Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

koen-cola
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

10G familie Philips

Nu ik vakantie heb, begin ik aan een dagboek voor de sims 3. Het verhaal gaat over de familie Philips die een grote stamboom willen. Dus ga ik proberen om het 10G voltehouden. Ik zou de stamhouder van generatie 1 even voorstellen.

ProloogAfbeelding
Gegroet alle lezer. Mijn naam is James Philips. Omdat vele mij niet kennen ga ik wat vertellen over mijn verleden in Twinbrook, mijn geboorteplaats. Toen ik nog in Twinbrook woonde was ik de vrouwenversierder van het dorp. Maar na het breken van elke relatie sprongen de tranen in mijn ogen. Al die huildende meiden hebben mij kapot gemaakt en dat heeft gezorgd voor een enorme schuldgevoel. Daarom ben ik, James Philips, verhuist naar Starlight Shores, om een nieuw leven te beginnen. Maar ik weet niet zeker wat ik wil doen met zijn leven. Ik ga nooit meer de vrouwenversier worden, dat weet ik zeker. Maar ik zou zo graag in de schoenen willen stappen van een succesvolle vader. En zo de familie Philips een grote stamboom te geven.

Ben je benieuwd hoe het dagboek eruit gaat zien. Bezoek dan de website
https://mrbethander.weebly.com/. Hopelijk gaan jullie het leuk vinden.
Ik doe m'n best :D .

Veel leesplezier!!!

Laatst gewijzigd door koen-cola op zo 24 jun 2012, 23:12, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie