Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

10G Ellison - 30/10/2011 1.3 online!

Ja, ik weet het. Een 10G. :'D Maar het is gewoon leuk. Ik ga het proberen vol te houden, al kan het langer duren tussen updates omdat ik het ook druk heb met school.

10G Ellison

Tyler Ellison heeft het vroeger niet makkelijk gehad thuis. Zijn ouders waren altijd maar aan het werk of er gewoon niet, en hij moest alles zelf doen. Hij wilde niet dat zijn kinderen dit overkwam, of ook maar iemand uit zijn toekomstige familie. Toen hij wat zag van een legacy van tien generaties lang een familie in stand houden, wist hij dat dit was wat hij wilde. Maar niet alleen het in stand houden, ook een liefdevolle familie hebben. Of dit gaat gebeuren is de vraag... Maar Tyler wil het tenminste proberen.
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Dotted op zo 30 okt 2011, 17:52, 4 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: 10G Ellison

Update! (: Zal vanavond denk ik nog wel een komen.

Heb onder 1.1 nog wat foto's neergezet, maar er staan andere personen op dan in dat hoofdstuk, omdat m'n laptop zo aardig was om uit te vallen voordat ik opgeslagen had. Voor de rest is het wel gewoon hetzelfde.
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: 10G Ellison - bericht in cbox!

Ik wil niet gaan powerposten of zo, maar ik weet even niet meer wat ik moet doen. Sims werkt niet meer helemaal mee na beestenbende geïnstalleerd te hebben. M'n andere spellen werken wel, maar die van 10G Ellison doet het niet meer, ik kan geen interacties meer uitvoeren. Moet ik deze kopiëren en opnieuw met deze sims doorgaan of zal ik nieuwe sims aanmaken en hiermee doorgaan?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie