Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Trouble In My Life

Inleiding
Dit gaat over de familie Morris.
Die bestaat uit Maria Morris,Ed Morris en Emy Morris.
Maar ik speel nu alleen Emy.
Emy verhuist naar Sunset Valley omdat ze 21 is en haar ouders te oud worden.
Ze heeft pas de staatsloterij gewonnen en heeft nu geld zat.

( Dit is Btw mijn eerste Topic en Ook mijn eerste Dagboek )
Waar ik spullen of kleren van heb kan je ook altijd vragen

Cheats
Ik speel met Cheats want ik hou het alleen vol met de Sims 2 ik vind het gewoon ontzettend moeilijk om m eraan te houden, ookal voeder ik die mensen ik heb toch de neiging om het te doen.


Het spijt me dat er spellingsfouten ofzo in staan. :$




Hoofdstuk 1 - Seizoen 1 - Aankomst

Afbeelding
‘Mijn naam is Emy,Emy Morris... ik ben 21 jaar en ik woon sinds kort in Sunset Valley, Ik ben snel naar de plaatselijke kapper geweest en nieuwe schoenen gekocht want ik wil niet met een lelijke look mijn nieuwe huis instappen’

Afbeelding
'Nou jippie heb ik een huis gekocht met stomme meteoorieten...Opruimen dan maar,
Opruimploegen zijn niet meer snel verkrijgbaar, owee als me nagels vies worden’

Afbeelding

‘Kijk heb ik helemaal zelf gedaan, er kwam nog een stomme brandweerman die dacht dat ik met lucifers had gespeeld hij vroeg of hij meekon helpen, maarja ik was al bijna klaar, stomme mensen,stomme wereld’

Afbeelding

‘Ik had btw toch de loterij gewonnen dus heb wat geld gebruikt voor alles opnieuw in te richten,
De wc en keuken heb ik het zelfde gelaten alleen alle verbrandde en verotte dingen vervangen’

Afbeelding

‘Mijn slaapkamer heb ik omgetovert tot een droomkasteel, het heeft wel wat zweet tranen en nagels gekost maar dan heb je toch iets’

Afbeelding
‘De woonkamer is niet vol maar ook niet leeg , zonder de beste design ookal ben ik een Prada en D&G type vind het best knap gedaan met die goedkope zooi als zeg ik het zelf’

Afbeelding

‘Mijn wens is om 5 baby’s tot tieners op te voeden, dit is toch een mooi beginnetje voor de meisjes?
Och wat zeg ik nou ik weet helemaal niet of alles gaat lukken zoals ik denk dat het word, Maarja we zien wel de meisjeskamer is natuurlijk wel de duurste zooi ik wil toch niet dat alles inelkaar zakt? Oké het heeft nog wat special toutch nodig maar dat komt later wel’







Wat vonden jullie van mijn eerste Update?
BOE :3
Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Re: Trouble In My Life

Hixxo schreef:Waar heb je die kasten van? (slaapkamer kinderen)

Wat is haar doel (behalve 5 kinderen), wel leuke update..

Thnx
De kasten en andere meubels van de Kinderen heb ik van Desdren ofzoiets als ik het goed heb.

Haar droom is dan die kinderen en afkicken van het rijke gedoe natuurlijk een vriend vinden enzo, en van haar ex-vriendje Jim afkomen ( maar dat komt later )
BOE :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie