Heey, even wat nieuws
ik kan wel verdergaan, ( ga 'k ook proberen) maar dat kan nog even duren
ik ga het zo snel mogelijk doen
ik moet nog even downloads zoeken, en het huis opnieuw maken.m'n sims lukt weer
heeeeeeeel misschien vanavond nog een update.maar waarschijnlijk niet ik moet ook nog even terug marty opzoeken enz.
maar 'k doe m'n best
Hier komt de update dan
__________________________ Hoofdstuk 1. Deel 3.
Nadat Rosie is opgestaan, gaat ze koken. Ze kijkt in de koelkast en ziet alleen maar deeg staan.Eerst wist ze niet waarvoor dat deeg was.Toen ze het pakte en bekeek zag ze dat het voor wafels was."Jammie, wafels lekker!"
Ze begint te koken aan haar lekkere wafels.
"Bléééhh! Aangebrand"
"Daar gaan m'n lekkere wafels"
"Dan wordt het maar cornflakes"
Ze pakt de doos en schud de helft langs haar kom.
"Whaa! dat kan ik seffes ook alweer opruimen!"
Ze at de cornflakes op. volgens haar was het wel lekker, maar wafels vond ze toch lekkerder.
Ze waste haar bord af en ging haar omkleden voor haar eerste werkdag.
Daar ging ze, ze had al telefoon gekregen van een klant.
Daar was ze nu naartoe aan't gaan.Ze was belst wel een beetje zenuwachtig.
Toen ze bij de klant aankwam ging ze eens eerst vragen wat dat hij allemaal nodig had.
De man had niet zoveel nodig, een wc, een wasbak een douche een spiegel een een mat.
Nu ze alles wist begon ze er direct aan. na een uurtje was ze klaar.
De man vond het perfect en ze kreeg 186 simdollars en een bonus van 50 simdollars. Zo ging het verder tot 18.00 uur. ze reed van klant naar klant en van huis naar huis.
In totaal had ze 708 simdollars verdiend. Na haar werk had ze genoeg geld voor lenzen, die ging ze dan ook halen en ging nog eens kijken voor kleren daarna ging ze nog even naar de kapper voor een nieuw kapsel.
Zo ziet ze er nu uit.Ze vind haar nieuwe look geweldig!
Ze had honger gekregen en ging een soepje eten.
Ze durfde eigenlijk niet meer zo goed te koken.
Maar morgen ging ze toch nog een keer wafels proberen te bakken!
Daarna ging ze slapen. Ze wou Marty nog even uitnodigen maar daar was het nu te laat voor.
"Achja, morgen nog een dag" en met die gedachte viel ze in slaap.
_____
Zo dit was de update hopelijk vinden jullie het leuk
Heey, ik vind het eigenlijk moeilijk om bij te houden, en ik speel ook niet zo graag met die familie.
Sorry, maar ik zou eigenlijk willen stoppen, ik hou het maar bij dagboeken lezen, vind ik ook veel leuker