Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 20 van 21

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

De laatste update van Kaviaar en Kinderen volgt volgende week.
De pc is helemaal kapot geweest en geherinstalleerd, waardoor er niets, en dan ook niets op is blijven staan. Ik vind het superjammer, want het schrijven van dit verhaal was GE-WEL-DIG. Ik had met dit dagboek precies de goede balans gevonden tussen het spelen van de Sims en het schrijven van een verhaal. Een troost voor mij is zeker dat het dagboek van de maand is, dat is een echte eer voor mij. Wel een beetje ironisch dat het dagboek van de maand in diezelfde maand ook niet meer voortgezet kan worden. Wat betreft mijn andere 2 dagboeken moet je even in de topics daarvan kijken. Dit verhaal wordt dus afgerond, want als ik ergens een hekel aan heb is het een open einde en dan stoppen.. ;(
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 43
'Mijn einde'

Afbeelding
'Vorige week, asjemenou, sinds jaren kocht ik weer kaviaar. Voor het eerst sinds ik in Barnacle Bay woonde kun je wel stellen. Ik wou er een groot feestmaal van maken, dus toen Jamie op pad ging besloot ik allerlei lekkers te maken, maar toen ik het blikje kaviaar opende kwam ik in een totaal andere wereld. Intens genot was het. Ik had niet door dat ondertussen van alles op het fornuis én in de oven stond aan te branden. Ik had zelfs nog niets door toen m'n halve keuken in Spaanse stijl al in de hens stond. Eerlijk gezegd merkte ik pas wat toen het vuur zich al om mij heen verzameld had. Ik voelde me natuurlijk wel even het middelpunt. Helaas even later wel een afgebrand middelpunt. Helaas heb ik het drama niet mogen overleven, maar ik ben gelukkig gestorven. Ik heb m'n villa gekregen in Barnacle Bay, een hoge functie met veel macht en ik heb dertien prachtige kinderen mogen maken en opvoeden. Geheel in eigen stijl. Maar het belangrijkste: Ik ben gestorven met kaviaar. Kaviaar en kinderen om mijn einde maar even samen te vatten. Ik laat me begraven met een glimlach op m'n gezicht, o nee, ik ben een hoopje stof nu.. Nou ja, ik hoop dat iemand een vrolijk gezichtje in m'n as wil tekenen. Ik rust in vrede, dus stoor me niet, stelletje barbaren!'
Afbeelding
Mikese

Dat was het einde van het verhaal!
Ik hoop dat ie naar de afgesloten dagboeken kan.
Ik ben er supertrots op, maar baal nog wel heel erg dat ik de 100 kinderen niet heb gehaald.
Misschien doe ik over een tijdje nog wel een challenge, maar ik heb het nu erg druk met andere dingen.

Ik hoop dat jullie genoten hebben. :$
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie