Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

533 berichten • Pagina 6 van 27

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Zon, Jay en Strand! [Seizoen 2 ONLINE!! U1]

--Lizzy-- schreef:wow echt leuk!! maar bij sommige plaatjes vind ik wel dat er weinig tekst staat...
dat komt omdat het de eerste update is :P anders wordt het wel een saai verhaal he :P
ik heb de plaatjes voor de volgende update, even kijken of ik ze op tijd af heb
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [Seizoen 2 ONLINE!! U1]

Update 2: Echt ziek

Chrissy wilde eerst andere kleren aandoen, dus zonder dat ze echt goed het huis bekeek ging ze naar boven en vond een klerenkast in de grote slaapkamer.
Afbeelding
"Ik moet echt eens wat andere kleren gaan kopen binnekort." Zei ze hardop. Achter haar hoorde ze de deur opengaan.

Afbeelding
"Kijk eens wie ik hier heb!" Zei ik blij.
"Flore! Lieve schat ik heb je gemist!" Riep ze verrast. Ze pakte Flore van me over. Na wat gepraat legde we haar in het wiegje.
Ik liep de deur weer uit.
"Kom eens Chris." Zei ik. Chrissy kwam snel de deur uit.

Afbeelding
"Waauw!" Zei ze met open mond. "Een bruggetje! Aaah cool!" Ze was erg onder de indruk van het huis..
"Ik wilde een origineel huis maken, en ik geloof dat het is gelukt?" Vroeg ik lachend.

Afbeelding
Het huis heeft 2 verdiepingen, op de 1ste verdieping zijn 2 slaapkamers, de babykamer en de badkamer, en op de hoogste een eigen hok en nog een slaapkamer. En er zitten nog 2 balkonnetje aan.

Afbeelding
Op de begane grond heb je de grote woonkamer in 2 delen, het zit en relaxgedeelte en de tv hoek.

Chrissy wilde eerst eens Twinbrook gaan bezichtigen.
Afbeelding
Ze ging langs de Snackbar en langs het centrum,

Afbeelding
Tenslotte bezocht ze de kroeg, waar ze een hoop reacties kreeg van de mannen. Positief wel te verstaan, ze besteedde er geen aandacht aan, ze was getrouwd en ze waren toch niet leuk.

Afbeelding
Ik ging maar weer eens een boek lezen. Je kon helemaal tot rust komen in dit huis, wat een geweldige plek.

Chrissy kwam ook weer thuis na een tijdje, en ze voelde zich niet zo lekker.
Afbeelding
"Ik ben toch niet zwanger?" Zei ze angstig. "Wat, nee tuurlijk niet. Ik voel me echt anders, ik voel me echt ziek!" Ze moest echt veel overgeven. "Buikgriep ofzo, of nog iets anders. Maar niet zwanger echt niet. Dit was daar niet mee te vergelijken." Vond ze. Na zichzelf wat te hebben opgefrist ging ze eens de brug bekijken.

Afbeelding
Ze ging er op staan en riep.
"Jay! Ik ga zo naar bed! Kom je ook zo?" Riep ze.
"Ik weet niet, ik ben niet zo moe eigenlijk." Riep ik terug.
"Oke, weltrusten!" Riep ze. Chrissy ging naar boven, en ze bedacht dat Flore nog geen flesje had gehad.

Afbeelding
Flore had echt dorst, ze dronk met grote slokken. Chrissy bleef stil en keek naar haar.
"Je bent het schattigste en liefste kindje ooit!" Zei ze terwijl ze bijna een traantje liet.

Afbeelding
"Zo bedjestijd Flore!" Zei ze opgewekt. Flore brabbelde wat, en viel ook eigenlijk meteen in slaap. Net als Chrissy, ze voelde zich echt beroerd. Misschien moest ze eens langs de dokter gaan.

Afbeelding
Ik kreeg een idee!

Afbeelding
Waarom zou ik van mijn hobby niet mijn werk maken? Koken is leuk, dus zal ik eens kijken of ik daar mee iets kan gaan doen?
Ik vond een baan, en ik kon eigenlijk al snel beginnen.

