Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

34 berichten • Pagina 2 van 2

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: She gonna die; hoofdstuk 4 is er!

ja,en het wordt nog eens extra spannend in deel 5!:

Afbeelding
Bij Changella &co...."Wat gaat u nu met die 2 doen?"
Afbeelding
"Ik heb een ideetje,maar wacht...Ze gaan verhongeren...Nee...Oh wacht,het kan me niks schelen!"
Zei Changella al lachend.
Afbeelding
"Maar mijn idee is:Ookal ben ik de koningin van de dood, ik ben niet ondodelijk, en ik verouder dus ook...Wat al sik dat meisje nu eens zou gebruiken om mezelf weer jong te maken?Ze is 19,als ik zoiets om de 10 jaar doe,blijf ik eeuwig jong"
Afbeelding
"Loraina, hoorde je dat?"
Afbeelding
"Hoorde wat?Dat ze je wil gebruiken om experimenten mee uit te voeren en zichzelf jong te houden?"Zei Loraina verbaasd
Afbeelding
"Nee,dommie!ZE IS DODELIJK!"Zei ik vol vreugde
Afbeelding
Plots stond één van onze wachters op en ging naar Changella toe
Afbeelding
"Majesteit,uw ideeën zijn telkens opnieuw supergoed,maar het lijkt me een slim idee om dat verjongingsding al voor te bereiden en vanaf dat het kan uit te voeren,De toestand wordt gevaarlijk"
Afbeelding
"Zeg jij nu dat ik rimpels begin te krijgen??"
Afbeelding
"Helemaal niet,helemaal niet...Maar ik heb ze horen praten,het duurt niet meer zolang tot ze hebben een plan om te ontsnappen!"
Afbeelding
"Dat kunnen ze niet zolang ze niet alles weten,maar het lijkt me ook een slim idee!Haal die Emely,bewusteloos!!"
Afbeelding
"Kom mee!"
Afbeelding
"Nee,ik laat me niet nog eens doen!"
Afbeelding
Ik sprong uit zijn armen,en..."Ik zei toch dat ik me niet laad doen!"
Afbeelding
"Waahh!"
Afbeelding
"Sorry,maar ik hou niet van vechtende kleine meisjes!"
Afbeelding
Die schop was écht hard, en pijnlijk!
Afbeelding
...*bewusteloos*
Afbeelding
"Sommige zijn echt té makkelijk...Majesteit,hier is dat kreng!En ik denk dat ze nog niet te veel weet van..."
Afbeelding
"Wat?"

en dat van stille lezers,het kan wel zijn dat veel mensen het érg goed vinden,(duhh,ik heb het gemaakt!)maar het doet toch deugd om dingen zoals 'leuk!!!' of 'het wordt echt spannend!!' te lezen!!
gitte2001

Re: She gonna die; hoofdstuk 5 is er!

Het volgende deel is er al!Het wordt waarschijnlijk het voorlaatste deel.(Ik zou graag aan een lecagy beginnen)Dit wordt trouwens niet zo een lang gedeelte, het moest eigenlijk het laatste deel zijn,maar de poses die ik nodig had blokkeerden wat waardoor ik geen goeie foto's kon maken....
Afbeelding
Ik werd wakker in een lichte kamer,het duurde niet lang of ik had door dat ik in een machine zat ik voelde langzaamaan mijn kracht afnemen en werd draaierig,zou ik het overleven?Zou Loraina me nog kunnen helpen?Ik zat vol vragen! En zou Loraina haar dochtertje nog terugzien?
Afbeelding
Met een van mijn laatste krachten probeerde ik rond te kijken.Ik werd alsmaar zwakker en zwakker echt alles werd precies van me afgetrokken!Ik keek rond en zag dat Changella in de kamer naast me zat wat vreemd was is dat ik haar hoorde!We konden communiceren met ene microfoon!"Dit is nog maar de verdoving"Zei ze grijnzend tegen me.
Afbeelding
Ik probeerde verder rond te kijken en zag plots iets dat me interreseerde:Een klein gevangenisje waar een klein meisje in zat!Zou het Loraina's dochtertje zijn?Ik probeerde met mijn allerlaatste kracht naar haar te gebaren dat ze die richting uit moest kijken gelukkig deed ze het, want ik werd dra...a...i..er..ig....../
Afbeelding
"Oh mijn god!Lizzy?" Ze stond aan de tralies te wenen van geluk ,en dat terwijl ik bewusteloos was.
Afbeelding
"Lizzy!!!!Lizzy!!!!Lizzy..."Ze bleef roepen,maar Changella had het meisje in haar macht! Waarom had ze haar eigenlijk perse nodig?Wacht,ik had gehoord wat ze met mij aan het doen was om de 10-12 jaar ging doen!Ik gok het meisje een jaar of 7-8 jaar...7+12=19....Mijn leeftijd!Maar ze dacht er even niet aan dat Lizzy jong was gebleven met een drank,Dus zou ze die drank in principe dan zelf elke dag moeten nemen.
Afbeelding
Maar een moeder-dochter band is te sterk!Lizzy werd 'wakker' En vloog naar haar moeder toe.
"Mama!!!Mama!!!Eindelijk zie ik je weer!"
Afbeelding
"Ik ben zo blij als het maar kan,maar je moet rustig blijven!Ik ga je hier uit halen,maar ik moet eerst iemand redden,iemand die ervoor gezorgd heeft dat ik je zag!

Tot deel 7!Gaat Loraina Emely kunnen redden?Gaat ze haar dochtertje kunnen bevrijden?Wint Changella,of gaat ze lekker de dieperik in?
gitte2001

Re: She gonna die; hoofdstuk 6 is er!

Afbeelding
Loraina gaf snel een snok aan de wachter van Lizzy's cel ,hij had waarschijnlijk sleutels waarmee ze de cel kon open maken.
Afbeelding
En dat was zo. Ze pakte de sleutels en liep naar de cel.
Afbeelding
Moder en dochter waren beide superblij dat ze elkaar nog eens konden vastpakken,het was al 80 jaar geleden!!!
Afbeelding
Ze zag dat de sleutel ook op 'die rare kamer' paste...
Afbeelding
Maar Loraina was te laat.... Emely zat helemaal verslapt en bewusteloos op de grond.
Afbeelding
En te laat is te laat Loraina zat op de grond te wenen...
Afbeelding
"Ik heb al haar kracht,geef het op !Ze is dood,morsdood"
Afbeelding
"En dan te bedenken dat je het enkel doet om er een paar jaartjes jonger uit te zien!!!!Je wilt echt iedereen dood, als je iemand dood wilt,dood mij dan! Voor eeuwig!Ik heb hier toch niks meer te zoeken!
Afbeelding
"Natuurlijk wil ik iedereen dood,ik ben de koningin van de dood...En,zoals je wilt!"
Afbeelding
Plots zaten ze in een donkere kamer en Changella zat allerlei betoveringen op Loraina te doen.
Afbeelding
Loraina begon helemaal te verslappen,ze was niet eens meer sterk genoeg om te kunnen spreken
Afbeelding
"WASHAMALALAKA!STAFONDASIMINITA!SHOKOLEDINIA!"
Afbeelding
"Whaah!"Schreeuwde Loraina
Afbeelding
Changella zat Loraina kracht helemaal af te tappen, de ene spreuk volgde na de andere.
Afbeelding
Maar plots..."Wat gebeurd er?Wat gebeurd er met me?"Changella was zoveel kracht aan het gebruiken dat ze haarzelf helemaal uitputte.Ze was zo goed als kracht van haarzelf aan het aftappen...
Afbeelding
"Wa...Wat....Wat..."
Afbeelding
Op hetzelfde ogenblik...."He...ee...whe...."Emely begon langzaamaan wakker te worden.
Afbeelding
"Het doet overal pijn...Wat is er gebeurd?"
Afbeelding
Tegen dat Emely terug helemaal rechtstond was Changella helemaal verstijfd ze was zo hard al steen,zo ijzigkoud als ijs en zo stijf als een plank.
Afbeelding
"Is...Is ze dood?"
Afbeelding
"Ik denk het..."
Afbeelding
"Ze is echt helemaal versteend...."
Afbeelding
"Maar ze is de enige die weet hoe je hier weggeraakt!"
Afbeelding
Maar op hetzelfde ogenblik verschijnt er terug een gat,mét ladder.
Afbeelding
"Er is zotezien terug een ladder verschenen!Daag!Weet je zeker dat je niet meewilt?"
"Nee...Ik en Lizzy wij horen niet thuis in de 21e eeuw!"
Afbeelding
"Daag Lizzy...En wordt maar terug een gezonde meid!
Afbeelding
"Hu!Eindelijk!Frisse lucht!!!Het stonk daar wat naar de dood"
Afbeelding
*En zo leefde ze nog lang en gelukkig*

Einde!!!!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie