Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 19 van 40

Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: 'Natte traan en zachte wang' gaat verder! (pagina 34)

Ok, STOP!
Ik maak alles even duidelijk.
Klaas had veel problemen met Sims 3, en wilde er daarom mee stoppen.
Toen heb ik heel vaak gezegd: ''NEE! Niet doen!'' (weet niet of dat eigenlijk hielp, maarja)
Maar hij besloot gelukkig om toch verder te gaan! Dus er is wel sprake geweest van stoppen, maar niet zo erg dat het gepubliceerd moest worden.

Bron: Klaas op MSN.
Ik ben een jongen =)
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: 'Natte traan en zachte wang' gaat verder! (pagina 34)

Bedankt Jordy. Het klopt precies wat ie zegt. Problemen met de Sims 3. Maar ik presenteer jullie een nieuw deel. Deel 1 van Seizoen 2. Ik vind het heel gaaf hoe jullie zo enthousiast blijven. Ik zal in het vervolg echt sneller proberen te posten. Ik was wel afgelopen week op wintersport dus daar kon ik niks doen. Nogmaals mijn excuses. Over de downloads, ik ga niet veel gebruiken. Alleen noodzakelijke dingen. In seizoen 2 zal er veel veranderen. Kijk en geniet.

Deel 1.


Afbeelding
Een maand is verstreken. Melissa staat met haar vader bij de kist van Isabella. Ze nemen met zijn tweeën nog even afscheid. Met betraande ogen kijkt ze naar de doodskist. Ze trilt en voelt op elke schouder een hand. Haar vader pakt haar troostend vast, maar dat is niet wat ze wilt. Ze wilt dat haar moeder nog leeft, dat zij nu die handen op haar schouders legt. Nee, Isabella is van de klif gesprongen en is nu dood. Bij die gedachte rolt er een traan over haar wang.


Afbeelding
‘Wil je me alsjeblieft loslaten.’ zegt Melissa zacht. Arnoud doet meteen wat Melissa zegt. Melissa is boos op Arnoud omdat hij Isabella heeft laten zitten. Melissa knippert langzaam met haar ogen en nog een traan rolt naar beneden. Ze loopt naar het grote raam toe en probeert haar gedachten te verzetten.


Afbeelding
Ze kijkt naar de rozen die aan de andere kant van het raam in de zon bloeien.
‘Ze kan geen zelfmoord hebben gepleegd.’ fluistert Melissa tegen zichzelf. ‘Ze ging die avond zo vrolijk weg en anders had ze wel een brief geschreven.’ Opeens denkt ze ook weer aan de verschrikkelijke ruzie die ze had met haar moeder in de keuken. Ze heeft haar moeder toen echt beledigd. Zou ze daardoor zelfmoord hebben gepleegd? Melissa krijgt steeds nattere ogen bij die gedachte. Straks heeft zij de schuld van dit, van deze dood.


Afbeelding
Arnoud komt met zachte stappen aanlopen en gaat achter haar staan.
‘Het is hoogtijd om weg te gaan, prinsesje.’ zegt Arnoud tegen zijn dochter. Melissa antwoord niks.
‘Saskia zit thuis te wachten.’ zegt Arnoud erachteraan.
‘Die kan wel wachten.’ zegt ze zacht zodat Arnoud het bijna niet hoort. Arnoud loopt nog even richting de kist en zegt wat mooie woorden naar Isabella toe.


Afbeelding
Ook Melissa loopt nog even naar de kist.
‘Mamma, ik ga je heel erg missen.’ Ze krijgt een brok in haar keel. ‘Ik.. ik houd van je.’ Arnoud begint al te lopen. Melissa legt nog even een hand op de kist en loopt dan achter Arnoud aan. Wetend dat ze haar moeder nooit meer te zien krijgt.


