Sorry dat het zolang duurde maar ik heb een vakantiejob en daarom heel weinig tijd ...
Maar vandaag dus eindelijk update 1.
Ik heb tijdens mijn job ook een nieuw idee bedacht.
Voor iedere aflevering geef ik een song. Die kunnen jullie beluisteren voor of tijdens de aflevering.
Het liedje zal steeds de sfeer van de aflevering weergeven of het verhaal beter uitleggen... jullie zullen wel zien. Hier gaan we dan !
New in Town
Liedje : 'Here I am - spirit 'bryan adams' link :
http://www.youtube.com/watch?v=hsAvaaG509E .
Jongens zijn jullie nu eindelijk klaar!? Micheal stond onderaan de trap van het weeshuis.
Jihaaa! Arno en Jelle gleden van de trapleuning. 'Aiai sergaent' riepen ze in koor.
'Wij ook' de 3 meiden kwamen al giechelend de trap af. 'Het is zo ver' Michael zette een glimlach op en keek trots naar zijn vrienden.
'Ik ben zo gelukkig voor jullie...' kermde een oud vrouwtje. Iedereen keek haar een seconde aan en toen vlogen ze haar in de armen. 'Bedankt voor alles zuster Berna' snikte Bluë.
'Kom je ons wel bezoeken?'
'Tuurlijk mijn schatten. Ga nu maar de taxi is er.' Iedereen zeulde zijn valies mee naar de taxi en laadde in. Allen keken ze noch eens naar het weeshuis waar ze elkaar hadden leren kennen. Iedereen hun eigen verhaal en door het lot aan elkaar toegewezen. Het was eindelijk tijd voor een nieuwe start...
'Zeg Michael waar heb je ook al weer een huis gevonden' Lara keek hem met grote ogen aan. 'Wel Laratje in DreamCity' Ze draaide met haar ogen : ' heel toepasselijk hoor' .
Na uren rijden,slapen,ruzie maken,lachen,zingen - Ja wat doe je allemaal om je bezig te houden in een auto

- gilde Bionda het plots uit. 'KIJK !!!! Daar staat het bord met ''Welkom in DreamCity'' het bestaat nog echt ook.
Iedereen keek uit het raam en zwaaiden naar de voorbijgangers.
'OOo we gaan hier zoveel jongens versieren ! ' Lara knipoogde. 'Je mag mij wel versieren' zuchte Jelle al lachend

. 'Dat zou je wel willen hé !'

De taxi stopte. 'WTF Michael ,zo'n huis !!!!!! Hoe heb je dat kunnen betalen !!!' Allen gaapten ze met open mond naar het huis. 'Gewoon werk' Michael haalde zijn schouders op.

'Dit wordt zoooo cool' Wat je zegt Bionda,wat je zegt...
'Knufff!' Riep lara