Dag 1.
'Hoi dagboek
Vandaag was onze eerste dag op het eiland en het was meteen ook een bijzondere…'
Elizabeth opstaan,het ontbijt staat klaar ! Ik kreunde en keek op de klok. 8 uur???

Was ze helemaal gek geworden. Morrend stond ik op en keek in de spiegel. En inderdaad zoals ik vreesde ik zag eruit als een monster. Ik slenterde naar de keuken. ‘Blue waarom moet ik vredesnaam op dit uur van de dag uit mijn bed ! Het is potver- ‘

‘El (ik haat het als ze me zo noemt) waag het niet te vloeken. We gaan op excursie straks. ‘ Ze glimlachte, haar ogen straalden. Sinds de dood van haar vriendje had ik haar niet meer zo vrolijk gezien dus ik zette mijn grootste smile op. ‘Leuk,bedankt voor het ontbijt –euh- wat schaft de pot?’ Ik keek over haar schouders en snoof de heerlijke geur op. ‘Verse wafels je…’ ‘favoriete ontbijt ‘maakte ik haar zin af. Ik sprong haar letterlijk in de armen ‘ jij bent een schat ! ‘.

Na het eten maakte ik me klaar, in gedachten verzonken koos ik mijn favo top uit met bijpassend shortje. ‘El vergeet je bikini niet !’ ‘Oh zwemmen fijn, misschien zie ik wel leuke jongens’ Ik was bijna aan het huppelen van enthousiasme toen Blue de kamer binnenkwam. ‘Ben je bijna klaar?’ ‘Jaja…’
Met de fiets gingen we het eiland verkennen. Alles verliep rustig, we gingen wat eten in een restaurantje, maakten een afspraak bij het kuuroord voor einde deze week , we spotten paar snelle gasten en tegen de avond , gingen we naar een klein afgelegen plaatsje om de zonsondergang te bekijken. En toen gebeurde het.
Benieuwd wat er gebeurd…
Update later vandaag of morgen ☺.