Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

SimsVerslaafde
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Familie Slager

Afbeelding
Hallo,ik ben Lisa Slager. Sinds een paar weken woon ik in een mooi groot huis. Ik heb ook een vriendje genaamd Elias. We hebben al 5 kinderen. Nu zal je denken,'wat veel!'. Mijn ouders zijn erg rijk en ik ook. Als ik kinderen nam,kon ik het geld een beetje kwijt raken. Zoiezo wou ik al dol graag kindjes. Ook mijn kleine broer Ne-yo woont bij ons. Grote familie hé?
Afbeelding
Hier woon ik dan. Ik ben van plan om rond om het huis nog veel spullen neer te zetten. Voor mij is dit nog te leeg.
Afbeelding
Elias,mijn man,is ook erg dol op kinderen :unsure: Iets té,eigenlijk... Hij gaat pas in bad als alle kindjes het naar hun zin hebben! Ik moet hem soms ook in bed dúwen,want zelf gaat ie niet zo snel :razz

Afbeelding
Ne-yo had pas geleden voor de 1e keer iets gekookt. Het was goed gelukt. Nou,nu wou hij zijn kunsten thuis laten zien. Macaroni,dat was mijn lievelingseten.

Afbeelding

Elias en Melissa aten al als varkens van de Macaroni. Ik had eigenlijk geen honger,maar ik kon moeilijk zeggen "Ik heb geen trek,dáág".
Afbeelding
Ik was zo moe,dat ik snel ging slapen. Slaapkleren? Nee,dat doe ik morgen wel...

Sorry als de foto's onduidelijk zijn ofzo. Later ga ik verder ;)
xx
Save The World! Its the only world with chocolate. ;]
-----
Afbeelding
Site met me stiefzusje, klik.
SimsVerslaafde
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

Re: Familie Slager

Sorry,2 afbeeldingen doen het even niet... Ik zal kijken of ik ze er opnieuw op kan zetten :wink
Save The World! Its the only world with chocolate. ;]
-----
Afbeelding
Site met me stiefzusje, klik.
Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Familie Slager

Leuk, ik ben benieuwd, wat er met je dagboek gaat gebeuren, nouja, met je simmetjes. :rolleyes
Leuk begin alvast :thumbup

XxEssel

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie