Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 15 van 40

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Natte traan en zachte wang. Deel 19 online! (pagina 28)

Ben benieuwd naar de volgende update!! Ik heb het net tot 1 t/m 19 gelezen. I LOVE IT!!!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang. Deel 19 online! (pagina 28)

Ik presenteer jullie het laatste Deel van Seizoen 1. Ik heb er heel hard aan gewerkt. Ook wil ik jullie bedanken voor alle reacties, ik hoop dat Seizoen 2 jullie ook gaat bevallen!

Deel 20.

Afbeelding
Simone komt vrolijk boven aan de trap aan. Haar mondhoeken gaan naar beneden. Opeens staat Stefano voor haar neus. Haar angst is ongelooflijk groot en ze is bang dat hij haar wat gaat doen.
‘Wie hebben we hier?’ vraagt Stefano met een valse glimlach.
‘Stefano...’ zegt Simone bang.
‘Zie jij nu wat ik ben? Iemand die een moordpoging heeft gedaan! Door jou! Omdat jij je mondje niet kon houden tegenover Willemijn!’ Stefano lijkt wel gek te worden.


Afbeelding
Nu kijkt hij valser dan ooit.
‘Ik hoorde dat je een kind gaat krijgen!’ zegt Stefano woest. Simone zet steeds een stapje achteruit om van hem weg te komen. Maar Stefano loopt steeds mee.
‘Nee.’ zegt ze bang. Ze wilt niet dat hij dat weet, straks doet hij nog wat bij dat ongeboren kindje.
‘Nee? Het zal wel niet. Je hebt geluk dat Willemijn niet thuis is. Anders was ze nu dood geweest! Dan had ze nu geen hoofd meer!’ schreeuwt hij tegen haar. Simone staat voor de trap en wilt zich elk moment omdraaien om weg te rennen.

Afbeelding
‘Wegrennen heeft nu geen zin.’ zegt Marloes. Het is net alsof Marloes haar gedachten kan lezen. ‘Ik heb namelijk een pistool bij, die ik bereid ben te gebruiken.’ liegt Marloes. Ze wilt Isabella namelijk bang maken.
‘Een.. pistool?’ stottert Isabella. ‘Kunnen we dit niet anders oplossen?’
‘Niks te! Ik ga jouw kapot maken! Dat je dat maar weet.’ schreeuwt Marloes en heel langzaam gaat ze met haar rechterhand naar haar rug. Alsof ze een pistool pakt.


Afbeelding
Isabella schrikt en wilt langs Marloes rennen, maar Marloes gaat voor haar staan. Ze kan niet langs haar komen. Ze besluit de andere kant uit te rennen. Ze heeft niet door dat het nog gevaarlijker kan zijn om richting het einde van de cliff te rennen. Marloes lacht vals.


Afbeelding
Ze stopt huilend voor het einde van de cliff. Ze kijkt naar beneden en ziet de rivier. Zal ze springen om aan Marloes te ontkomen? Nee, dat zal ze nooit overleven. Wat gaat er gebeuren?
‘Waarom?’ jammert Isabella. Ze hoort heel langzame voetstappen achter haar. Marloes komt steeds dichterbij. Wat gaat ze nu doen? Marloes draait niet naar haar toe, maar ze wacht af. Ze wordt helemaal gek. Ze denkt aan Melissa. De laatste keer dat ze haar zag was vanavond. Ze waren nog steeds boos op elkaar. Isabella heeft er spijt van.







Afbeelding
Stefano gaat voor haar staan.
‘Ik zou het niet een keer wagen om weg te rennen!’ zegt hij vals.
‘Ik ben niet voor niets naar deze flat gekomen.’ zegt hij. ‘Geen wraak op Willemijn? Dan maar wraak op jou!’ schreeuwt hij een hij geeft Simone een flinke duw tegen haar schouders en ze valt achterover.



Afbeelding
‘Dit is voor jou en je kind!’ schreeuwt hij erachter aan. Ze valt naar beneden en bots een paar keer tegen de muur. Ze komt heel hard neer op de grond. Ze heeft pijn en ze kreunt. Stefano rent de trap af en gaat voor Simone staan.


Afbeelding
‘Vieze trut!’ schreeuwt hij terwijl hij voor haar staat. Hij trapt vier keer hard op de buik van Simone met zijn voet. Hij hoort Simone harder kreunen. Ze voelt een verschrikkelijke pijn in haar buik. Stefano rent de flat uit en vlucht.

Afbeelding
Het is stil. Isabella kijkt naar de sterrenhemel die erg wazig voor haar is door haar natte ogen. Marloes staat nou zeker weten achter haar en houd een pistol op haar gericht. Isabella legt een hand op haar hart en doet niks. Ze heeft het lef er niet voor.
‘Sterf!’ zegt Marloes opeens in haar oren en ze voelt een harde duw in haar rug. De duw heeft veel kracht en ze valt voorover.

Afbeelding
Ze valt voorover en ze ziet de prachtige sterrenhemel. Marloes staat achter haar en ziet haar vallen. Eindelijk. Dingen uit het leven van Isabella flitsen voorbij terwijl ze van de gigantische cliff valt. Haar ouders, haar broer, haar jeugd, haar pubertijd, haar ontmoeting met Arnoud, haar trouwdag, de bevalling, Joost, Marloes, Stefano, Willemijn, Simone... Melissa...



Afbeelding

Een klap en alles is zwart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie