Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 2 van 2

charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: De hel is dichterbij dan je denkt.

Je geeft niet veel vrij op die site. Op hyves is het anders, maar weebly is geen profielsite. Alleen je mailadres, en die word juist niet aan derden gegeven. En bovendien, op een forum en uploadsites geld dan toch hetzelfde? En daar mag ze wel op en waarom op weebly dan niet?
charlotte

Sterren schreef:Doe het gewoon stiekem, heb ik ook gedaan, ;-)

ik ben ook 11 trouwens ;-)
Als zij dat zou den zou ze een simverbod krijgen. Of was dat een ander lid die niet op Weebly mocht. En trouwens als ze de geschiedenis wist, weten haar ouders dat niet. Ik jhoop wel dat je een eigen pc hebt, sterren.

Phoe, ben wel blij dat ik van mijn ouders alles mag. (Okee, ik word dit jaar 29 jaar oud, dus ik ben al volwassen)Behalve drugs gebruiken en misdadige dingen natuurlijk.

Al zou ik als ik 10 of 11 was het waarschijnlijk wel gemogen hebben, zo moeilijk zijn mijn ouders niet.
Yum

Ixors schreef:Laten we haar niet op leeftijd beoordelen, hé? Ik ben ook pas 11 geworden en ik werd er soms gek van.

Even terzake :) Waarschijnlijk willen haar ouders niet dat ze zulke info geeft aan het site, wat ook begrijpelijk is. Ik ben best vrij in zulke dingen, maar niet iedere ouder is daar hetzelfde in!
Exact ;-)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie