Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

10G - Foster Family.

Ayeee mensen ;D

ik heb al een tijdje niet op t forum gezeten ;o mja, ik vond dat t weer tijd was voor een nieuw dagboek.

Ik ga weer proberen een 10G op te starten, en tot nu toe lukt dat prima, haha. Ik speel niet echt volgens de regels, maar ik speel gewoon net zo lang totdat ik 10 (of meer? ;d) generaties heb. Anyway, ik begin dit dagboek vanaf Gen2, en de 'hoofdpersoon' zal deze dame zijn.

Afbeelding

Casey Foster, Jongvolwassene, dochter van Josie en Mike, aangenaam. Als kersverse volwassene heb ik besloten om samen met mijn vriendje, broertje en zijn vriendinnetje in mijn eigen 'paleisje' in te trekken. Ohja, mijn eigenschappen zijn

- Genie
- Afwezig
- Virtuoos
- Vaste Slaper
- Ambitieus


Maar verder verschil ik van karakter niet zoveel van de rest. Mijn vriendje Jake daarintegen kan soms zó onserieus zijn, dat het irritant is. Maar het boeit me niet, want hij is zó lief. Maarja, dit is dus míjn generatie, en ik ga ervan maken wat ik kan. Hopelijk met twee of drie kindjes.

---

ja, dat was het dus zo'n beetje, het is niet geweldig ofzo, maar morgen komt wss het eerste 'deel' erop te staan ;D Nouja, alvast bedankt voor het lezen ppl.

xoxo
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: 10G - Foster Family.

~ Hoofdstuk 1 ~

Afbeelding
Ongelofelijk. Mijn eerste dag als jongvolwassene. Er stond me nog een heel leven te wachten, maar eerst zal ik mijn diploma moeten ophalen. Het eindfeest was erg bijzonder geweest, en veel vriendinnen van me moesten huilen. Maar deze dag begon anders. Mijn leven werd anders. Ik had vanochtend vroeg mijn haren in de verf gezet en ik vond dat het nog redelijk eruit was gekomen. Mijn hele leven was ik blond geweest, en nu was het ineens eh, roodbruin. Okee Casey, niet teveel over nadenken. Het komt allemaal wel goed. Trek nu eerst je uniform maar aan, want je moet naar je diploma-uitreiking.

Afbeelding
Na een lange ceremonie en veel knuffels ben ik eindelijk klaar.. en geslaagd! Nu heb ik eindelijk de vrijheid waar ik altijd al naar verlangde. En raad eens ..? Ze kozen me tot leerling van het jaar! Oh, en ik sta in het jaarboek als 'Meeste kans om een Rockster te worden", of iets dergelijks. Ik moest wel lachen toen ik dat las, vooral omdat ik chirurg wil worden. Muziekinstrumenten bespelen doe ik alleen maar voor de lol.

Afbeelding
Toen we thuiskwamen en gegeten hadden, besloot ik het onderwerp maar eens aan te snijden bij mijn moeder.
"Mam?"
"Ja lieverd?"
"Ik zat erover na te denken eh.. en eh.. dit klinkt misschien raar, maar Jake en ik willen een huis voor onszelf. Gewoon, om een gezinnetje te stichten enzo. We kunnen Alice en Nathan wel meenemen voor jullie rust, als zij dat ook goed vinden."
Mijn moeder kijkt even bedenkelijk voor zich uit en zucht dan.
"Je hebt gelijk, Case, je zal toch echt op eigen benen moeten leren staan. En .. Ik had het er al met je vader over gehad, en we zijn het er mee eens. We hebben zelfs al een huis voor jullie gekocht.." Zegt ze moeizaam en mijn ogen sperren zich wijd open. "EEN HUIS?"
Vroeg ik en mijn moeder knikte. Ja, je vader en ik kregen beide promotie, en we hadden geld over, dus.. Hier." Zegt ze en overhandigd me een sleutel. Ik knuffel haar. Dit moet ik Jake vertellen.

Afbeelding
Ik roep Jake bij me en we gaan op de bank zitten. "Lieverd, luister, mama heeft eh, iets achter onze rug om gedaan. Iets waar je waarschijnlijk wel blij mee gaat zijn." Jake fronst en draait zich naar me toe. "Waar heb je het over?" vraagt hij en ik glimlach. Ik laat de huissleutel voor zijn neus bungelen en hij begint te lachen. "Is dit een grapje? Hebben ze serieus.." "Een huis gekocht? Ja. Serieus. Ik ben zo blij Jake! Maar ik heb wel moeten beloven dat we Alice en Nathan meenemen." zeg ik lachend, hoewel ik weet dat Jake daar geen bezwaar tegen gaat maken, aangezien hij en de twee pubers een goede relatie hebben. "Casey, dat is geweldig! Nu kunnen we eindelijk doen wat we willen! Eten wat we willen, feesten geven, een gezin starten.." begint Jake, en vlinders fladderen omhoog in mijn buik.

Afbeelding
Na veel dozen ingepakt te hebben en afscheid genomen te hebben van mijn ouders zijn we een week later 's avonds helemaal geïnstalleerd in ons eigen 'paleisje'. Ik ben helemaal gelukkig, en Jake ook. Hij is vrolijker dan anders, en dat is een hele opgave. Het huis is echt supermooi, vanbinnen én vanbuiten. Alice en Nathan vinden het ook geweldig, maar ik denk dat zij zo blij zijn omdat hun relatie een stuk beter gaat, ofzo. Maar ik kan geen gedachten lezen.

Afbeelding
Het is ochtend, half zes. Ik hoorde in de keuken gestommel, dus had ik besloten te gaan kijken wie er wakker was. Het was Nathan. "Hee broertjelief, al op?" vroeg ik terwijl ik in mijn ogen wreef. Hij knikte. "Ik kon niet slapen. Ik mis mam." Zegt hij zachtjes en boog zich over zijn bord. Nathan was altijd al een beetje een gesloten type geweest, daarom begrijp ik niet dat hij Alice heeft. Alice is.. erg open. Ze zijn elkaars tegenpolen, maar misschien is dat juist goed. Hij kruipt een beetje uit zijn schulp bij haar. "Awh, het is even wennen, maar het komt wel goed. En als je mama mist, kun je altijd op bezoek gaan." stel ik hem gerust. Hij glimlacht en we eten samen verder. Er staat veel op het programma vandaag.

---

Het was niet echt veel, maar het is iets.. wat vinden jullie tot zo ver? Het wordt nog wel wat interessanter hoor HAHA. eh, bedankt voor het lezen, again, en ik plaats misschien vanavond al hoofdstuk twee, en anders morgen.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 10G - Foster Family.

Ahaha, omfg, het lijkt me echt vaag als je ouders opeens komen vertellen dat ze een huis voor je hebben gekocht, 'want we hebben geld over.' xD
Dit is even een korte - mijn reacties zijn soms tragisch lang, dat kunnen sommigen wel bevestigen :') - reactie omdat ik straks weer weg moet, maar ik vind het wel leuk. Het is te kort om te kunnen zeggen dat ik Jake niet mag, hoewel dat sowieso nog wel gaat komen. De enige tip die ik nu heb is dat het dik- en blauwgedrukte een beetje afleidt, de lezers hebben zonder ook wel door wie wat zegt.
Ik ben benieuwt wat er verder op het programma staat, zolang je maar belooft dat je niet zo snel update dat ik het niet meer bij kan houden! ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
SimsLuvx
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
120
Lid geworden op:
za 08 okt 2011, 10:44

Re: 10G - Foster Family.

HAHAH, danku voor uw ahum 'zeer korte' reactie, die ik overigens niet zo kort vind. Maar ik zal erop letten en geen kleurtjes meer gebruiken. En nee, Jake vind ik zelf ook een beetje.. apart. Hij is uh, raar. Maar ik ga weer even nieuwe screens maken, ik voel een update aankomen ;d
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie