Proloog:
Melody is een vrolijk meisje van 18 dat toevallig ook model is. Ze woont in bridgeport en heeft een keer de krant gelezen. En zag daar een opdracht in staan. Ze dacht dat ze daaraan moest beginnen en dat doet ze nu ook.
Hoofdstuk 1:

Hoooooooooooi!!!, Ik ben melody, ik ben 18 en ik woon hier in bridgeport, je weet vast wel waar hier is of niet? NEEE!!!??!?!?, dan zal ik jullie dat maar eens vertellen, ik woon in brigdport op de supersterren berg maar helaas wel in een blok hutje dat ik helemaal heb opgeknapt. Het huisje ligt heerlijk aan het water, maar soms overstroomt het hier wel eens, dus ik hoop zo snel mogelijk weg te komen hier

Ik ben DOL op ijsjes, vooral in de zomer, ze zijn het lekkerst als je ze eerst op je wang uitsmeert en daarna van je wang af lekt, haha, geintje. Het kan zijn dat ik soms plat ga praten want ik kom uit het zuiden, maar dan zijn het niet de moeilijkste woordjes:P Ik wil het liefst 5 kinderen laten opgroeien van baby tot tiener, maar dan moet ik eerst een man vinden, HAHAHA. dat zal niet moeilijk zijn met mijn oogverblindende schoonheid of wel? HAHA grapje. Ik moet maar eens aan het werk voor de 10G

OOOOH de postbode leuk effe lekker praten. 'hoi mevrouw de postbode hoe is het?' vroeg ik. De postbode antwoorde: 'achja iedere dag hetzelfde liedje he? Het word maar zwaarder en zwaarder hoe ouder je word.' Ik antwoorde vrolijk: 'Heb je nooit gedacht vrolijk naar je werk te gaan? NEEN? Wat erg! dan moet je maar eens ander werk gaan zoeken!

toen de postbode weg was ging ik mijn o zo moderne auto poetsen. JAJA als je op wilt vallen bij de mannetjes moet je toch een mooie auto hebben of niet? HAHA dit doet me denken aan karate kid : WAX ON- WAX OFF tralalalala. HAHA ik ben echt gek in mijn hoofd. Nog eventjes denken aan mijn perfecte man: ehm . Beetje getint, mooie grote ogen, GEEN grote neus

HEEEJ de krant is er, gelijk effe een baantje vinden voor mijn portomonee die bijna leeg is, eens zien, DAT IS HET!!!! ik word kinderleidster, ik vind het leuk om op kinderen te passen, dit is echt iets voor mij. OW, dit had ik nog niet gelezen,
Voor de mensen die een 10G beginnen,
Jullie hebben 3 eisen waar jullie aan moeten voldoen.
1. Je huis moet groot genoeg zijn voor een kind (HEB IK

2. Je moet minimaal 3000 simdollars op je bank hebben staan als je je wilt aanmelden voor ons gezag. (nog effe sparen

3. Zodra jouw kinderen jongvolwassene zijn en jouw opvolger willen worden moeten ze bij het gemeente huis 1000 simdollars betalen. (ik hoop dat dat gaat lukken (: )
Owkeej, dat moet lukken

Ik legde de krant weg en ging naar de winkel om kinderspullen te kopen voor mijn nieuwe baan

Zo de wiegjes en de kisten staan opgebouwd. AHHHHHHHH.... HET IS AL 10 UUR ik heb ANTM gemis

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dit is het begin, Wat vonden jullie? Tips zijn zeker welkom.

p.s. ANTM = America's Next Top Model

Laatst gewijzigd door appel&peer op ma 13 feb 2012, 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.