende oproep van Papa stond er in me beeld.
Ik zei tegen Charel dat hij even stil moest zijn omdat me vader belde, hij keek me vol spanning aan. Ik nam op:
‘Met Mimi?!’
Sordan klonk aan de andere kant met een zwaardere stem.
‘Ja, Met je vader, Waar ben je?!’ schreeuwde hij bijna
‘Uhm ik ben vlakbij huis’
‘Ja, maar waar ben je dan precies? Ik kom je ophalen! Er is iets gebeurd met opa en we moeten er meteen heen!’
Ik deed net alsof ik heel erg schrok om alles zo goed mogelijk in scene te kunnen zetten en kreeg bijna tranen in mijn ogen.
‘Ik ben bij Charel,’ zei ik met een zachte stem, ‘Wat is er met opa aan de hand? Wat is er gebeurd?’ riep ik.
‘Dat leg ik je later wel uit, geef nou maar de straat door waar je bent, dan kom ik je ophalen.’
Ik gaf de straat door aan mijn vader (Sordan) en voordat er op werd gehangen kreeg ik nog te horen dat ik Charel mee moest nemen naar de bushalte waar ik uiteindelijk opgehaald zou worden.
Mijn vader moest er zeker van zijn dat ik echt wel bij hem was.

Afbeelding
Ik legde uit aan Charel wat er aan de hand was voor zover ik wist op dat moment. Ik zei hem dat hij mee moest naar de bushalte. Hij vond dat geen probleem en trok gelijk zijn jas aan om met me mee te gaan, terwijl hij normaal gesproken niet meteen mee zou lopen met mij.
Ik trok ook mijn jas aan en liep naar de deur toe, ‘heb je je sleutels en je mobiel?’ vroeg ik aan Charel.
Het was een soort van hint, want ik wist wat er ging komen en wat er zou gaan gebeuren alleen Charel wist dat niet.
We liepen naar buiten toe richting de bushalte, ik deed enorm overdreven en begon steeds maar over mijn opa en wat er gebeurd zou kunnen zijn. Ik zei dat om het zo geloofwaardig mogelijk te maken.

Afbeelding
Eenmaal aangekomen bij de bushalte die 3 minuten van zijn huis af lag stonden we te wachten in de kou. Het leek uren te duren, Charel vroeg al aan mij of ik met zijn telefoon mijn vader wou bellen om te vragen waar hij bleef. Ik nam zijn telefoon aan en toetste maar een nummer in, daarna deed ik net alsof ik in gesprek was en hing op.

Afbeelding
Ik zei tegen Charel dat hij er bijna was, en nog geen 2 minuten later kwam Sordan van achter de bushalte aangelopen en liep in 1 rechte lijn op me af en gaf me een kus op me mond.
Charel stond met open mond te kijken, hij begreep er niks van. Mimi en Sordan? Hij begreep die combinatie niet. Charel wist namelijk niet dat Sordan en ik al een hele tijd met elkaar om gingen.

Afbeelding
‘Ga maar vast in de auto zitten.’ zei Sordan tegen mij, terwijl hij Charel met een gemene blik aankeek. Ik liep naar de auto die geparkeerd stond op een plek waar het niet gezien zou worden. Ik zocht de auto en uiteindelijk gevonden te hebben doordat Aziz één keer met de lichten knipperde,liep ik richting de auto en keek steeds maar achterom. Wat moest ik doen? Instappen? Ik wist het niet, het liefst zou ik blijven staan om te zien wat er gebeurde. Ik stapte in de auto en zat met mijn gezicht op het voorruit geplakt. Zo kon ik een beetje zien wat er gebeurde.

Afbeelding
Vanaf de overkant van de weg kwam Mister Muscle Jo aangelopen en liep richting de bushalte waar Sordan en Charel aan een hevige discussie bezig waren.
Nu was het 2 tegen 1. Jo riep dat hij mee moest lopen, hij kon vrijwillig meegaan of hij werd meegenomen, dus hij kon kiezen. Zijn uiteindelijke keuze was toch dat hij vrijwillig meeliep.

Afbeelding
Wat er zou gebeuren als hij niet vrijwillig mee zou gaan wil ik eigenlijk niet eens weten. Ze liepen richting de Opel Corsa die aan de overkant van de weg geparkeerd stond, en stapte in.
Ik zag alles gebeuren vanuit de zwarte Golf 4 samen met Aziz die aan het stuur zat. Aziz reed naar achteren en wachtte bij de weg totdat Sordan, Jo en Charel de weg op kwamen rijden.
Daarna reden we er langzaam achteraan. We stopten uiteindelijk bij het zwembad, ja alweer, en Aziz en ik stapten uit de auto en stapte weer in bij Jo, Sordan en Charel. Met z´n vijven in de kleine Opel Corsa reden we weg, richting mijn huis.
Daar stapte ik uit en Sordan liep nog een stukje met me mee. Ik vroeg hem wat er allemaal ging gebeuren met Charel. Hij zei dat ze hem mee zouden nemen naar de andere kant van de stad en daar achter zouden laten, zonder geld, zonder buskaart en zonder telefoon want die zou hij afpakken.
Ik ben naar huis gegaan en weet niet echt precies wat er nou verder gebeurd was, ik weet alleen dat ze nog veel gepraat hebben met Charel en dat Sordan zijn telefoon dus inderdaad in beslag had genomen. Charel zou die terug krijgen wanneer hij het geld en de drugs had.
Later hoorde ik nog dat Sordan ook zijn laptop had meegenomen als onderpand.
Thuis aangekomen ben ik naar mijn bed gegaan en kon maar steeds niet slapen. Ik zat steeds met mijn gedachten bij alles wat er zou gebeuren met Charel.
Aan de ene kant had ik spijt, maar aan de andere kant had hij het verdiend. Door hem had ik Chlamydia gekregen. Toen ik dat te horen kreeg bij de dokter stond mijn hart echt even stil, ik kon Charel wel wurgen.
Vanaf het moment dat ik de auto was uitgestapt heb ik Charel nooit meer gezien. Maar als ik hem ooit tegen kom dan krijgt hij de volle laag.
Zelf merkte ik helemaal niks van de Soa. Het is dat ik was gewaarschuwd door Sordan anders had ik er tot de dag van vandaag nog steeds mee gelopen.

Willen jullie alsjeblieft ook een reactie neerzetten, wat je er van vindt enz.. vindt het erg jammer als jullie wel lezen maar geen reactie plaatsen want ik zet namelijk wel mijn levensverhaal online...:( Het zou me erg goed doen om te horen wat jullie van mijn verhaal vinden:(

Laatst gewijzigd door SunShineMimi op vr 24 dec 2010, 01:08, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
mars-me
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Re: De jongen zonder hart.(Waargebeurd)Nieuw..Update 5 (12)!

Dat is een Wow met een hoofdletter waard..!
Update? :$
want als sinaasappels kunnen rennen en achterna gezeten worden door vliegende koeien, dan is het logisch dat Ernie met zijn badeend naar Japan vlucht om daar bij de paus te gaan wonen en te heersen over Cyprus.
24/7 Archangel! David Archuleta <3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie