Na nog geen kleine maand was Vanessa zwanger. We waren beide erg verrast en de 9 maanden vlogen voorbij. Vanessa's buik groeide elke dag meer en samen genoten we nog even van onze tijd met z'n tweeën, uitkijkend naar onze gezinsuitbreiding.

3 september 1819 werden Vanessa en ik de trotse ouders van een prachtig meisje. We noemden haar Elisabeth. Haar volle naam luidde: Elisabeth Helena Amalia Heinrich. Elisabeth was de naam van Vanessa's moeder, Helena was de naam van mijn moeder, en Amalia vonden we allebei gewoon een ontzettend mooie naam.

Vanessa bracht de meeste tijd door in haar wiegje. Maar man, wat vergt een kind veel tijd. Ik en Vanessa hadden afgesproken dat we om de beurt de luier zouden verschonen.

Enfin, Elisabeth (ook wel Beth genoemd) groeide als kool en voordat we het wisten werd ze alweer 1 jaar. Beth begon steeds meer op haar moeder te lijken; ze hadden precies dezelfde oog- en haarkleur. Elisabeth was een levendig kind. Zou ons geluk met Elisabeth voor altijd voort bestaan?
_________________________________________________________________________________
Mijn grootste excuses voor deze korte up, en dat jullie geen foto's van de zwangerschap hebben gezien. Ik had het vandaag ontzettend druk en ik ben helemaal vergeten om foto's te maken, oei.
Maar goed, morgen vier ik mijn 17e verjaardag - dus zal ik niet uploaden!