Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 6 van 15

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.2

@Deetui, djon black

Ik weet niet of jullie de vorige poll hebben gemist, maar daar stond nog iedereen in.
Armani had de minste stemmen en staat in de gevarenzone, maar er moet nog iemand in de gevarenzone en deze 3 hadden dan de minste stemmen, dus nog een poll wie van hun in de gevarenzone komt.
En gewoon stemmen op je favoriet van die 3. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.2

1.3 De eerste eliminatieronde

Afbeelding
‘Welkom bij de eerste eliminatieronde kandidaten, ga allemaal zitten. Ten eerste wil ik beginnen met de contactpunten, omdat dit de eerste eliminatieronde is krijgt iedereen honderd contactpunten cadeau!’ De kandidaten lachte. ‘Ten tweede zal de masterbedroom worden weggeven aan een van de bewoners.’

Afbeelding
Er verscheen een foto op de tv. De ogen van de kandidaten werden groot, iedereen wou die kamer wel hebben. ‘Natuurlijk word de masterbedroom niet zomaar aan iemand gegeven, degene die dit krijgt is degene met de meeste stemmen van de kijkers. De foto van de kandidaat zal op het beeld verschijnen.’ Foto’s van de kandidaten flikkerden snel over het beeld, na een paar seconden stopte het.

Afbeelding
‘Tipper, de kandidaten kozen jou tot favoriet. De masterbedroom is helemaal voor jou, voorlopig.’ Iedereen keek naar Tipper. Tipper sprong van d’r stoel. ‘Yeah dude! Ik win!’ Riep ze opgewonden.

Afbeelding
‘Dan begint nu echt de eliminatieronde.’ Je kon de spanning zien in de ogen van de bewoners. ‘Armani, David, jullie hadden de minste stemmen.’ De andere kandidaten namen opgelucht adem.

‘Hannah, wie zie jij graag op de rode stoel?’ ‘Eigenlijk geen van beide, maar dan kies ik toch voor Lucas, sorry.’ Zei Hannah voorzichtig.
‘Dennis, wie zie jij graag op de rode stoel?’ ‘Armani.’ Zei Dennis kort.
‘Staci, wie zie jij graag op de rode stoel?’ ‘Net zoals Hannah, geen van beide, maar omdat de A als eerste in het alfabet komt, Armani, sorry.’
‘Tipper, wie zie jij graag op de rode stoel?’ ‘Als ik echt moet kiezen… Armani.’
‘Faith, wie zie jij graag op de rode stoel?’ ‘Voor mij word het Lucas.’
‘Jean, wie zie jij graag op de rode stoel?’ ‘Ik zie Lucas graag op de rode stoel.’
‘Juul, wie zie jij graag op de rode stoel?’ ‘Sorry, Armani.’
‘En als laatste, Mallory, wie zie jij graag op de rode stoel?’ ‘Armani, sorry, ik voel met jou de minste klik.’
‘Armani, je mag plaats nemen op de rode stoel.’

Afbeelding
Met een nerveuze blik nam Armani plaats in de rode stoel. Hij had dan wel een team, maar kon hij hun wel vertrouwen, ze waren hier pas net.

Afbeelding
‘Juul, stuur jij Armani naar huis?’ ‘Ja, sorry. Je komt niet echt over uit mijn oogpunt.’
‘Jean, stuur jij Armani naar huis?’ ‘Ja, ik zie je op een of andere manier niet goed deelnemen en ik heb voornamelijk het gevoel dat je dit nooit gaat winnen.’
‘Mallory, stuur jij Armani naar huis?’ ‘Ja, omdat zoals ik al eerder zei, ik niet echt een klik met je voel. Het spijt me.’
‘Tipper, stuur jij Armani naar huis?’ ‘Nee, dat gewoon omdat ik het zielig zou vinden als hij de eerste week al het huis moest verlaten.’
‘Armani, het is dus duidelijk dat je mag blijven.’
‘Hannah, had jij Armani naar huis gestuurd?’ ‘Nee.’ Lachte Hannah verlegen
‘Staci, had jij Armani naar huis gestuurd?’ ‘Nee, want je haar is zo leuk.’Staci had een big smile op haar gezicht.
‘Dennis, had jij Armani naar huis gestuurd?’ ‘Ja, want hoe minder mensen, hoe meer kans om te winnen.’
‘En tenslotte Faith, had jij Armani naar huis gestuurd?’ ‘Nee, ik zie deze keer voor hem op de rode stoel als een waarschuwing voor hem.’

Afbeelding
Armani stond op van de rode stoel en keek naar zijn team die naar hem lachte. Armani lachte terug en zuchtte een keer. Hij erg opgelucht, hij wou niet als eerste deze villa uit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.2

Opdracht
Tijd voor een leuke opdracht die waarschijnlijk voor iedereen leuk is. Elke kandidaat krijgt 200 contactpunten die hij of zij mag verdelen over drie mede-bewoners, je mag geen contactpunten voor jezelf houden. Je hoeft niet precies hetzelfde aantal te geven aan iedereen, je mag bijvoorbeeld de eerste persoon 100 contactpunten geven, de tweede 70 en de derde 30.

Stuur in een PM naar mij aan wie je je contactpunten wil geven, doe het zo:
1. [Naam bewoner] - … Contactpunten
2. [Naam bewoner] - … Contactpunten
3. [Naam bewoner] - … Contactpunten


Let op: Je moet minimaal 30 contactpunten geven, minder is niet toegestaan. ;)

Laatst gewijzigd door Marit. op za 14 jan 2012, 09:54, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie