Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Wecameasromans
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
152
Lid geworden op:
wo 04 mei 2011, 17:07

10G Chiaro di Luna *update 1.1*

Oke, een nieuwe 10g. Ik ben een tijdje niet meer online geweest en mn oude 10g laat ik even rusten tot ik weer inspiratie heb om verder te schrijven.
Qua updaten: op vrije dagen kan ik soms 6x per dag een update af hebben. Op schooldagen helemaal niets.
1e update morgenochtend, nu ben ik echt te moe xd

Intro 10G Chiaro di Luna
Nog één keer kijk ik omhoog naar het royale huis. De witte muren van steen, de brede voordeur, de planten voor het raam. Mijn zus pakt mijn hand. Ze is de enige die me is komen uitzwaaien. Mijn ouders en broertje zitten binnen, vader teleurgesteld, moeder snikkend in een zakdoek en broertje blij. Ik snuif schamper en trek mijn hand weg. 'Het is beter als ik ga. Ik wil gaan.' Ze zucht. 'Het is misschien beter zo, toch zal ik je missen.' Even kijkt ze alsof ze me een knuffel wilt geven. Met allesvernietigende ogen kijk ik haar aan. De taxi toetert ongeduldig en ik grijp de laatste tas die ik had klaar gezet. 'Ik ga. Tot ziens.' Met nietszeggende ogen staart ze me aan. Ik werp mijn lange haar over mijn schouders als ik me omdraai. Dit was de laatste keer dat ik dit huis een thuis heb genoemd.
Voor mijn part stikken ze erin.

Afbeelding

1.1

Laatst gewijzigd door Wecameasromans op zo 08 apr 2012, 17:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie