Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

De beste teletubbie is;

Tinkiewinkie
1
4%
Dipsy
6
25%
Lala
0
Geen stemmen
Po
8
33%
Regenboogtubbie
9
38%
Totaal aantal stemmen: 24

701 berichten • Pagina 2 van 36

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans (Een 100 baby challenge) Upd

Haha, ik zal even moeten kijken wanneer er een update komt.. Ik heb plaatjes, maar op die andere computer doet internet het niet, dus ik zal even kijken of ik dat internetprobleem kan oplossen..

Heel erg bedankt allemaal! Het werkt echt motiverend en het is bovendien heel leuk om zulke reacties te krijgen! :D

@Mikese; jaa, op dit forum zijn wij de enigen (tenminste, verhalen die lopen)
Op het Engelse sims 3 forum vind je btw wel veel 100BC's.. Daardoor ben ik ook geïnspireerd :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Gwen's 100 kleine hooligans (Een 100 baby challenge) Upd

Vaag, ik dacht toch echt dat je ging huilen door zoveel reacties, niemand vind dat toch leuk? *sarcasme
SORRY ;$ Moest echt even, weer een Marlinde aanval.
Maar kan je via de andere computer hem niet bij openbaar zetten, dan naar de andere computer gaan - Moet je volgens mij wel een netwerk ofzo hebben- op je Sims-pc klikken, dan users - als ik het goed heb- en dan foto's en dus zo vinden?
Omg, het is stiekem niet eens de bedoeling dat je dit opvolgt, maar zo kan het wel ;3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans (Een 100 baby challenge) Upd

Die reacties zijn zo leuk! :D
De volgende update is bijna klaar, dus over een tijdje zal hij wel online staan!

En ik kan vast verklappen dat het inderdaad een meisje is!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie