Fenna & Andy zijn doodnormale jong volwassene in hun studentenhuis. Maar het huis is nogal vreemd, ’s avonds horen ze allerlei vreemde geluiden, en later komen ze erachter dat het huis vol zit met geesten en vreemde wezens, maar wat er nog meer gebeurd kan je alleen maar lezen in Paranormal Activity. Binnenkort op SN!
Als je snel nachtmerries hebt, kan je dit beter niet gaan lezen, dus ik geef dit dagboek 13+ Als het forumteam het nog te heftig vind 16+ Het is geen lang dagboek, ik schat zo'n 12 hoofdstukken.
Ohja, dit dagboek is geinspireerd op de film. Maar iets minder eng. :3
xx
----------
Hoofdstukken & Updates: Hoofdstuk 1. Speciale update. Hoofdstuk 2. Hoofdstuk 3. Hoofdstuk 4.
Laatst gewijzigd door Liza op zo 30 okt 2011, 16:08, 10 keer totaal gewijzigd.
Andy zat zoals normaal op de koude stoel, die in het oude lelijke huis stond. Het was koud in huis, maar Andy voelde de kou niet, ze was warm van binnen, warm van angst. De angst die ze had door haar nachtmerrie. Ze woonde nu al een paar dagen in het huis samen met Fenna maar zo welkom voelde ze zich nog niet.
Opeens ging de deur open, er kwam gegil uit de opening. Andy schrok zich rot, totdat ze Fenna zag. “Jemig! Laat me niet zo schrikken!” Schreeuwde ze kwaad. Fenna keek in de boekenkast. “Sorry hoor wijffie, wist nie dat je kwaad werd.” Andy zuchtte. “Ik had een nachtmerrie die maar niet uit mijn hoofd gaat.” Fenna ging in de andere lelijke stoel zitten. “Ach meissie toch, vertel was is er?”
“De nachtmerrie was eng.. Z o eng, zo koud. Ik stond in de tuin, hier in de tuin. Het was mistig, zo mistig ik zag niets. Plotseling werd ik omver geduwd, op de grond, ik kon niet meer opstaan. Het voelde plakkerig, en ik zag de reden niet, totdat ik het bloed zag liggen. Het was zo eng, ik werd wakker voordat ik vermoord werd.” Fenna barste gemeen in lachen uit. “Haha, geloof je het zelf, en daar werd jij bang van!”
Boos stond Andy op. “Ik kon deze reactie van je aanzien komen, waarom vertelde ik het ook!” Schreeuwde Andy. Haar vriendin moest er altijd een grap van maken. Maar deze nachtmerrie was zo echt, zo.. zo vreemd. Het gevoel werd echter en echter als ze er aan dacht.
“Zo gemeen bedoelde ik het nou ook niet!” Riep Fenna, die nog steeds in de stoel zat. “Nou, als jij zo’n droom had gehad, dan leefde ik ook mee hoor! Ik word er gewoon bang van!” Gilde Andy. Opeens voelde ze een ijskoude hand op haar schouder rusten. “Fe.. fe.. FENNA!!” Gilde Andy bang. “Wat is er?” Vroeg Fenna levenloos. “Stu.. stu.. staat er iemand achter me?” Vroeg Andy een beetje in paniek. “Haha, ga niet toneel spelen meis!” Lachte Fenna. Het vreemde gevoel was verdwenen.
“Oké, je verklaart me maar voor gek, maar jij bent niet degene die dit meemaakt!” Boos balde Andy haar handen tot vuisten. “Meid, je ziet ze een beetje vliegen.” Andy werd echt woedend, het warme gevoel stoomde in haar lichaam. “JE GELOOFD ME MAAR NIET!” Gilde Andy die boos weg was gestampt. Andy was niet haar normale zichzelf ze was veranderd, dacht Fenna. Waar ging dit nou heen?
--------
Verwacht niet veel van dit kleine stukje, maar eng zal het nog worden. :3 Iig tips & kritiek welkom!
Speciale update; De nachtmerrie. (Zonder plaatjes) Het gevoel, zo duidelijk, ik wist zeker dat ik niet alleen was. Iemand wreef teder over mijn schouder, het was een onprettig gevoel. De hand was niet zo teder meer, en duwde me pijnlijk op de grond. Het gras voelde niet normaal, het zag er niet groen uit. Maar donker, dat was het enige wat ik kon zien door de hevige mist. Een silhouet verscheen en verdween. Ik tilde langzaam mijn hand op, er zat een donker goedje op mijn hand. Het rook sterk, zoals.. zoals.. ik kon er niet opkomen. Opeens schoot het me te binnen, het was bloed. Het bloed gleed over mijn lichaam; zoals voeten, handen en benen. De silhouet verscheen weer, een knarsend geluid kwam dichterbij. Het geluid klonk bekend, zoals natuur.. nee, iets anders, iets, verwoestend. Langzaam zag ik een kettingzaag en ik opende mijn ogen. Bezweet lag ik in mijn bed, dit was niet de eerste nachtmerrie in dit huis...
---------------
Bedankt voor de leuke berichtjes! :3 Daar word ik blij van!
Ik werd wakker, met barstende hoofdpijn, mijn hoofd was leeg, zo leeg ik dacht echt niets. Een luidde gil klonk uit de woonkamer, ik stond op, en opende de deur. Het was zo mistig,ik zag niets. Ik was duizelig en wankelde de woonkamer in.
Ik staarde, er stond een bed, waar een hand bovenuit stak. Het zag er vreemd uit, maar het gevoel was dat het doodnormaal was. Er lag iets op de grond, wat het was kon ik niet zien, mijn hoofd bonkte, en ik wankelde nog meer naar voren.
Ik keek beter, en zag iets.. iets normaals? Nee, zeker niet, maar op dat moment leek het zo normaal als wat. Er lag een lijk.. Het was alsof ik een visioen had, of nee, toch niet. Het was zo wazig.. Ik struikelde en viel op de grond, snel stond ik weer op.
Ik stond te staren naar het lijk terwijl er licht werd gefluisterd. “Andy, je bent al zo ver, kom dan, ik moet je spreken.” Ik schudde mijn hoofd, ik was zeker nog duidelijk. “Kom, nog een paar stapjes.” Werd er nu geschreeuwd.
De hand zwaaide. “Kom, word een van ons..” Weer schudde ik mijn hoofd, wat was dit, mijn gedachte, mijn droom, of was dit echt? De hand wenkte, ik zette een stap, verder kon ik niet. Ik stond vast genageld aan de grond.
Het lijk keek me aan en sprak iets uit: “Doe het niet, kijk uit, de vloek, doe niet hetzelfde als mij.” Ik hoorde het heel moeilijk, en hoorde maar een deel. Mijn hoofd bonkte en ik zette een stap, er gebeurde rare dingen..
Ik opende mijn ogen. “Oh mijn god, ik draag mijn normale pyjama weer!” Fluisterde ik, ik schopte de dekens weg en rende naar de woonkamer, alles was weer normaal? Dan was het dus niet echt, maar weer een nachtmerrie. “Goedemorgen wijffie.” Geeuwde Fenna. Ik zuchtte. “Hoi.” Mompelde ik, en ik maakte een ontbijt.
-----------------------
Yay, and what do you think?