Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

165 berichten • Pagina 6 van 9

Nieeek
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
zo 21 feb 2010, 14:25

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen: Deel 12 online!

Nina schreef:^ Wat bedoel je? Ik let daar ook op.

Deze update is er één gedachtewolkje, maar dat deed ik expres, omdat ze het over geld hadden.

Dus ik weet niet wat je bedoelt...
Jij bent goeeeeeeeeeeeeeeed.
Jij kan bijna een soap beginnen op de nederlandse televisie :blush
Het is echt tof hoe je het verzonnen en gemaakt heb, En steeds maar weer spannedn te maken.

Ik hoop dat er snel weer updates komen :wub


Groetjes!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Freya
Snackventer Snackventer
Berichten:
58
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 16:43

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen: Deel 12 online!

Ik heb hier ook precies heel wat update's gemist. :blush

Wat leuk dat dat geldprobleem weer opduikt. Het maakt het allemaal zo spannend! Geen happy life zoals ik altijd speel (waarbij ze steeds meer geld hebben en uiteindelijk rijk worden) maar een eigen écht verhaal waarvan ik geen idee heb hoe het eindigen zal. Zouden ze uit mekaar gaan, of niet? Nou, ik hoop natuurlijk voor het eerste. :tongue
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen: Deel 12 online!

13 - Komt het weer goed?

Afbeelding

Opeens geeft Leighton Lotte een kus.
"Sorry, schat. Deze ruzie had niet moeten gebeuren. Ik hou zielsveel van jou. Jij ook nog van mij?" grapt hij.
"Ja hoor, schat," lacht Lotte, en ze kust hem nog een keer.

Afbeelding

Met een goed gevoel stapt Leighton onder de douche. Hij is blij dat het weer goed is tussen Lotte en hem. Ruzie vindt hij maar niks.

Afbeelding

Terwijl Leighton staat te douchen, pakt Lotte haar gitaar.
"Zal ik een liedje spelen, meiden?" vraagt ze aan Aimée en Romy.
"Ja! Leuk!" roepen ze in koor.
Lotte speelt even een paar akkoorden, en begint dan een liedje. De meiden dansen en zingen mee, het is een gezellige boel.
Lotte is blij dat de meiden niks over hun ruzie zeggen. Waarschijnlijk zullen ze wel niks gehoord hebben, denkt ze.

Afbeelding

Dan wordt er getoeterd. Leighton vliegt de deur uit, en ook Aimée en Romy rennen het huis uit.
"Doei mam! Doei schat!" wordt er nog net geroepen, en dan is Lotte alleen.
Opeens barst ze in snikken uit. Wat heeft ze nou aan haar leven? Oke, ze heeft twee mooie kinderen en een leuke man. Maar ze heeft niks. Een klein huisje, en geen geld.
Na tien minuten zijn haar tranen op. Ze besluit om even naar buiten te gaan.

Afbeelding

Als ze de deur open doet, ziet ze dat er iets in de brievenbus zit. Een rekening? Jahoor, eentje van $46,-! Dat kan er ook nog wel bij. Snel ze Lotte haar handtekening, en stopt het weer terug.

Afbeelding

Lotte besluit een rondje om het huis te lopen, als ze het plantje van Leighton ziet staan. Zo te zien heeft het erg dorst, en Lotte besluit om het wat water te geven. Wat voor plantje zou het worden?
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Valse noten en de zoute zee: Familie Buenen: Deel 13 online!

14 - Een leuke, drukke dag

Afbeelding

Lotte wordt elke dag ouder, zoals iedereen natuurlijk, en op z’n tijd is er wel eens een nieuwe look nodig. Ze heeft gekozen voor een mooie jas met rokje, en een legging. Haar haren vallen nu los over haar schouders. Hopelijk vindt Leighton het mooi!

Afbeelding

Om nog wat geld te verdienen, besluit Lotte om een taxi te nemen naar het park en daar wat liedjes te spelen. Ze weet inmiddels dat de mensen die daar komen gek zijn van haar muziek, en ze krijgt altijd dikke fooien!
De eerste paar minuten komt er nog niemand, het park lijkt net uitgestorven. Maar na vijf minuten komen de eerste mensen op de muziek van Lotte af.
“Wat mooi! Wat mooi!” roept een oud vrouwtje.
Lotte moet lachen. Dat mensen zich zo kunnen inleven in muziek. Zelf kan ze zich ook erg inleven, maar sommige mensen zijn wel heel erg.

Afbeelding

*Triiing* *Triiing*
Lotte hoort in de verte de schoolbel gaan. Ze kijkt even snel op haar horloge, en ziet dat het 15:00 is.
Rustig speelt ze weer verder, en verschillende mensen beginnen mee te dansen en zingen.
Opeens wordt er op haar schouder getikt.
“Mam! Mam!”
Lotte stopt even met spelen, en kijkt achter haar. Daar staan Aimée en Romy, en ook Leighton komt aanlopen.
“Mam! We zagen je spelen, dus we dachen: Kom, we gaan langs mama!”
Lotte omhelst de kinderen, en geeft Leighton een kus.
“Was het leuk op je werk?”
“Ja, heel erg leuk. En weer lekker wat geld gekregen.”
Lotte speelt snel weer verder, want er staan wat mensen ongeduldig te wachten. Na de eerste klanken beginnen ze te dansen, en Aimée, Romy en Leighton doen gezellig mee.

Afbeelding

“Schat,” zegt Leighton na een tijdje, “moet je niet zo naar je werk?”
Lotte kijkt op, ze zat net lekker in haar liedje.
“Ja, ik ga zo, even dit liedje afspelen.”
Ze is blij dat Leighton het zegt, want ze was het al bijna vergeten. Al snel is haar liedje klaar, en ze rent naar de wc’s om om te kleden. Even later steekt ze de straat over, want ze heeft nog 5 minuten om niet te laat te komen.

Afbeelding

Ondertussen gaat Aimée vissen, en Leighton en Romy gaan op het bankje zitten.
“Eh… Pap?”
“Ja, Romy.”
“Wat was dat nou?”
“Wat bedoel je, schat?”
“Ik hoorde van Aimée dat jullie ruzie hadden.”
“Nee hoor, dat was niks. Ik eh… Ik zei alleen tegen mama dat ze niet moest vergeten om naar haar werk te gaan.”
Dan staat Leighton op, en loopt weg. Aimée kucht nog net even.

Afbeelding

Aimée en Romy gaan hun huiswerk maken, want morgen moet het al weer terug naar de juf! Omdat hun vader ook nog in het park blijft, maken ze hun huiswerk maar daar. Romy zit tegenover een vrouw, die een boek aan het lezen is. Als ze ziet dat Romy kijkt, begint ze te praten.
“Lukt het met je huiswerk?” vraagt de vrouw.
“Eh, ja hoor,” zegt Romy, die verbaasd is dat de vrouw wat zegt.
“Ik moet allemaal woordjes schrijven, en dat is niet zo leuk.”
De vrouw knikt, en zegt: “Ik ben Ranya. En wie zijn jullie?”
“Ik ben Romy, en dat is mijn zusje Aimée,” zegt ze, terwijl ze naar Aimée wijst.
Die kijkt op als ze haar naar hoort.
“Oh, hoi mevrouw Ranya!”

Afbeelding

Terwijl de meiden nog eventjes verder kletsen, gaat Leighton naar de schommels toe. Soms is hij nog net een klein kind. Hij zwaait lekker door de lucht, met de wind door zijn haren. Eventjes al zijn zorgen vergeten!

Afbeelding

Maar niet voor lang, want hij weet dat hij nog wat aan zijn inzicht moet doen. Voor zijn baan moet Leighton een goed inzichtniveau hebben, maar hij kan er nog niks van. Gelukkig kan Leighton wel een beetje schaken, wat meehelpt bij het oefenen. Even later heeft hij al niveau 1!

Afbeelding

Aimée en Romy krijgen een beetje trek. Achter de heg zien ze een mandje staan, met allerlei lekkere dingen erin. Romy pakt al snel een bordje, en eet met grote happen haar broodje op.
Aimée eet alleen een stuk watermeloen. Watermeloen is haar lievelingsfruit, en ze lust het heel graag!

Afbeelding

Als het eten op is, bestellen Leighton, Aimée en Romy een taxi naar huis. Ze zijn alledrie doodmoe, en hebben zin om te gaan slapen.

Afbeelding

Even later komt Lotte ook thuis. Ze is net zoals haar gezin doodmoe, en duikt ook gelijk in bed. Het was een leuke, maar drukke dag vandaag!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie