Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

winxie2
Podium hulp Podium hulp

Friends in crime

Wat krijg je als je allemaal tieners hebt in 1 huis?
Inderdaad...chaos!
Door het lot werden deze wanhopige zielen bij elkaar gebracht. 5 verschillende karakters onder 1 dak dat leidt soms tot vinnige opmerkingen,ruzies maar ook evengoed tot echte vriendschap,nieuwe liefdes en bijzondere verhalen.

Een klein overzicht van onze jonge bewoners...

The girls :
Afbeelding

Lara, een knappe,licht gestoorde meid die altijd vrolijk is :laugh
Bionda, spontaan en betrouwbaar en gekend door haar humor met een vleugje sarcasme
Bluë, een babbelaar die steeds het goede in de mensen ziet en met een obsessie voor romantiek.

The ''twins'' :
Afbeelding
Als je Arno(rost) zegt,zeg je Jelle(bruin). Het is geen tweeling in de zin van familie maar het zijn de allerbeste vrienden. Beide zijn ze compleet gestoord en zetten ze de boel op stelten.

The bull :
Afbeelding

Michael ( de broer van Bluë ) is de enige jong volwassene en daardoor voelt hij zich de pater familias.
Hij is een echte macho en vrouwenversierder. Maar je kan steeds op hem rekenen.

Benieuwd naar hun persoonlijke story, hun gemeenschappelijke avonturen en fratsen ?
Volg dan zeker de updates :).
winxie2
Podium hulp Podium hulp

Re: Friends in crime

Sorry dat het zolang duurde maar ik heb een vakantiejob en daarom heel weinig tijd ...
Maar vandaag dus eindelijk update 1.
Ik heb tijdens mijn job ook een nieuw idee bedacht.
Voor iedere aflevering geef ik een song. Die kunnen jullie beluisteren voor of tijdens de aflevering.
Het liedje zal steeds de sfeer van de aflevering weergeven of het verhaal beter uitleggen... jullie zullen wel zien. Hier gaan we dan !

New in Town

Liedje : 'Here I am - spirit 'bryan adams' link : http://www.youtube.com/watch?v=hsAvaaG509E .

Jongens zijn jullie nu eindelijk klaar!? Micheal stond onderaan de trap van het weeshuis.
Jihaaa! Arno en Jelle gleden van de trapleuning. 'Aiai sergaent' riepen ze in koor.
'Wij ook' de 3 meiden kwamen al giechelend de trap af. 'Het is zo ver' Michael zette een glimlach op en keek trots naar zijn vrienden.
'Ik ben zo gelukkig voor jullie...' kermde een oud vrouwtje. Iedereen keek haar een seconde aan en toen vlogen ze haar in de armen. 'Bedankt voor alles zuster Berna' snikte Bluë.
'Kom je ons wel bezoeken?'
'Tuurlijk mijn schatten. Ga nu maar de taxi is er.' Iedereen zeulde zijn valies mee naar de taxi en laadde in. Allen keken ze noch eens naar het weeshuis waar ze elkaar hadden leren kennen. Iedereen hun eigen verhaal en door het lot aan elkaar toegewezen. Het was eindelijk tijd voor een nieuwe start...

'Zeg Michael waar heb je ook al weer een huis gevonden' Lara keek hem met grote ogen aan. 'Wel Laratje in DreamCity' Ze draaide met haar ogen : ' heel toepasselijk hoor' .
Na uren rijden,slapen,ruzie maken,lachen,zingen - Ja wat doe je allemaal om je bezig te houden in een auto :flapper - gilde Bionda het plots uit. 'KIJK !!!! Daar staat het bord met ''Welkom in DreamCity'' het bestaat nog echt ook.
Iedereen keek uit het raam en zwaaiden naar de voorbijgangers.
'OOo we gaan hier zoveel jongens versieren ! ' Lara knipoogde. 'Je mag mij wel versieren' zuchte Jelle al lachend :thumbsup . 'Dat zou je wel willen hé !'
Afbeelding
De taxi stopte. 'WTF Michael ,zo'n huis !!!!!! Hoe heb je dat kunnen betalen !!!' Allen gaapten ze met open mond naar het huis. 'Gewoon werk' Michael haalde zijn schouders op.
Afbeelding
Afbeelding
'Dit wordt zoooo cool' Wat je zegt Bionda,wat je zegt...
'Knufff!' Riep lara
Afbeelding
winxie2
Podium hulp Podium hulp

Re: Friends in crime

Our house

Liedje : Een eigen huis : http://www.youtube.com/watch?v=EstXeHNJD7c
Nog iets nieuws de kleuren van de tekst staat voor wie het zegt:
Arno
Jelle
bluë
Lara
Bionda
Michael

Zullen we dan maar eens rondkijken?
'Ja ,duuuuh' Bionda draaide met haar ogen.
Iedereen ging op verkenning. De keuken en woonkamer in waren 60's stijl met leuke accenten. 'Niet mis' Jelle knikte goedkeurend. ' OO kijk we hebben visies ! 'Arno trappelde als een gek naar het reuze aquarium.
Lara snelde er achteraan 'O die oranje gaan we bubbles noemen ! ' ' ja en die andere tweenie '
'Euh Tweenie?' 'Ja je weet wel ach ja laat maar'

'De meubels die jullie voor je kamer hebben uitgekozen uit de catalogus staan er ook al. Precies zoals jullie gevraagd hebben' 'Dat verdient toch wel een kusje hé meiden?' De meisjes draaiden met hun ogen 8-) . 'voor 1 keer is het goed' Zeiden ze in koor en ze gaven hem allen een dikke smak. Jelle en Arno keken nijdig toe. ' Hé wie het eerste boven is?' En de tieners renden al lachend de trap op.
Enkele uren verstreken en iedereen plaatste de meubels volgens zijn/haar goesting.
Met prachtige resultaten.

Afbeelding
'Mijn eigen liefdesnestje' Blauwe zuchtte van puur geluk.
Terwijl Bluë wegdroomde sprong Lara de kamer rond als een holbewoner die een mamoet had gezien. 'Blauw Blauw alles is Blauw :drool ' //Screen komt nog,probleem met uploaden//
En zoals gewoonlijk lag Bionda te chillen ,maar deze keer in haar eigen kamer.Afbeelding

Maar ook de jongens hadden hun best gedaan om hun eigen stekje te maken.
Afbeelding
'Gewoon de max jong'
Afbeelding
'Nice... good for the girly's (H) '

En Micheal vraag je je af? Nou die ligt weg te dromen bij de reuzenposter van z'n crush Rhinna...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie