Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

MissJPuff
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 17 feb 2018, 00:07

Stephanies Story

Hi!

Ben ik de enige die dagboeken mist op SN? Ik heb een paar jaar geen sims meer gespeeld maar een paar weken terug ben ik weer met de sims 3 begonnen en besloot er een verhaal om heen te maken. Enjoy~

Afbeelding
Zondag 13 september 2015
Lief dagboek
Morgen begint school weer. Ik heb er geen zin in. Niet omdat het school is en daar huiswerk en andere verplichtingen bij komt kijken. Niet omdat ik elke dag weer vroeg mijn bed uit moet. Niet omdat ik minder tijd heb om leuke dingen te doen. Dat maakt mij allemaal niet uit. Het zijn mijn klasgenoten die het ondragelijk maken. Het nawijzen. Het belachelijk maken. Het roddelen. Dat allemaal omdat ik één keer de stomme fout maakte om 2 jaar (!) terug aan Dylan vertelde dat ik verliefd op hem ben. Niet wetend dat hij een vriendin heeft. Niet wetend dat ik hier twee jaar later nog steeds last van zou hebben. Mijn klasgenoten maken bij nog steeds belachelijk.
Vanaf dat moment heb ik mij helemaal terug getrokken en mij zoveel mogelijk op de achtergrond gehouden. Dat heeft mij niet bepaald geholpen. Ik heb geen vrienden, ik voel mij ontzettend alleen en ik heb nooit wat te doen in het weekend. Nouja, zo erg is het nou ik weer niet. Ik game elk weekend en heb zo wel wat online vrienden, op school ben ik gewoon helemaal alleen.


“Stephanie?” Mijn moeder klopt op de deur voordat ze naar binnen komt.
“Wat is er?”
“Ga je zo naar bed toe? Het is al laat en morgen moet je er weer vroeg uit meissie.”
“Ja ik ga zo. Ik moet alleen nog even wat achter de laptop doen dan ben ik klaar.”
“Zit je nou nog steeds achter dat ding? Ik dacht dat we hadden afgesproken dat je ‘m na tien uur weg zou leggen.”
“Ja dat klopt.. Dat wilde ik ook doen.. Maar ik was nog bezig met een spelletje en.. Nouja je weet wel hoe dat gaat. Sorry mam, ik sluit meteen af.”
“Oké. Ga je dan ook naar bed toe dan?”
“Ja-ha.” Mijn moeder doet haar mond open om nog wat te zeggen maar dan lijkt zij zich te bedenken en loopt de deur uit. Zodra ik zeker ben dat ze beneden is kruip ik nog heel even achter de laptop nog héél even. Natuurlijk is het niet maar even en tegen de tijd dat ik naar bed ga is het 3 uur s ’nachts.

Afbeelding
De volgende ochtend schrik ik om 7 uur wakker en besef ik mij dat het vandaag de eerste schooldag is. Met tegenzin douche ik mij en kleed ik mij aan. Als ik beneden kom zie ik mijn moeder aan de eettafel zitten met een kopje thee. Ze lijkt veel te vrolijk te zijn voor een maandagochtend.
“Goedemorgen Stephanie, lekker geslapen?”
“Jawel hoor, jij ook?” Ze knikt.
“Wat moet je vandaag allemaal doen op school?” Ik haal mijn schouders op.
“Ik geloof iets met uitleg over dit jaar en we gaan iets op het strand doen ofzo.”
“Moet je dan je bikini niet mee nemen?”
“Waarom? Alsof ik zin heb om te gaan zwemmen met dit weer.” Eigenlijk wil ik gewoon niet dat iedereen mijn lichaam zo kan zien.
“Dat is toch ook gewoon gezellig met je klasgenoten? Hoe gaat het trouwens met dat ene meisje, hoe heet ze ook alweer?” Oja dat is waar ook. Ik heb mama verteld dat ik één vriendin in de klas heb, zodat ze zou stoppen met zeuren over het maken van vrienden.
“Laura?”
“Ja Laura, hoe is het met haar? Gaat zij ook niet zwemmen?”
“Weet ik niet.”
“En wat nou als je mee MOET doen?” Ik zucht.
“Oké oké ik pak hem wel van boven.”

Als ik op school kom zie ik iedereen meteen de vaste groepjes vormen en ik ben zoals gewoonlijk alleen. Ik kies er voor om achteraan in de klas te gaan zitten en te hopen dat deze dag zo snel mogelijk voorbij gaat. Op het laatste moment komt er nog een nieuwe jongen in de klas en er is alleen nog maar plek naast mij, gelukkig lijkt het hem allemaal net zo weinig te boeien als mij. Mijn mentor staat voor de klas en verteld het standaard “Het begin van een nieuw jaar” verhaal waar niemand echt op lijkt te letten. Dan verteld hij dat er een nieuwe jongen in de klas is en hij wijst naar de jongen naast mij.
“Waarom stel je jezelf niet even kort voor?” De jongen lijkt zich een beetje ongemakkelijk te voelen.
“Nou erh.. Mijn naam is Danny, ik ben 17 jaar en ik ben in de zomervakantie verhuist, daarom kom ik hier op school.” 17 pas? Hij ziet er veel ouder uit.. Zodra mijn mentor een kort knikje geeft gaat hij weer zo snel mogelijk zitten. Ik probeer hem op zo’n manier aan te kijken dat het niet opvalt. Ik zie dat zijn gezicht helemaal rood geworden is en hij zit nerveus met zijn pen te spelen.
Mijn mentor gaat weer verder met zijn verhaal maar nu kan ik mijn gedachten er helemaal niet bijhouden, Danny is zo.. anders dan de andere jongens in mijn klas. Hij doet mij aan iemand denken maar ik weet niet wie..
“Oké! Dan gaan we nu naar buiten om naar het strand toe te gaan!”

Afbeelding
Ik loop naar mijn fiets toe en merk dat Danny achter mij aan loopt. Dan ineens loopt hij naast mij.
“Hey, ik ben Danny.”
“Dat weet ik.” Fluister ik. WAAROM BEN IK ZO?! KAN IK MIJ NIET GEWOON EVEN NORMAAL GEDRAGEN EN MIJ VOORSTELLEN?!
“Haha, en wat is jouw naam?” Ik voel mijn hoofd rood worden.
“St-S-Stephanie.”
“Ik zat net naast jou toch in het lokaal?” Ik knik mijn hoofd en hij begint te glimlachen.
“Ja ik zag hoe je naar mij aan het staren was.” Ik wordt nog roder, ik voel het gewoon.
“Nee dat deed ik niet! Ik keek erh..” Hij onderbreekt mij.
“Het geeft niet ik vond het wel leuk.” Dan is het even stil.
“Wat gaan we eigenlijk doen op dat strand?” Ik trek mijn schouders op.
“Waarschijnlijk sporten en van die stomme spelletjes doen ofzo.” Hij rolt met zijn ogen, fijn om te weten dat er iemand is die het allemaal net zo stom en nutteloos vindt als ik.
“Is er geen plek waar we iets leukers kunnen doen?” Ik kijk hem verbaast aan.
“Spijbelen bedoel je? Op de eerste dag?”
“Ja waarom niet? Alsof het school zoveel interesseert dat je niet komt opdagen voor een middagje sporten op het strand?”
“Nouja, ze houden wel bij wie er wel en niet is enzo..”
“Aah kom op! Pleaaase?”
“Als je nou gewoon mee gaat met school kunnen we daarna toch samen chillen?..”
“Beloof je dat?” Ik knik
“Oké dan gaan we.”

Laatst gewijzigd door MissJPuff op za 14 apr 2018, 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stephanies Story

Het is gewoon een stuk rustiger geworden hier helaas. :(

Leuk om in ieder geval weer eens een nieuw iemand te zien! :) Overigens zou ik dan Photobucket niet gaan gebruiken zoals je zelf ook wel kunt zien nu. Dan moet je namelijk (flink) gaan betalen om je plaatjes op andere sites te kunnen plaatsen en het verpest de beveiligde https-verbinding door alles om te lussen naar http... Gebruik eerder een gerespecteerde site als Imgur.
MissJPuff
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 17 feb 2018, 00:07

Re: Stephanies Story

Rudy schreef:
do 12 apr 2018, 19:10
Het is gewoon een stuk rustiger geworden hier helaas. :(

Leuk om in ieder geval weer eens een nieuw iemand te zien! :) Overigens zou ik dan Photobucket niet gaan gebruiken zoals je zelf ook wel kunt zien nu. Dan moet je namelijk (flink) gaan betalen om je plaatjes op andere sites te kunnen plaatsen en het verpest de beveiligde https-verbinding door alles om te lussen naar http... Gebruik eerder een gerespecteerde site als Imgur.
Ah super irritant van Photobucket, ik wist niet dat je de foto's dan niet ziet :hamer Ik switch wel naar een andere site.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie