Loraina gaf snel een snok aan de wachter van Lizzy's cel ,hij had waarschijnlijk sleutels waarmee ze de cel kon open maken.

En dat was zo. Ze pakte de sleutels en liep naar de cel.

Moder en dochter waren beide superblij dat ze elkaar nog eens konden vastpakken,het was al 80 jaar geleden!!!

Ze zag dat de sleutel ook op 'die rare kamer' paste...

Maar Loraina was te laat.... Emely zat helemaal verslapt en bewusteloos op de grond.

En te laat is te laat Loraina zat op de grond te wenen...

"Ik heb al haar kracht,geef het op !Ze is dood,morsdood"

"En dan te bedenken dat je het enkel doet om er een paar jaartjes jonger uit te zien!!!!Je wilt echt iedereen dood, als je iemand dood wilt,dood mij dan! Voor eeuwig!Ik heb hier toch niks meer te zoeken!

"Natuurlijk wil ik iedereen dood,ik ben de koningin van de dood...En,zoals je wilt!"

Plots zaten ze in een donkere kamer en Changella zat allerlei betoveringen op Loraina te doen.

Loraina begon helemaal te verslappen,ze was niet eens meer sterk genoeg om te kunnen spreken

"WASHAMALALAKA!STAFONDASIMINITA!SHOKOLEDINIA!"

"Whaah!"Schreeuwde Loraina

Changella zat Loraina kracht helemaal af te tappen, de ene spreuk volgde na de andere.

Maar plots..."Wat gebeurd er?Wat gebeurd er met me?"Changella was zoveel kracht aan het gebruiken dat ze haarzelf helemaal uitputte.Ze was zo goed als kracht van haarzelf aan het aftappen...

"Wa...Wat....Wat..."

Op hetzelfde ogenblik...."He...ee...whe...."Emely begon langzaamaan wakker te worden.

"Het doet overal pijn...Wat is er gebeurd?"

Tegen dat Emely terug helemaal rechtstond was Changella helemaal verstijfd ze was zo hard al steen,zo ijzigkoud als ijs en zo stijf als een plank.

"Is...Is ze dood?"

"Ik denk het..."

"Ze is echt helemaal versteend...."

"Maar ze is de enige die weet hoe je hier weggeraakt!"

Maar op hetzelfde ogenblik verschijnt er terug een gat,mét ladder.

"Er is zotezien terug een ladder verschenen!Daag!Weet je zeker dat je niet meewilt?"
"Nee...Ik en Lizzy wij horen niet thuis in de 21e eeuw!"

"Daag Lizzy...En wordt maar terug een gezonde meid!

"Hu!Eindelijk!Frisse lucht!!!Het stonk daar wat naar de dood"

*En zo leefde ze nog lang en gelukkig*
Einde!!!!