Hallo allemaal!
Ik speel al een hele tijd de Sims 3 en heb laatst besloten een dagboek bij te houden.
Mijn eerste dagboek gaat over de Adoptacy van familie Mori en begint met Lady Mori.
Ik hoop dat jullie me willen helpen door jullie mening te geven zodat ik het dagboek nog beter kan maken
Groetjes,
Sylviaatje
Laatst gewijzigd door Sylviaatje op di 06 mar 2012, 19:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoofdstuk 1
Hallo, mijn naam is Lady Mori en ik ben gisteren jongvolwassene geworden. Mijn ouders hebben me verlaten toen ik tiener werd. Sindsdien ben ik alleen geweest.
Mijn vertrouwen in volwassenen is volledig verdwenen en daarom wil ik nooit te trouwen met een ander.
Ik heb besloten kinderen die het heel erg moeilijk hebben te helpen door ze te adopteren. Ik zie er ‘anders’ uit en daarom wilde de maatschappelijk werker mij niet hebben als adoptieouder, maar toen hij mijn levensverhaal hoorde, zat ik in de club .
Met moeite heb ik een baan gekregen bij het ziekenhuis. Wat deden die mensen moeilijk over mijn tattoos zeg! Gelukkig zagen ze hoe goed ik ben en kreeg ik al promotie op mijn tweede werkdag!
Hoofdstuk 2
Ik ben door de maatschappelijk werker gebeld omdat ze twee kinderen hebben, die op zoek zijn naar een veilig huis. Ik heb meteen ja gezegd en na twee dagen kwam Brigitte naar me toe. Jesse, haar jongere broertje had diarree en moest daarom nog een dagje bij het opvangcentrum blijven.
Ik vond het zielig voor Jesse, maar het is wel beter zo.
En wat is Brigitte toch een schatje! Ze doet me denken aan mezelf toen ik jonger was. Ze vertelde me dat haar moeder overleed bij de geboorte van Jesse. Toen ik vroeg naar haar vader zei ze dat hij in de gevangenis zat wegens drugssmokkel.
Dat had ik dus niet gedacht.
Brigitte is slim, ze weet dat ik niet haar echte moeder ben, maar toch noemt ze me mama; voor Jesse.
Hoofdstuk 3
En toen kwam Jesse…
Huilend en blèrend kreeg ik hem in mijn armen, maar toen hij mijn warmte voelde, begon hij meteen te lachen. Ik kietelde hem en hij keek zo gelukkig.
Toen hij zijn zusje zag, greep hij naar haar, ze hebben echt een bijzondere band.
Mijn baas heeft me een paar dagen vrij gegeven, zodat ik kan wennen aan de nieuwe kinderen in mijn huis. Poepbroek Jesse en Zelfstandige Brigitte. Ze heeft gisteren mijn hele huis schoongemaakt! Echt waar! Alsof ze nooit iets anders heeft gedaan.
Ze ging gisteren voor het eerst naar school, ze vond het helemaal niets. Gelukkig heb ik haar over kunnen halen toch te gaan. Nu heeft ze al een vriend!
Hoofdstuk 4
Jesse heeft vandaag zijn allereerste woordjes gezegd, hij zei ‘mamma’ tegen me. Zo schattig!
Helaas kan ik niet lang met hem praten want ik moet werken en tot overmaat van ramp moet ik ’s avonds nog overwerken ook!
Gelukkig heb ik een oppas kunnen regelen, maar toch voelt het niet goed de kinderen zo lang alleen te laten. Zeker niet nu Jesse weer diarree heeft. Ik heb volgende week een afspraak bij de dokter.
Werk je bij het ziekenhuis, krijg je niet eens voorang?!
Ik heb mijn baas verteld dat ik wat meer tijd wil om bij mijn kinderen te zijn. Hij heeft aan me gedacht en heeft me een keertje niet laten overwerken!
Nu kon ik eindelijk genieten van een heerlijke maaltijd met mijn lieve dochter Brigitte.
Helaas bestond die maaltijd dus uit verbrande pannenkoeken...
Hoofstuk 5
Ik ben met Jesse naar de dokter gegaan, hij bleek last te hebben van lintwormen. Gelukkig waren ze nog niet zo groot en konden ze makkelijk verwijderd worden.
Mijn baas was zo blij dat hij me een bon gaf voor een verkleedfeest in de disco.
Ik ging er meteen heen!
Ik had geen kostuum, dus besloot ik mijn uniform aan te trekken. Blijkbaar was ik niet de enige die zo slim was, er was ook een man, Liam heette hij, die als wetenschapper kwam.
Ik heb op dat feest iets te veel gedronken, want toen ik de volgende ochtend wakker werd, kon ik niets meer herinneren van wat er gebeurd was.
Ik zocht op het internet naar informatie over het feest en heb foto’s gevonden van mezelf terwijl ik zoen met Liam. Ik kan me er niets meer van herinneren.. Maar ik zal een van de foto’s in m’n dagboek plakken:
Ik moet maar sorry gaan zeggen tegen die Liam.
Ik heb de buurt afgezocht en vond zijn huis. Ik ben niet zo dapper, dus het duurde even voor ik de moed verzameld had aan te bellen.
Als ik zenuwachtig ben, ga ik praten en praten en praten.. Zo ook bij Liam, ik probeerde zo duidelijk mogelijk uit te leggen dat het nooit meer zou gebeuren en dat het me heel erg spijtte.
Blijkbaar praatte ik te veel, want Liam stopte me door me te zoenen!
Ik was erg van mijn stuk gebracht en ik had een vreemde smaak in mijn mond. Ik vroeg Liam dus om iets te drinken en ik kreeg een of ander ‘nieuw expiriment’ van hem. Blijkbaar was het een supersterke sterke drank. En voor ik het wist, lag ik bij hem in bed.
Wat is er toch met me aan de hand? Ik ken die Liam niet eens!
Was er maar een manier om dit allemaal te vergeten…
Laatst gewijzigd door Sylviaatje op di 06 mar 2012, 19:18, 5 keer totaal gewijzigd.
al 3 hoofdstukken met drie foto's en een stuk of 10 zinnen. Dat kan je beter 1 hoofdtuk noemen. Eigenlijk (en in het begin deed ik ook maar vier foto's) moeet je meer dn zes foto's bij een update.