Ik bleef de hele nacht op, ik kon niet slapen, dus ik ga het ook niet proberen.
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [Seizoen 2 ONLINE!! UPDATE 2 !!!!!!

caesar11111 schreef:leuk, je hebt een erg mooi huis gemaakt :love
enkel vind ik de buitekant wat saaitjes ;)
Ik wilde er misschien nog iets aan gaan doen, ik had al eens snel iets geprobeerd maar dat was toch moeilijker dan ik dacht.
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [Seizoen 2 ONLINE!! UPDATE 2 !!!!!!

Update 3: Niet te geloven
Afbeelding
De nacht was voorbij, er was geen overlast 's nachts, en daar was ik al best tevreden mee. Eindelijk een normaal leven zonder mummy's!

Afbeelding
Ik heb vannacht niet geslapen, ik was niet moe en dat ben ik nog steeds niet. Ik keek op de klok.
"7 Uur alweer, dan is het zo etenstijd." Zei ik. Ik stond op en liep onder de brug door naar de keuken.

Afbeelding
Ondertussen werd Chissy wakker van Flore, ze huilde.
"O, o, o wat is er meisje?" Zei ze bezorgt toen ze uit bed stapte. "Heb je honger? Of wil je aandacht he?"

Afbeelding
Ze speelde en knuffelde wat met Flore, die werd helemaal blij en stopte met huilen.
"Je moet me niet wakker maken he liefje, mama is ziek." Zei ze met een lief stemmetje. "Ik ga jou eens in de babykamer leggen, daar is het lekker rustig."

Afbeelding
Dat deed ze dus. Ik riep voor het eten.
"Chrissy! Eten!"
"Ik kom zo! Flore moet even verplaatst worden!" Riep ze terug.

Afbeelding
"Oh nee, ik ga echt naar de dokter vandaag!" Zei Chrissy. Ze kreeg steken in haar maag, net zoals gisteren. Ze wilde snel naar beneden rennen maar ze stopte onderweg snel bij de badkamer.

Afbeelding
"Misschien hebben we nog wat pilletjes ofzoiets hier liggen." Dacht ze. Hoewel ze niet zo veel honger had ging ze toch eten, ze wilde mij niet de hele tijd alleen laten zitten.

Afbeelding
"Goedemorgen schat." Zei ik toen Chrissy de keuken in kwam.
"Goedemorgen, wauw wat een mooie keuken." Zei Chrissy die er nog niet geweest was. "Ik was van plan om naar de dokter te gaan zo meteen, en misschien koop ik nog wat kleren."
"Oke, moet je doen." Zei ik. Ik vertelde haar van mijn nieuwe baan, ze was enthousiast en wenste me succes.
Na het eten keken we nog even wat televisie.

Afbeelding
"Wat een vreselijke sport is dat Rugby toch." Zei Chrissy.
"Ik vind het ook maar niks hoor, voetbal is veel leuker." Zei ik, ik had een tijd geleden nog bij Sunset Valley FC gespeeld, maar ik ben snel gestopt nadat ik geen vrije tijd meer over had.

Afbeelding
"Oh, daar gaat mijn ontbijt!" Riep Chrissy paniekerig.
"Ik denk dat je nu maar snel naar de dokter moet gaan, zo kan het niet langer." Zei ik bezorgt.
Afbeelding
Chrissy dook de wc weer in, en trok daarna haar kleren aan om weg te gaan.

Afbeelding
Ze had haar scooter uit Frankrijk mogen houden, misschien liet ze hem binnekort nog eens opknappen.

Afbeelding
Eerst ging ze kleren kopen.

Afbeelding
Ze kwam uit bij de plaatselijke winkel waar ze van alles hadden. De caissière wees haar op de kledingrekken.

Afbeelding
Er hingen best was leuke kleren tussen, en ze kocht twee dagelijkse outfits en nog wat extra kleren.

Ondertussen was ik thuis bezig met een verbouwing, ik wilde Chrissy verrassen. Ook had ik gisteren nieuwe spullen besteld voor in huis, ze zou er wel van opkijken.

Afbeelding
Chrissy paste de eerste outfit en trok in de wc de andere aan. Het stond goed al zegt ze het zelf.

Afbeelding
De andere outfit stond haar ook goed. Daarna ging ze langs de dokter.

Afbeelding

Afbeelding
De thuiskomst was verrassend. Ze schrok een beetje, maar ik legde alles uit en ze was zeer tevreden.
"En wat zei de dokter?" Vroeg ik nieuwsgierig.
"O een buikgriep. Ik heb er ook pillen voor mee gekregen, ik hoop dat het werkt." Zei ze.
Chrissy wilde gaan douchen en naar bed, ze was echt kapot.

Afbeelding
Ze trok een andere pyjama aan want haar normale zat nog in de was en de nieuwe lag nog beneden.
"Buikgriep, nouja." Zei ze. "Hij is de expert, ik ga douchen."
Ze wilde net gaan uitkleden tot ze iets bedacht.
"Hihi, ik ga het toch doen om het zeker te weten." Ze liep naar het kastje en zocht een zwangerschapstest. De deed hem en legde hem terug op het kastje, daarna ging ze douchen.

Afbeelding
Tijdens het douchen dacht ze na.
"Wat als hij het fout heeft?" Dacht ze. "Nee toch? Dat zou wel heel slecht zijn."

Afbeelding
Ze kleedde weer aan, met een trillende hand pakte ze de test en keek naar het resultaat.
"Hmm."

Afbeelding
Ze ging voor het raam staan.
"Oja, Flore heeft nog een flesje nodig!" Bedacht ze. De test gooide ze in de prullenbak.

Afbeelding
"Hallo, lekker geslapen?" Vroeg Chrissy zachtjes. Flore gaapte. "Ahh!" Zei Chrissy.
Ze maakte een flesje warme melk en Flore dronk het lekker op.
"Drink maar lekker op kleintje." Zei ze zacht. "Binnenkort krijg je een broertje of zusje."
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [UPDATE 3 !!!!!!!!! SEIZOEN 2]

Ixors schreef:Superleuk! Hoe maak je eigenlijk die halve muren? :D
zover ik weet staan die bij de hekjes. Ik weet niet of ik die perongeluk heb gedownload of dat hij bij ambities zat. Maar ik heb hem bij hekjes staan in ieder geval :bloemetje
Jozz

Re: Zon, Jay en Strand! [UPDATE 3 !!!!!!!!! SEIZOEN 2]

@ayumii
Het was in de tent in Frankrijk gebeurd :P

als je mijn huis wilt hebben moet je het even zeggen dan maak ik er een download van :) het huis van seizoen 1 is ook beschikbaar :D

Update 4: Een druk dagje
Afbeelding
Ik bedacht me dat ik Christa mijn 'hok' nog niet had laten zien. Ik ging haar zoeken.

Afbeelding
Door het raampje kon ik zien dat ze Flore vast hield. Stil deed ik de deur open.
"Hoi schatten van mij." Zei ik lachend.

Afbeelding
"Hey Chrissy, ik heb je de 2e verdieping nog niet laten zien, kom je even mee?" Vroeg ik.
"O, oke, dan leg ik Flore even in het wiegje." Zei ze. Ze legde Flore voorzichtig neer en wendde zich weer tot mij.
"Ik moet je ook nog wat vertellen trouwens." Begon ze.

Afbeelding
"Ik ben weer zwanger!" Riep ze enthousiast. Ik schrok me kapot, dat had ik dus niet aan zien komen.
"Maar, hoe.. hoe of waar is dat dan gebeurd?" Zei ik wel blij maar toch wilde ik het weten. "O wacht, laat maar ik weet het al. Frankrijk natuurlijk."

Afbeelding
"Je bent geweldig meid!" Zei ik. "Maar zullen we toch even boven gaan kijken.
"Okidoki!" Antwoordde Chrissy.

Afbeelding
"Dit is de thuisbioscoop!" Riep ik blij.
"Hee, dat is wel cool zeg!" Zei Chrissy bewonderend. We gingen zitten en zette een slechte film op.

Afbeelding
We werden na een tijdje helaas gestoord door Flore.

Afbeelding
Chrissy rende snel naar de babykamer.

Afbeelding
"Hee, droppie, wat is er nou?" Vroeg ze liefkozend. Flore huilde echt heel hard, het leek net of er iets heel ergs was. Gelukkig viel dat mee.
"Oo, een poepluier! Stoute meid hoor." Zei Chrissy lachend. Chrissy verschoonde de luier, maar beneden ging er iets goed mis!

Afbeelding

Afbeelding
De rookmelders gingen af en ik was gelukkig zo beneden. Ik greep de brandblusser en begon als een gek te blussen, maar dat ging echt heel moeilijk.

Afbeelding
"Chrissy bel de brandweer! Ik moet snel een nieuwe blusser hebbe!" Riep ik. Chrissy pakte haar telefoon en ik haalde snel een nieuwe blusser uit een keukenkastje.

Afbeelding
Het vuur nam al wat af, en gelukkig kwam daar een brandweerman aan!

Afbeelding
Samen lukte het om de rest te blussen, alleen vond hij het volgens mij leuker om Chrissy te blussen. De brandweerman was alleen niet zo blij en zei dat we voortaan beter moesten opletten.

"Komt voor elkaar, het zal nooit maar dan ook nooit meer gebeuren meneer!" Zei ik opgelucht.
"Oke dan, dan ga ik er weer vandoor!" Zei de brandweerman.
Toen keek hij me weer boos aan.

Afbeelding
"Oeps."

Afbeelding
Ik klom op de vensterbank en spoot een straal schuim erover, het was gelukkig zo weer uit en de brandweerman kon nu echt gaan.

Afbeelding
Dat gaat ons weer een hoop geld kosten, dacht ik. Gelukkig waren we verzekerd en vielen de kosten nogal mee.

Afbeelding
Chrissy was intussen weer naar boven gegaan om te kijken hoe het met Flore was.
"Dat was weer even schrikken hoor." Zei ze. Flore hikte, dat was echt lief vond Chrissy.

Afbeelding
"Doe maar lekker slapen, dan vieren we morgen je verjaardag grote meid!" Zei ze trots. Flore brabbelde iets terug. Daarna was het voor ons ook bedtijd, dus na al die commotie doken we vlug het bed in.

Ik was er iets vroeger uit gegaan vanmorgen, ik moest de ballonnen nog opblazen en er moest een taart worden gemaakt. Koken is echt mijn ding, dat doe ik alleen maar.
Afbeelding
"Hier is de jarige!" Zei Chrissy blij. Flore lag nog half te slapen maar er kon wel een lachje af toen ze mij zag.

Afbeelding
Afbeelding
We probeerde samen het kaarsje uit te blazen, maar natuurlijk blies ik. Het zag er toch wel grappig uit.
Flore was nu echt een lief groot kindje geworden!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ze had mijn haarkleur en de ogen van haar moeder. Ze leek ook meer op Chrissy dan op mij. Gelukkig maar want zij is toch veel knapper!

"Jij zult wel honger hebben he, ik heb hier een flesjeee." Zei ik blij. Flore was heel opgewekt en dronk met grote slokken het flesje leeg. Gelukkig kon ze nu wat zelfstandiger eten.

"Ik heb nog een verassing Floortje, we gaan naar de McSimald's!" Zei Chrissy blij. Flore snapte het niet maar ze keek wel lekker blij.

Afbeelding
We bestelden een taxi die ons door Twinbrook reed.

Afbeelding
Onderweg zat Flore naar buiten te wijzen, ze zag allemaal vreemde dingen buiten maar wij lachten en zeiden dat het niks was.

Afbeelding
Afbeelding
Flore had er zin in, ze was nog nooit ergens anders geweest dan op het strand en ons nieuwe huis, dit was weer een nieuwe ervaring voor haar.

Afbeelding
Chrissy bestelde het eten, er was gelukkig geen rij want daar zaten we nou ook niet echt op te wachten.
Ik vroeg aan een van de vrouwen achter de kassa of er nog een kinderstoeltje was. En even later kwam ze er mee aan zetten.

Afbeelding
Flore was lekker aan het rondkijken, en ze pikte stiekem ook wat frietjes van Chrissy. Die zag het wel maar lachte er alleen om. Volgens mij had ze erg honger want ze zat de hele tijd met haar handjes en voetjes te trommelen.

Afbeelding
"Hier, doe maar lekker opeten he." Zei ik terwijl ik de kom neerzette.
En al snel kwamen we erachter dat ze nog niet wist wat een mes en een vork was.

Afbeelding
"Bawa." Zei ze ondeugend.
"Wat?" Zei Chrissy. Ze keek opzij en zag dat Flore een beetje gek aan het doen was. "Wat ben je toch een heerlijk kind ook."

Flore werd na het eten een beetje onrustig en ik dacht dat het beter was om haar eruit te halen.

Afbeelding
Ze wilde mijn hand pakken en ging uit haar zelf proberen om op te staan.
"Goed zo Flore, binnenkort kun je zelf lopen he, dat is makkelijk he." Zei ik.

Laatst gewijzigd door Jozz op zo 05 sep 2010, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie