Koen schreef:@Guppie; Geef jij echt zoveel om bijen?
Nee, ik haat ze. Bah, vieze rotbeesten zijn het. Van mij mogen ze allemaal weg!

Ik geef om alle dieren, ook om insecten die af en toe wat minder prettig overkomen.
@Markos; heel erg leuk, de Knolletjes houden van je!
Hoofdstuk 6
''Het is ons gelukt! We hebben hét medicijn tegen zombietransformering!''
''Wat? Is het nu al volle maan! Hendrika, wil jij dit medicijn bij jou thuis veilig bewaren? Dan gaan we het morgen patenteren!''
''Hoe komt de opperheks er bij dat ik nog weet hoe je sims in zombies transformeert? Die spreuk ben ik al lang vergeten! Ik zal tovenaar Rastabas om hulp moeten vragen...''
''Eh, hoi Rastabas! Eh, hoe gaat het? Mag ik eh, een dingetje vragen?''
''Het gaat over de zombievloek.'' zei Hortensia. ''Ik ben hem helemaal vergeten, maar ik dacht dat jij die nog wel zou weten.''
''De zombievloek?'' mompelde Rastabas. ''Die moet ik hier ergens in mijn archief hebben. Maarre, het kan wel eventjes duren voor ik hem gevonden heb...''
''Geen probleem Rastabas!'' riep Hortensia opgelucht. ''Stuur maar een berichtje als je hem gevonden hebt!''
''Ik hoop maar dat hij de spreuk een beetje snel kan vinden...''
''Hmmmm... Wat moet Hortensia nou met een zombievloek?'' mompelde Rastabas. ''Daar komt vast niets goeds van...''
''... en lief zusje, ik hoop maar dat je het niet erg vind dat ik stiekem uit het ziekenhuis gevlucht ben!'' smeekte Marijtje. ''Ik moet nog 35 afleveringen van Lingo inhalen!''
''Geeft niet zusje,'' zei Hendrika, ''ik heb je uit het systeem verwijdert. Niemand heeft ook maar iets door!''
''Marijtje! Hendrika! Zijn jullie zo laat nog op! Ach, wat maak het ook uit.'' zei Hortensia. ''En, wat voor onderzoek heb je gedaan, Hendrika?''
''Je zult het niet geloven!'' riep Hendrika stralend. ''Ik heb een medicijn tegen zombietransformering! Ik heb het hier bij me, met de formule. Wees voorzichtig! Dit zijn de enige exemplaren!''
''Hmmmm, medicijn tegen zombietransformering zeg je? Enige exemplaren?'' Hortensia lachte.
''Dames, wij gaan geld verdienen!''