Afbeelding
Dirk sluit de deur achter zich en loopt verder naar binnen. Ze zijn net terug van de begrafenis van Isabella. Het zijn moeilijke tijden voor Dirk en Simone. Simone heeft daarom ook de laatste tijd heel vaak gehuild en wakker gelegen.
‘Wat heftig hè, voor zo’n jong meisje. Ze is zomaar haar moeder verloren. Waarom zou Isabella nou zelfmoord hebben gepleegd? Er was toch niks met haar aan de hand?’


Afbeelding
Dirk denkt na totdat hij opeens een zacht gehuil voor zich hoort. Hij ziet dat Simone haar handen voor haar hoofd heeft gedaan.
‘Lieverd, niet huilen.’ zegt hij troostend. Simone draait naar hem toe.
‘Alles gaat gewoon verkeerd de laatste tijd.’ zegt ze huilend. Haar wangen zijn nat.
‘Stefano en Willemijn, Isabella die zelfmoord pleegt, de dood van ons kindje.’ noemt ze achter elkaar op.


Afbeelding
Dirk vangt Simone op in haar armen. Hij krijgt zelf ook een beetje tranen in zijn ogen.
‘Ik.. ik weet dat alles nu mis gaat. Maar dat gaat veranderen.’ zegt Dirk troostend.
‘Hoe kan het nou veranderen als die levensgevaarlijke gek nog rondloopt.’ zegt Simone snikkend. ‘Hij stopt echt niet met het zoeken naar Willemijn.’
‘Hij is naar een ander land gevlucht.’ zegt Dirk.
‘Maar hij kan toch makkelijk weer terug komen.’ Dirk streelt de rug van Simone en dan wordt er op de deur geklopt.
‘Hij is open.’ roept Dirk.


Afbeelding
Willemijn komt de kamer binnen en Simone en Dirk laten elkaar los.
‘Simone ik kom je wat vertellen.’ zegt ze en Simone loopt naar de tafel toe en gaat zitten. Dirk loopt naar de slaapkamer om zich om te kleden. Ook Willemijn gaat aan de tafel zitten.
‘Ik heb eens nagedacht en ik heb besloten om naar een ander land te gaan. Om daar een lange tijd te blijven. Een paar jaar.’ begint Willemijn. Simone kijkt haar verbaasd aan.


Afbeelding
‘Je gaat toch niet weg omdat je denkt dat ik door jou in de problemen kom?’ vraagt Simone snel.
‘Nee, dat is het niet.’ liegt Willemijn. Natuurlijk wilt ze daarom weg. Door haar is het ongeboren kindje van Simone en Dirk overleden. En wie weet wat er hun te wachten staat. ‘Ik wil gewoon de andere kant van de wereld zien.’
‘Als het dat ene is moet je echt niet gaan.’ zegt Simone. ‘Ik heb je nodig in deze moeilijke tijden.’


Afbeelding
‘Daardoor komt het niet.’ zegt Willemijn. ‘Het komt gewoon door mezelf. Ik woon hier al te lang en heb hier genoeg ellende meegemaakt. Ik wil hier gewoon weg.’ Simone vindt het heel jammer dat het zo moet. Willemijn is nu nog maar de enige echte vriendin die ze heeft. Nu Isabella dood is tenminste.
‘Wanneer was je van plan te vertrekken?’ vraagt Simone die het erg jammer vindt.
‘Over vier dagen. Ik heb de tickets al gekocht.’
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Natte traan en zachte wang. Deel 1 online (pagina 38)

O my...Ik weet niet of ik nou blij of verdrietig moet zijn...Maar het is tof, Klaas... :blink
Verder volgde ik seizoen 1 al voor dat ik geregistreerd was. Ik vind het echt zo jammer dat Melissa Isabella's laatste gedachte niet kon horen. Ook vind ik het super erg dat het kindje van Simone nu dood is. :cry Melissa heeft nu ook al zoveel meegemaakt... :cry :cry :cry
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie