Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Van wie wil je het liefst een up zien?

Penny Black
1
10%
Thomas Cribs
1
10%
Charlie McCarter
1
10%
Fay West
7
70%
Totaal aantal stemmen: 10

25 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Inside Stories ~ Update 01/01/'12

Sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen, maar ik ben heel druk geweest in de vakantie dus heb ik geen tijd gehad om te schrijven. En om persoonlijke redenen weet ik niet of ik het voorlopig mentaal wel aankan om verder te schrijven.
Dus mijn vraag is: Willen jullie dat ik doorga met dit verhaal als sims-dagboek? Of zal ik vragen of dit topic naar 'jouw sites' verplaatst mag worden en dat ik af en toe nog eens update? Want het aantal reacties motiveerd mij op het moment ook niet erg..
So: Let me know what you think. o:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Inside Stories ~ mededeling

Tja, volgens mij (mijn persoonlijke mening) moet je niet schrijven om de reacties die je misschien wel of misschien niet krijgt. Tuurlijk is het leuk om 'nice', 'top' en 'wat mooi geschreven' of zo als reactie te krijgen. En soms vraag ik me af wat je er verder mee 'kan'. Ik bedoel maar, de reacties gaan niet bepaald diep en opbouwend zijn ze meestal ook niet. Is verder niet erg, maar het betekent gewoon dat de motivatie vanuit jezelf moet komen.
Maar voordat ik helemaal op de 'juffige' tour ga, stop ik.

Voor wat betreft je verhaal: ik vind dat het eigenlijk nog niet echt op stoom is gekomen, maar het heeft potentie.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie