18 oktober - 1 november, aha...
Sorry jongens (en meisjes), ik was Cyciel echt straal vergeten
Ik ben nog bijna verliefder op mijn trouwjurk dan op Vincent... Hij is van witte zijde met geweven structuren in het zilver (de jurk, niet Vincent).
's Morgens ben ik een trouwboeket uit gaan zoeken samen met Rose. Ik heb uiteindelijk een roze pakket gekocht, hoewel ik helemaal niet van roze houd...
De trouwdatum was perfect geprikt, Vincent en ik hadden afgesproken om met zonsondergang te trouwen, maar dit was natuurlijk alleen mogelijk met een mooie heldere lucht.
Godzijdank was er een heldere lucht vandaag!
Oke, genoeg gepraat, het is tijd voor wat foto's!

Met paplief!

Het charmante hoofd van Vincent.

En toen begon de trouwceremonie, ik zou jullie de trouwbeloftes maar besparen, mijn volledige naam kwam er werkelijk te vaak in voor...
Dus na de trouwbeloften en het ringen uitwisselen was ik officieel, je moet het toch echt geloven,
GETROUWD!!!!!!!!!
Ik herinnerde mij wat ik altijd op tv zag als mensen gingen trouwen, en dus ging ik natuurlijk klaar staan om mijn boeket te gooien!
Mijn moeder ging er ook bijstaan, wat ik erg apart vond aangezien ze al zo'n 53 jaar getrouwd is...

Rose was uiteindelijk degene die het boeket ving! Ik gun het haar van harte, nu ik zelf getrouwd ben...
De avond had nog een avond in petto, Sam zette zijn eerste stapjes!

En toen kwam het leukste van de hele avond, de trouwnacht...
Waarvan ik jullie natuurlijk weer de details bespaar.
Ik besloot om romantisch te doen en in Vincents' armen te springen, dit nam hij alleen iets te serieus, want hij droeg mij namelijk naar huis.
Gelukkig wonen wij tegenover het strand, want ik weeg namelijk nogal wat...

Toen begon dus het geweldige deel waarvan ik jullie de interessante details bespaar...

Dit is voorlopig mijn laatste update... *aaaaaaaah*
Ik heb namelijk mijn doel bereikt, ik heb mijn droomman gevonden!
Allemaal heel erg bedankt voor het lezen, volgen en reageren!
Xx,
de eerstvrijgezelmaarnudolblijewantikkanmijzelfgetrouwde Cyciel noemen.

de inhoud is nog een verassing...
Allemaal heel erg bedankt voor het volgen en lezen
Laatst gewijzigd door Merlijntje op zo 13 apr 2014, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.