Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Life at War - 'Pagina 5' - Hoofdstuk 1 |*UPDATE*| 17/9 1

' - Mededeling
Ik weet niet of jullie mijn plaatjes nu nog zien tegen die tijd dat je dit leest. Maar ik zie geen enkele plaatjes meer en ik heb ook vaak problemen omdat de site waar ik mijn plaatjes upload erg overbelast is o:
Dus, mocht je ze nog steeds niet zien dan zijn ze waarschijnlijk dood.. Dat wordt dus een nieuwe hoster!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Life at War - 'Pagina 5' - Hoofdstuk 1 |*UPDATE*| 17/9 1

- Pagina 6
Afbeelding

Ik voel me sinds de laatste dagen echt een vrouw, Ger houdt van me en we gaan al sinds mei, het is nu september, dus het gaat erg goed.. Ik vraag me af of wij gaan trouwen! De meeste mensen gaan na 5 maanden al trouwen, overal in de kranten staat “BABYBOOM IN NEDERLAND!” dus dat is waarschijnlijk de reden.. Na de oorlog gingen mensen zich massaal voortplanten.. Vraag me alsjeblieft niet waarom.

Afbeelding

Ger heeft me gisteren gevraagd of ik wilde meegaan naar het strand en alweer.. In de avond.. Ik weet niet wat Ger toch heeft met zijn avonden maar hé, ik vind het wel leuk! Vandaag hebben we steentjes gekeild, maar dat was niet zo leuk, want alleen zijn steentje keilde over het water. De mijne zonk direct. Wat wél romantisch was was dat Ger mij vastpakte en me hielp met het keilen van een steentje.. Het lukte me wel! Na tien keer…

Afbeelding

En voor ik het wist.. Knielde Ger ineens op zijn knieën.. Hij pakte een doosje uit zijn broekzak en ik geloofde het niet.. Heel rustig voerde hij een heel pleidooi op: “Sisel, ik ken je nu al lang, en we gaan nu met elkaar sinds mei, maar ik weet gewoon dat ik ongelooflijk veel voor je voel en ik wil mijn leven met het jouwe delen, Sisel, ik houd van je en ik wil je nooit meer kwijt!” En natuurlijk, ik zei ja.
Hierbij is hoofdstuk 1 afgesloten, de volgende keer beginnen we weer bij pagina 1 van hoofdstuk 2!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie