Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 17 van 21

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Het gaat goed met Amaley maar het ligt inderdaad even stil omdat ik besloten had wat meer aandacht aan het zoetzure leven van de familie rosenberg te besteden. Moeten jullie dat maar lezen. (A) (Zou ik trouwens echt heel leuk vinden als jullie dat deden haha)

Ik hoop dat ik ze morgen alledrie weer even kan updaten! Jeetje, volgens mij heb ik de meeste 'actieve' dagboeken op deze site.. haha.
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 36
'Mijn kroost'

Afbeelding
'We zijn alweer een tijdje verder, maar gelukkig heb ik als moeder alles nog onder controle. Zie hier Catey, Alicia, Noah en de kleine aanwinst, Jamie. Gemaakt door mijzelf, maar dat was u vast al opgevallen.'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 37
'Samen komen we het verst'

Afbeelding

Afbeelding
'Het huishouden met zo velen is niet gemakkelijk, daarom heeft iedereen zijn eigen taak. De tweeling zorgt voor de tuin. Water geven, oogsten, onkruid wieden. Hun taak, niet de mijne.'

Afbeelding
'Noah is mijn afwasser. Zodra ik het eten op heb gooi ik mijn bord gewoon richting de keuken, en ja dat veroorzaakt af en toe wat ongelukjes, maar ik ben er van overtuigd dat Noah daardoor juist een zelfstandige jongen wordt.

Afbeelding
'En dan hebben we Jamie nog.. Luie Jamie.. Tsja, eigenlijk doet ze niets, maar ik denk dat ze morgen de scooters wel kan poetsen. En de bedden op kan maken en de badkamer, jeetje, die is ook een beurt nodig, zeg. Straks heb ik die schoonmaker helemaal niet meer nodig.. om schoon te maken niet dan..'

Afbeelding
'Och, vergeet ik bijna de ster van de show, ik zelf! Ik fleur het huis dagelijks wat op met mijn verschijning, dat moet ook iemand doen, toch?'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 38
'Drie feestbeesten, één huis'

Afbeelding
'Ik heb vandaag iets gedaan wat misschien wel mijn grootste fout ooit kan worden. Drie tieners alleen in huis laten. Ik hoop dat ze in ieder geval iets heel laten..'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
'Het weekendje alleen begon rustig. Uitslapen, gamen, surfen, niets bijzonders. Gelukkig zorgden ze ook netjes voor het huishouden en hun kleine zusje, Jamie. Bleef het daar maar bij..'

Afbeelding
'De zon was nog maar net onder de horizon verdwenen of de eerste gasten stonden al te dansen. In mijn huis, tussen mijn muren, op mijn vloer. En te drinken. Uit mijn kast. Uit mijn flessen. Alicia, Catey en Noah zouden toch moeten weten dat ik hier niet van houdt? Als ze nou lekkere mannen hadden uitgenodigd en op de uitnodiging hadden gezet: 'Welkom thuis feestje voor mijn aantrekkelijke moeder'. Maar nee, dat is natuurlijk te veel gevraagd..'

Afbeelding
'Toen die kids genoeg gedronken hadden zijn ze in mijn zwembad gesprongen! Iel! Al die vieze lijfjes! Net op tijd zag Alicia een politie-auto aan komen en wist gelijk hoe laat het was. Die klikspanen, genaamd buren hadden de telefoon weer gepakt. ''Evacueren!'' riep ze.'

Afbeelding
'Al die kids zijn nog op tijd weg gekomen ook, ongelooflijk, als ik dat zo zie hebben die jongens niet echt conditie..'

Afbeelding
'En zoals elke keer als ik een tweeling alleen thuis liet, in dit geval zelfs drie tieners, kwam ook de politie over de vloer. ''Oh, sorry, ik had een euh.. klachtje, geluidsoverlastdingetje,'' begon de agent, ''maar ik zie niks, euh.. hoor niks bedoel ik.'' Blijkbaar een nieuweling in he blauw en daar wist Alicia wel raad mee. Met haar vlotte babbel stuurde ze de agent weg en zei dat ze het maar over het hoofd moest zien en met een rood hoofd vertrok ze.'

Afbeelding
'En de volgende ochtend toen ik thuis kwam stonden ze alle drie braaf voor de deur om me te vragen hoe het was en te vertellen dat ze goed voor het huis hadden gezorgd. Leugenaars..'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 39
'All-round man'

Afbeelding
'Morgen begin ik weer met werken en aangezien mijn ex, Tjeerd, grote invloed kan hebben op mijn baan moet ik natuurlijk goed bij hem slijmen. Één probleem, een tijdje terug heb ik hem na het krijgen van zijn dochter bruut aan de kant geschoven en sinds dien heb ik de arme ziel niet meer gesproken. Nu ga ik het soepeltjes bijleggen, want ik ben wel toe aan een promotie, burgemeester zijn is namelijk ook niet alles. En toen opeens kregen we beiden een smsje. We pakten onze telefoons die naast de jacuzzi lagen en lazen beiden ons smsje en ik hoorde hem zeggen: 'Ja! Ik ben opa!' En ik zei: 'O jee, nu al oma? Daar krijg je toch rimpels en grijs haar van?' Leah was bevallen van een zoontje, Ted, en dat betekende dat ik nu officieel oma was..'
Afbeelding
Mikese

Hoofdstuk 40
'Ik ben een keukenapparaat!'

Afbeelding
'Of Tjeerd nou het beste wou voor de grootmoeder, wat een vies woord eigenlijk, van zijn kleinkind, of mijn politieke tegenstanders het beste voor hun ingewanden, of het volk het beste voor hun vrijheid, ik kreeg promotie! Tot gouverneur! Wacht, dat gebruik je toch in de keuken?'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie