Net zoals de meeste van jullie heb ook ik het S3N team in mijn simswereld geplaats met het mooie S3N-kantoor die te downloaden waren tijdens de feestweek.
Ik speel niet met hun maar heb wel de verhaalvooruitgang en het verouderen aanstaan. op deze manier gaan de leden hun eigen simsleven leiden. Af en toe komen mijn eigen sims de S3N leden tegen en als je dan met ze praat zie je leuke ontwikkelingen.
Nu wilde ik graag weten of jullie ook leuke nieuwtjes hebben rond het S3N-team
graag hier posten.
Omdat Hiki dus getrouwd is met Jamie heb ik besloten dat Hiki maar bij Jamie (Joline) in moest trekken, tenslotte kan een getrouwd stel niet apart wonen van elkaar (vind ik)
Hiki is dus ingetrokken bij Jamie en woont nu op de Landgraafstraat nr.90
Moest er toch een keer van komen. Toen ik jonger was was er nog dienstplicht, maar ik hoefde niet in het leger. Mijn jaargang was 'uitgeloot' zoals ze dat noemden. En daar was ik blij om :applaus
Toen wist ik dus niet, dat ik jaren later, nu dus, alsnog in het leger zou gaan. Al is het dan maar virtueel :dag
pak het grafsteen van de dode sim op, met een ander poppetje uit je familie waar je ook mee speelt, ga dan naar het laberetorium, en klik dan mens tot leven wekken