Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

331 berichten • Pagina 14 van 17

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: ~Pink Belly Strape Button: G3 Update 2-2-2012

Er zijn een paar aanpassingen geweest op mijn blog :) Ik heb er een soort af teller op gezet. Ik heb nu dat ik 38 uur per week moet werken, dus veel minder tijd voor sims dan dat ik überhaupt al had! Maar ik ga proberen om alles in te plannen, natuurlijk kan een update ook later of eerder komen! Graag jullie mening over de af teller.. Vinden jullie het fijn om te kunnen zien wanneer ik mijn updates in plan?
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: ~Pink Belly Strape Button: G3 Update 2-2-2012

365 Project : Wees de eerste bij de updates van Pink Belly Strape Button


Afbeelding

Wees de eerste bij de updates van Pink Belly Strape Button! Hoe kun je dit doen? Heel makkelijk! Ga naar http://www.snooglets3.wordpress.com om mijn 365 dagen Project te zien. Hier plaats ik groot en deels plaatjes van Pink Belly Strape Button, voor aankomende updates, of behind the seen plaatjes! Neem eens een kijkje rond en laat me weten wat je er van vind !
~~~~~~



De teller is afgelopen! En raad eens: Ik heb het gehaald! :thumbsup :woot

De update staat NU online! En is Hier te lezen! Veel plezier :) En ik zal gelijk weer een nieuwe teller neer zetten :)!
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: ~Pink Belly Strape Button: G3 Update 10-03-2012

Dit is echt heel zielig voor Blea. Ze moet gewoon weggaan bij hem als hij niet verandert en gelukkig worden bij een andere man.
En Miloen, blijft die altijd onaardig doen tegen haar? Ze moet er toch eens aan gaan geloven dat Blea haar stiefmoeder is en dat niet zal veranderen. Ik hoop eigenlijk wel dat Blea nog een kindje krijgt :)`
V die teller is best handig om te zien wanneer er een update komt. Maar als je geen zin of geen tijd hebt om een up te plaatsen dan moeten anderen dat maar begrijpen. Als je het druk hebt dan ga je niet andere belangrijke dingen laten vallen voor een up van je dagboek. Gewoon uppen wanneer je zin en tijd hebt, al heb ik wel graag zo vaak mogelijk een up!! XD

Laatst gewijzigd door Loungefan op za 10 mar 2012, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: ~Pink Belly Strape Button: G3 Update 10-03-2012

Bedankt voor jullie reacties!

Inderdaad Miloen moet eens opgroeien en bekijken hoe goed ze het treft met Blea als stiefmoeder! Ze had ook een gemene boze stiefmoeder kunnen krijgen :P Ik zit nog te twijfelen of ik Blea nog een tweede kindje zou "geven", hmmh wat vinden jullie!?

PS: Ik heb een nieuwe teller op de site gezet, voor over 15 dagen :)! Ik hoop dat ik het red XD! Bedankt voor jullie geduld telkens! Ik stel dit zeer op prijs! Mijn RL werk en SN werk en ook nog huishouden en dit bijhouden is soms zwaar, maar ik doe het nog steeds graag<3 bedankt voor jullie geduld<3
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: ~Pink Belly Strape Button: G3 Update 10-03-2012

Altijd als je een up hebt ben ik helemaal blij. :) Je schrijft echt supergoed en heel geloofwaardig! Ik vind het echt sneu voor Blea maar ik zou Rainier echt niet nog een kans geven hoor. Eruit met die vent! Misschien moet je haar een kindje van een donorvader geven? :D
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie