Het onderwerp zegt het eigelijk al. Maar ik heb geen idee hoe het werkt maar het leek me wel heel leuk om te proberen. Ik wist eigelijk ook niet zo goed waar ik deze ''vraag'' neer moest zetten dus vergeef me als het verkeerde plek is!
^ Bij je gebruikerspaneel rechtsboven, dan naar profiel, dan naar onderschrift, en dan plaats je daar je onderschrift. Als je het nog niet begrijpt, zal ik het wel wat gedetailleerder uitleggen
deetui schreef:^ Bij je gebruikerspaneel rechtsboven, dan naar profiel, dan naar onderschrift, en dan plaats je daar je onderschrift. Als je het nog niet begrijpt, zal ik het wel wat gedetailleerder uitleggen
Maar hoe zet je een screen op een handige plek in mijn bestanden want steeds als ik hem heb geupload kan ik hem niet vinden... Of is het nou heel dom wat ik zeg haha ;$
Ik heb daar een mapje voor waar ik ze in stop.
Ik heb ze in mijn bibliotheek staan bij afbeeldingen,en daar dan een speciaal mapje voor screens.
Ik hoop dat je dit bedoelt want ik ben ook niet zo'n helder licht wat dit betreft.
Je kunt de screens ook verwijderen nadat je ze hebt geupload naar een uploadsite.
Dan hoef je niet al die ruimte te verspillen.
Als ik veel screens moet maken voor verschillende dingen maak ik altijd eerst even extra mapjes aan, waarin ik ze tijdelijk bewaar zodat niet alle soorten screens door elkaar gaan.
ilovedesims<3, al je vragen of screens op het forum plaatsen kun je hier stellen, een nieuw topic is onnodig en daarom sluit ik hem
Anders krijgen we veel te veel onnodige topic