Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

136 berichten • Pagina 7 van 7

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Mijn kinderen, van een ander - Een adoptacy - H. 20

Hoofdstuk 21

Afbeelding

Mijn moeder is helemaal blij met haar kleindochter. Dat is ook wel te snappen, want zo oud is ze nog niet en haar eigen kinderen zijn bijna allemaal het huis uit. Fien is ook dol op haar oma, ze gaan graag samen een eindje wandelen of lekker in de tuin zitten.
Maar toch mist er nog iets in ons huis: het liefste zou ik nog een lief hondje of katje willen adopteren uit het asiel. Ik vind het namelijk zo zielig dat daar onnodig zoveel beestjes zitten. En in ons huis is er plaats genoeg!

Afbeelding

Met de tuin gaat het ook erg goed: de plantjes groeien als kool. Elke ochtend sta ik al vroeg het onkruid weg te halen en de vruchten te plukken. En elke week ga ik langs de supermarkt om alles te verkopen. Het is niet veel wat ik er voor krijg, maar we kunnen er van leven. En m'n moeder werkt natuurlijk ook nog, zodat we toch nog wat kunnen sparen.

Afbeelding

Een paar dagen later is het al zover! Ik ga samen met Marc onze nieuwe hond ophalen uit het asiel. Zijn naam is Seppe, omdat hij altijd zo vrolijk is, vertelde de asieleigenaar. Maar daarnaast ligt hij ook graag op schoot of in het zonnetje.
Seppe is vooral mama's lieveling, samen met Fien gaan ze er vaak op uit. Ook leert ze hem trucjes en ze zorgt ervoor dat hij zijn behoeftes buiten in de tuin doet.

Afbeelding

De tijd gaat erg snel, voor dat ik het besef is Fien een lieve, schattige peuter geworden. Haar verjaardag hebben we klein gevierd, alleen Boas, Pansy, Tymo en Tina kwamen. Het was leuk om te zien hoe goed Fien met haar neefje Tymo kon opschieten.
Maar nu Fien een peuter is moet ik haar ook leren lopen, praten en zorgen dat ze snel zindelijk wordt. Gelukkig helpt m'n moeder daar ook bij, ik heb echt bewondering voor haar dat ze dat vroeger allemaal in haar eentje heeft gedaan!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie