Hallo,ik ben Lilly Umber. Ik woonde eerst bij mijn ouders,in Riverview. Ik ben sinds kort verhuist. Mijn droom is om kok en boerin te worden. Maar ook moeder...
Ik heb wat geld van de bank geleend (en van mijn ouders). Daarmee kon ik een mooie kavel kopen. Nu staat er een klein gezellig huisje!

Nou,dit is mijn huis. Ik heb 1slaapkamertje,1badkamer,1keuken en 1 woonkamer. Ik ben nog aan het sparen voor nog een verdieping.

Ik ben moe van al het verhuizen. Ik twijfelde of ik een pizza ging bestellen,of gewoon zelf ging koken. Omdat ik dol ben op koken,maakte ik wafels. Dat is wel lekker. Maar uh... Ook het enige dat ik op dit moment kan maken.

De wafel waren klaar. Ze zagen er wel eetbaar uit. Gelukkig. Ik was iets te chagrijnig om het overnieuw te maken.

Ik zag de postbode. Hij gooide een krant op de stoep. Ik liep meteen naar buiten om hem te pakken. Binnen ging ik de krant lezen. Ik moest een baantje. Dacht ik. En zocht even. In plaats van een baan te vinden,vond ik iets over een park. Daar ging ik naar toe. De supermarkt was er geloof ik tegenover,dus daarna kon ik boodschappen doen

Ik ontmoeten bij het park een man genaamd Marty Keaton. Ik vond hem erg aardig. Hij hield net als ik van de buitenwereld. Dat was dan ook ons onderwerp waarover we praatten.
Ik kon er niks aan doen,ik vroeg hem even later of ie vrijgezel was. Maar hij had al een relatie... Ik zei snel dat ik weg moest. Ik rende snel weg,met opkomende tranen.

Toen hield een andere man mij opeens tegen. Hij was nog erg jong,net als ik. "Wat is er?" vroeg hij bezorgd. Ik slikte en zei: "Uh.. Gedumpt" Ik was eigenlijk niet echt gedumpt,ik had nog niet eens wat. De jongen heette Vincent Vrijevogel. We praatten wat en eigenlijk vond ik Vincent leuker dan Marty.
Toen ging ik lekker naar huis,die boodschappen kwamen morgen...
Ik ga later verder

Laatst gewijzigd door SimsVerslaafde op za 13 mar 2010, 08:35, 2 keer totaal gewijzigd.