danks allemaal
vandaag ter viering van me 2000ste post, , plaats ik een extra lange update, dus inplaats van ongv 20 foto's vandaag 37 foto's
____________________________________________________ 9. Mijn eerste dag bij Lily
Lily d'r moeder werd vannacht opeens wakker omdat ze moest spugen, ikkreeg een schoonmaak drang maar Lily d'r moeder had het al schoon gemaakt
Lily werd als eerste wakker en ging meteen waffels maken, want dat was het enige wat ze KON maken
ook hadden we een nieuwe tafel, een doorzichtige, uit 1983 een klassieker dus en 1 van de eerste tafel die met glas was gemaakt
toen ook ik wakker werd gaf ik Lily een knuffel
samen aten we de wafels, Lily had erge honger dus at zij sneller dan ik
ik wilde graag afwassen zodat ik dacht dat ik nog nuttig was, Lily dwong mij om dat niet te doen maar ik ging door
hier praatte we lekker, in de keuken, over van alles en nog wat zoals dat we erg vroeg wakker waren
ik gaf Lily een knuffel en bedankte haar weer van dat ik bij haar mocht wonen
opeens keek Lily naar beneden ik voeg waarom en ze zei dat ze eigenlijk gevoelens heeft voor vrouwen, ik vond het niet erg omdat ik dat stiekem ook heb
ze keek toen met een blij gezicht naar mij en met een opgelucht gezicht
ik pakte toen haar handen vast en zei, lieve schat ik heb ook gevoelens voor vrouwen en dan met name voor jou
toen liet ze mijn handen los en dat maakte me bang, ik dacht dat zij niet van mij hield
en opeens, ze keek naar beneden en ik ook, toen ze opeens me een kus op me mond gaf
we knuffelde en Lily keek met een superblij gezicht, alsof ze altijd al van mij heeft gehouden en meer gevoelens voor me had dan alleen vrienden
ik dacht toen aan onze toekomst, toen we elkaar knuffelde
ze streelde mijn wang en toen was ik nog meer in de hemel
tot ik opeens een lekker ideetje kreeg, met een gezicht van hmm dat idee is een goed idee
ik nam Lily vol op de mond en zo stonden we nog 5 minuten te zoenen
Lily kon niet meer stoppen, toen ik even van d'r mond was begon ze me weer te zoenen
en toen verplaatste we ons zoen gebeuren naar de stoel, want de tafel mocht niet van Lily d'r moeder
jammer genoeg moesten we ook naar school
in de pauzes bleven we in de klas om zo nog even van elkaar te kunnen genieten
Lily d'r moeder nam andere kleren en een ander kapsel, Lily vertelde ook dat haar moeder ex-model is, nu is ze arts
d'r vader ging ook voor een nieuw kapsel, hij werd namelijk gek van die pet
in het park zoende we nog wat, voor we naar huis gingen
en we keken nog naar elkaar, we konden niet genoeg krijgen van elkaar
we gingen toch maar naar huis, want we wilde nog naar de film vanavond
samen maakte we onze huiswerk en we waren dan ook tegelijk klaar
ik maakte herfstsalade, helemaal vers en helemaal lekker
ik genoot van de verse herfstsalade die ik at
ik vroeg aan Lily d'r moeder of we vanaaf naar de film mochten, van haar mocht het en we waren meteen weg
Agnes stond er ook, maar ging toch weer naar huis want ze wilde die film toch maar niet zien
de film was vandaag gratis, omdat ze het een slechte film vonden, vondenwij niet erg want we ging toch alleen maar zoenen
we liepen beide op een rode loper alsof we modellen waren, voor de lol natuurlijk maar leuk was het wel
na de film gingen we snel naar huis, want we waren bijna te laat en Lily ging rijden
Lily ging al snel slapen want ze was heel erg moe
en uiteindelijk sliep ook ik...
dat was de lange update van vandaag, ik hoop dat jullie lekker gelezen hebben, dan kunnen jullie lekker lang naar mijn 2000ste post kijken
danks Gianna, Sanne die komt nu
___________________________________________________ 10. Word ik gek?!(deel 1)
ik werd wakker op een zaterdag, mijn eerste weekend bij Lily ik was aan het bedenken wat ik zou gaan doen vandaag
eerst maar even de wc schoon maken
hij was aan het blinken zo schoon als ie was
ik liep naar buiten, om gewoon een stukje te lopen
ik bedacht me om even boodschappen te doen, want we hadden niks meer
ik had het gevoel dat er iemand achter me liep
dus stond ik stil
draaide me om... en zag niemand
ik kreeg alweer het gevoel dat ik bekeken werd
nog voor ik het wist werd ik opeens aangevallen door door een onbekend iemand
hij legde me na het vechtpartij in de bosjes, zonder kleren
je kan zelf wel raden wat er was gebeurt met mij
die avond had een vrouw mij gevonden, en had mij mijn kleren aan getrokken
ze bleef bij mij, en huilde zelfs om wat er was gebeurt
toen ik in het ziekenhuis lag was ik nog steeds bewusteloos, het bleek dat ik in coma lag maar het was niet ernstig
de onbekende vrouw bleef bij mij in het ziekenhuis, Lily en haar ouders waren nog niet geïnformeerd over wat er was gebeurd, maar dat ging ook niet snel gebeuren want die man die mij had verkracht had alles gestolen, mijn mobiel, mijn portemonnee, wat zal er gebeuren met mij? nu ik hier in coma lig...
dat was de update van vandaag, volgende keer meer
Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op za 27 mar 2010, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.