Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Wecameasromans
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
152
Lid geworden op:
wo 04 mei 2011, 17:07

Always look for a Sunrise

Proloog

Afbeelding

Ik ben Sophie.
Sophie Sunrise.
'Sophie met het haar van vuur,' zoals ze me op school noemen. Kleine Sophie. Zielige Sophie. Sophie zonder ouders. Sophie met de 'rare' broer. Sophie, waarover mensen praten, roddelen, verhalen verzinnen. Niemand kent Sophie maar iedereen weet van alles over haar. Sophie waarvan niemand weet waar ze vandaan komt of waar ze woont. Sophie, altijd aanwezig en altijd onzichtbaar.
Ik ben Sophie.
Sophie Sunrise.


Klik hier voor 1.1

___________________________________________________________________________________
Ik wou een nieuw dagboek beginnen, omdat ik gek ben op deze sim. Daarnaast is het ook een fijne afwisseling naast mijn 10G zodat ik niet verveeld raak. Ik heb nog geen idee wat dit dagboek wordt. Waarschijnlijk gewoon een verhaal maar misschien maak ik er een soort 10G van. Ik zie het wel (:

Laatst gewijzigd door Wecameasromans op zo 15 jan 2012, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Always look for a Sunrise

Ik ben benieuwd, de proloog is in elk geval awesome! :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Always look for a Sunrise

Inderdaad erg leuke update :3
Ben benieuwd waar dit verhaal naar toe gaat ;d
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie