Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

393 berichten • Pagina 18 van 20

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 10G Shine ~ G5 ~ Update! [> 24/10/11 <]

Weer een nieuwe update! :D Ik heb - helaas- ook een mededeling voor jullie. NEEEE, de Shines zijn niet dood of wat dan ook, trust me. :3 Dit bericht staat (zo) trouwens ook in The Ugly Goddess.

BELANGRIJK: Deze week en volgende week zullen er weinig/geen updates komen - of nou ja, dat denk ik -, want deze week moet ik leren voor de testweek volgende week. :glare Ik heb het dus vrij druk met school en dat gaat - helaas - voor. Hopelijk kunnen jullie dit begrijpen en weten jullie ook waarom ik drie extra lange updates heb gedaan :P
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 10G Shine ~ G5 ~ Update! [> 25/10/11 <]

Jaa, nog twee updates en dan lezen jullie over g6!
Nog even iets belangrijks:
Misschien wisten jullie het al, maar ik had dus wat spelproblemen en het lijkt opgelost te zijn. :)
Nu ben ik wel al m'n downloads kwijt dus daarom zullen alle personen en het huis in 10G Shine er in die twee updates anders uitzien! Ik ben wel weer aan het downloaden dus het komt goed. :D
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 10G Shine ~ G5 ~ Update! [> 16/11/11 <]

Het spijt me heel erg van de kapot saaie en mega korte update, maar ik moet nog een verhaallijn verzinnen en ik ben compleet inspiratieloos, maar anders laat ik jullie superlang wachten en daar heb ik geen zin in. x3 Hopelijk vinden jullie de nieuwe lay-out wel mooi! xD En precies op dat moment krijg ik inspiratie. Nou ja, de volgende up wordt tenminste interessant! :p
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 10G Shine ~ G5 ~ Update! [> 25/11/11 <]

SORRY SORRY, voor de mega late update! Uiteindelijk had ik geen inspiratie meer en heb ik echt heel lang moeten nadenken voor een goede verhaallijn, maar ik heb hem eindelijk! En ik heb vandaag bijna de hele tijd gespeeld, Rosalie heeft zelfs al een kind, maar sssshh :P Dat lezen jullie nog wel. Ik hoop dat jullie de update leuk vinden en gaan genieten van de verhaallijn! Sorry dat hij best kort is, maar dat kan even niet anders, want dan verraadt ik teveel. :O Ok, de banner verraadt ook al - te - veel, maar die moest er even op :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie