Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

114 berichten • Pagina 3 van 6

Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 11 op 07-01-12 pag. 4

up 12
Afbeelding
Eindelijk is het zover Lotte blaast de kaarsjes uit. ‘Woehoe jaaaa, je kan het Lotje.’ zegt Danny
Afbeelding
Na Lotte mag Lara natuurlijk ook een poging wagen met de taart.Afbeelding
Gelijk als ze de kaarsjes hebben uitgeblazen, nemen ze Danny’s kraampje in. Ze hebben gelijk veel meer klanten dan Danny. ‘Dag mevrouw kan ik u helpen?’ vraagt Lotte. ‘Nee ik wil ze heel graag maar ik doe aan de lijn.’ zegt de mevrouw. ‘Maar er zit bijna geen suiker in, het is een speciaal recept de we van onze moeder hebben geleerd.’ zegt Lara. ‘Goed dan, doe mij maar een vanille cakeje.’
Afbeelding
Net als we ons klaarmaken voor school, krijg ik een telefoontje dat ik mijn boek moet signeren in Bridgeport en dat ik een paar dagen weg ben. Maar ik vertrouw Danny en de tweeling volkomen. De taxi staat gelijk klaar dus ik kan ze niet eens fatsoenlijk gedag zeggen en de regels vertellen. Ze zullen het vast niet al te bond maken.Afbeelding
‘Nu mama weg is gaan we gewoon netjes naar school,’ zegt Lara. ‘Kom op Lotte, straks komen we nog te laat op onze eerste dag.’ ‘Ja school lekker belangrijk, zullen we spijbelen?’ vraagt Lotte. ‘Nee,’ zegt Lara terwijl ze met een vrolijk gezicht de school binnenloopt.Afbeelding
‘Jij moet zo de afwas doen, en de bedden opmaken en als je dat niet doen dan heb je een probleem.’ zegt Danny die zijn macht probeert uit te testen. ‘Dacht het dus even niet,’ zegt Lotte. ‘Lara maakt de wc al schoon en jij wil niks doen? Als Lara klaar is ga ik douchen dus stoor me niet.’
Afbeelding
‘Als we het zo gaan spelen hoef ik ook niet meer aardig tegen hem te doen. Wat denkt hij wel niet. Hé Danny je kan Douchen!’ ‘Goed ik kom er aan.’
Afbeelding
‘Lara vind jij het ook stom dat meneer ons klusjes laat doen en hij geen moer uitvoert?’ zegt Lotte. ‘Ja best wel, maar hij is wel onze broer dus dat mag hij wel denk ik.’ zeg Lara terug. ‘Ik heb zijn shampoo verwisseld voor verf en als hij de douche uitstapt schrikt hij zich kapot.’
Afbeelding
‘Zo dat was fijn, Aaaah wat is dit? Lara! Lotte! Stelletje klieren, hoe krijg ik dit er weer uit?!’
‘Gewoon met de shampoo van mama!’ roept Lotte.
Afbeelding
‘Ja hoi mam met mij, kom alstublieft naar huis. De tweeling is verschrikkelijk ik kan ze niet aan. Help me, dit loopt uit de hand.’ zegt Danny. ‘Wat is er, ik kom zo snel mogelijk naar huis Danny. Zorg dat iedereen inclusief jij in bed ligt wan ik ben er pas rond 3 uur ‘s nachts.’
Afbeelding
‘Zo wat gebeurde er nou allemaal?’ zeg ik de volgende ochtend tegen Danny. ‘Nou ik vroeg ze om wat schoon te maken want ik dacht dat ze dat wel leuk zouden vinden, en toen gingen ze mijn shampoo omwisselen voor verf en toen was mijn haar blauw, en toen en toen en toen moest ik jouw shampoo gebruiken om het eruit te krijgen.’ ‘Was dat het?’ vraag ik. ‘Ja’ ‘Kom ik helemaal naar huis midden in de nacht voor een grapje? Dit vind ik niet leuk jongeman, ik ben echt heel erg boos.’ ‘Het spijt me mam, maar...’ ‘Nee niks sorry, ga maar even nadenken wat je hebt gedaan.’
Afbeelding
Lara is opgegroeid met de eigenschap lichte slaper.
Afbeelding
Lotte is opgegroeid met de eigenschap waaghals.
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 12 op 08-01-12 pag. 5

up 13
Afbeelding
De ruzie is al weer helemaal goed hoor ze worden volwassen.Afbeelding
Maar ze leren nog niet altijd van hun fouten. ‘Hoe durf je zo laat thuis te komen op mijn verjaardag dan ben ik de koningin.’ zegt Lara. ‘Rustig, ik ben ook jarig ik mag ook doen wat ik wil hoor.’
Afbeelding
‘Nee, ze mogen niet jarig zijn. Dan heb ik drie van die monsterlijke tieners in huis die zeuren om zakgeld, kleedgeld, eigen kamers, feestjes en dan moet ik hun stinksokken opruimen.’
Afbeelding
Happy birthday!
Afbeelding
Lara is opgegroeid met de eigenschap charismatischAfbeelding
Lotte is opgegroeid met de eigenschap computernerd
-------------------------------------------
hmm ze kijken wel een beetje chaggie maar ik vind ze best mooi voor ingame geboren sims :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 13 op 10-01-12 pag. 5

up 14
Afbeelding
‘En toen kwam de dief die...’ *pling* ‘Wat was dat? Ow het was een mailtje’ -Beste mevrouw Delassie, naar aanleiding van uw geweldige boek wil ik graag uw boek in mijn winkel hebben liggen. Zou u zo vriendelijk willen zijn vandaag om 14.00 naar mijn winkel te komen. Om te overleggen of dit eventueel zou kunnen. Ik ben bereid er een paar duizen euro voor te betalen. Hoogachtend de manager van de kringloopwinkel Appaloosa plains.-
Afbeelding
Een kwartiertje later staat deze prachtige bak voor de kringloopwinkel.Afbeelding
Helaas kwam ik met de taxi, want ik heb nog steeds geen eigen auto.Afbeelding
‘Hallo mevrouw ik kom voor de e-mail over mijn boek die jullie wilden verkopen.’ ‘Ah, ja dat klopt, we zijn bereid u duizend euro ervoor te geven.’ Duizend euro?’ ‘Beetje weinig, vond ik ook al, weet u wat tweeduizend euro is dat goed?’ terwijl ik mijn ogen opensper zegt de vrouw paniekerig, ‘Niet boos worden, drieduizend maar hoger kan niet dan gaan we failliet.’ ‘Deal, dank u mevrouw, echt heel erg bedankt!’
-----------------------------------
toen had ik opeens geld :) moet nog even bedenken wat ik ermee ga doen
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 14 op 11-01-12 pag. 5

up 15
Afbeelding
‘Mam ik ben bijna achttien en als ik de kaarsjes heb uitgeblazen en het verjaardagsfeest voorbij is dan ga ik gelijk het huis uit. Als ik volwassen ben wil ik geen dag langer bij die vervelende zusjes van me slapen.’ zegt Danny ‘Danny doe eens rustig, kan je wel ergens heen dan?’ ‘Ja ik ga naar een vriend van me, ik heb bijna al mijn spullen al bij hem gedumpt en neem straks de laatste dingetjes mee.’ zegt Danny. ‘Dat is zo snel, nou als je het echt zeker weet dan mag het van mij. ’Afbeelding
Het feest is te gek, iedereen is vrolijk en iedereen heeft het leuk. Behalve ik, ik vind het gewoon raar. Mijn aller eerste afscheid. Ik moet gewoon wennen aan het idee.Afbeelding
‘Gefeliciteerd jongen, nou tot ziens dan maar.’ ‘Mam, bedankt voor alles ik ben er klaar voor.’ Afbeelding
‘Wacht, voor je gaat heb ik nog iets voor je. Dit was je lievelingsboek vroeger.’ ‘Wauw bedankt ma ik zal je nooit vergeten.’ Afbeelding
‘Yo gast, ik kom eraan hoor ik ben er over tien minuten, gaan we lekker stappen vanavond? Ja is goed doeg hé.’ Afbeelding
‘Doeg mensen, ik ga weg. Ow Lotte wees een beetje lief voor mams.’ Ja, stoor me niet zo zie je niet dat ik huiswerk aan het maken ben?’ zeg Lotte.

Danny is nu het huis uit, zijn foto staat nu bij de 2e post van dit topic.
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 15 op 11-01-12 pag. 6

up 16
Afbeelding
Met oud en nieuw had ik als voornemen, een kijkje nemen bij de sportschool. Bij deze sta ik er dan. In mijn prachtige blauwe topje. ‘Oke dit is niks, terug naar buiten. Wacht wat ik eerst moet doen is kennismaken met die aardige man op de loopband.’
Afbeelding
‘Hallo dametje, ben je nieuw hier ik heb je nog nooit gezien. Ik zou niet gaan sporten hoor jouw figuur is al mooi genoeg.’ zegt de man. Wacht eens ik wou hem versieren, doen moet hij mij niet voor zijn.
Afbeelding
‘Ach ja ik had wat tijd over en dacht laat ik eens wat nuttigs doen. Nu zie ik in waarom het nuttig was.’
Afbeelding
‘Ik mag jou wel zullen we naar mijn huis gaan? Ik ben erg alleen misschien kunnen we samen gezellige dingen doen.
Afbeelding
‘Lijkt me leuk, ook al kijk ik saai.’ zegt de man ‘Ja, je ziet er niet echt geïnteresseerd uit.’ ‘Sorry, maar dit is nu eenmaal mijn gezicht.’ zegt hij ‘Ach je bent best knap, en super gespierd dus het boeit me niet.’
Afbeelding
Euhwm hij had er heel veel zin in blijkbaar. Best wel griezelig eigenlijk.
Afbeelding
Maar later snapte ik waarom, wat kan die man zoenen zeg.
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 16 op 11-01-13 pag. 6

sorry dat het uppen wat langer duurde maar ik had een druk weekend en de komende weken zijn ook behoorlijk druk, maar ik ga mijn best doen om toch veel te updaten. ;)
---------------------------------------
up 17
Afbeelding
‘Mijn misselijkheid is de laatste tijd is echt enorm vervelend. Maar dat betekent waarschijnlijk wel dat ik zwanger ben van een atleet.Afbeelding
Omdat het zaterdag was en we ons verveelde besloten we om naar Danny’s huis te gaan. We hadden eigenlijk een vies lelijk krot verwacht. Maar die vriend van hem heeft een behoorlijk huisje hoor.Afbeelding
Terwijl Lotte en Lara hun favo serie kijken. Simmige tijden slechte tijden, praten ik en Danny als serieuze volwassenen. Eigenlijk zat ik liever bij de meiden op de bank maar goed. Ik moest hem even wat vragen. ‘Zeg Danny, ik ben zwanger anders ging ik nu maar ik heb laatst die paar duizend euro gekregen en weet wat ik ermee ga doen. Als de baby geboren is is mijn plan om even naar Frankrijk te gaan. Zou jij dan misschien op hem/haar en de tweeling willen passen?’
Afbeelding
‘Lara en Lotte redden zichzelf wel mam, maak je maar geen zorgen. Maar ik pas graag op mijn nieuwe broertje of zusje. Lijkt me leuk.’ ‘Wat een opluchting, Danny heel erg bedankt. Ik denk dat Lara het ook wel zou kunnen maar Lotte is me een tikje te rebels. Ik heb liever niet een dat het huis af fikt met de baby.’
Afbeelding
‘Danny ik wil niet dat ze al weten dat ik zwanger ben. Ik wil het ze later vertellen. Dus mondje dicht hoor.’

Laatst gewijzigd door cynderxxx op ma 16 jan 2012, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 17 op 11-01-16 pag. 6

up 18
Afbeelding
‘Mam wat ben jij dik de laatste tijd zeg. Heb je weer aan de chocola gezeten? Zo loop ik dus mooi niet met je over straat hoor.’
Afbeelding
‘Rustig Lara, ik wou het al eerder vertellen maar wist niet hoe dus nu je er toch over begint zeg ik het gelijk. Jullie krijgen een broertje of zusje erbij, leuk toch of niet?’
Afbeelding
Nu mengt Lotte zich ook in het gesprek. ‘Wauw wat leuk, ik hoop dat het een zusje wordt. Dan kan ik allemaal oude kleren aan haar geven en...’ ‘Nou ik wil een broertje,’ zegt Lara. ‘Die zeuren niet zo.’ ‘Dat wordt lastig meiden, maar ik zal mijn best doen. Ik hoop voornamelijk dat het gezond is en mij niet lastig vals als ik mijn werk doe.’
Afbeelding
Op verzoek van Lara ga ik even bij de dokter langs om advies te vragen over hoe ik het best met de zwangerschap om kan gaan. En je zult het niet geloven want dan gebeurt het hoor. De dokter krijgt zwangerschapsverlof dus moet ik een andere dokter zoeken. Lekker dan, dan maar zoeken. Daar is er een. ‘Zeg dokter ik wou vragen om, AUWWWWW’
Afbeelding
‘Net als ik de dokter om advies wil vragen komt de baby. Pardon baby’s. Een jongen en een meisje nog wel, en als kers op de taart. Hmmm lekker kersen, waar was ik? Ohja, als kers op de taart zijn ze ook nog gezond.
Afbeelding
Baby Luc is geboren met de eigenschappen afwezig en excentriek.
Afbeelding
Baby Flora is geboren met de eigenschappen dapper en vriendelijk.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie