Tussen 10G Shine door, drop ik even een dagboek ertussen. Het is een 'Good Genes Challenge.' Regels vind je hier. Er staat nog meer onzin, maar je vind de regels ertussen. ;3 In dit verhaal lees je over vier generaties die van zeer lelijk naar zeer mooi worden getoverd. Althans, dat is de bedoeling. In generatie een lees je over Justin McCarter, een jonge, volwassen man die een groot geheim leert kennen. Verder is het verhaal met de Sims 2 ipv Sims 3, wat zorgt voor een leuke afwisseling tussen 10G Shine en dit verhaal.

Veel leesplezier!
Proloog:
Ik hijgde. Om in conditie te blijven voor een baan als topsporter moest ik elke dag vijf kilometer joggen. Ik dacht dat ik er wel even twee kilometers erbij kon doen en begon nietsvermoedend aan een lange jogsessie. Omdat ik langer jogde, nam ik ook een andere route. Toen ik het centrum uit was, kwam ik langs mooie weilanden met grazende koeien en prachtige bossen. Ik jogde verder en kwam langs het Spookbos. Ik dacht aan alle verhalen die daarover verteld waren en rilde. De verhalen gingen over mensen, geesten en andere wezens die in dat bos woonden. Door de jaren heen durfde niemand meer een bezoek te brengen en nu rende ik er gewoon langs?! Ik was er bijna voorbij, totdat ik in de verte een prachtige zangstem hoorde. Ik kon mezelf niet bedwingen en werd naar de stem toegetrokken. Als een zombie jogde ik verder, totdat ik bij een prachtige open plek kwam.
Reacties zijn altijd leuk

Updates:
Generatie 1:
Hoofdstuk 1:
Update 1.1
Update 1.2
Update 1.3
Update 1.4
Hoofdstuk 2:
Update 2.1
Update 2.2
Update 2.3
Update 2.4
Update 2.5
Hoofdstuk 3:
Update 3.1
Update 3.2
Update 3.3
Laatst gewijzigd door Monstermummie op zo 27 nov 2011, 13:14, 21 keer totaal gewijzigd.