Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

56 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Noukysims
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
za 13 nov 2010, 11:42

Re: 10G van Houten G4- Tamar!

Vruchtbaarheidsbehandeling, ik kan er ook niets aan doen (of toch wel xD ). Ik ga die behandeling in elk geval niet aan G5 geven... Wie moet dat eigenlijk worden? Hmm, ik heb tot nu toe alleen vrouwelijke stamhouders gehad, ik denk dat ik daarin doorga, dus Lily of Aleeah :? ? Eventjes melden in de Cbox A.J.B.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Noukysims
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
za 13 nov 2010, 11:42

Re: 10G van Houten G4- Tamar!

Dus, mensen! Ik heb tot nu toe 1 volle stem gekregen (Marlinde ik ben je niet vergeten :xd) en die was voor Aleeah. Lily is nu dus een beetje stemloos. Ik begrijp het als jullie de meiden nog willen leren kennen, maar zeg dat dan eventjes, ik voel me nu zo alleen op de wereld :). Pleaase eventjes stemmen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Noukysims
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
za 13 nov 2010, 11:42

Re: 10G van Houten G4- Tamar!

Deze 10G is nu officieel beeïndigd. Zelf baalde ik al van de weinige lezers die mijn 10G aantrok, maar toen vanmiddag al mijn downloads ineens van de aardbol verdwenen was ik er ook echt klaar mee. Ik ben te lui om alle downloads op te zoeken (400+). Sorry, maar dat was het dan. Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn verhaal en ik ga vast nog wel eens een ander verhaal schrijven. Heel erg bedankt voor het lezen.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 10G van Houten G4- Tamar!

Neeeeee ;o Wheheee :|
Shit, net toen ik het over jouw dagboek had *Kijkt naar Elisa*
Maar maar maar je moet beloven dat je een ander dagboek nog gaat starten (a)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Noukysims
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
za 13 nov 2010, 11:42

Re: 10G van Houten G4- Tamar!

Levensweg is echt gemeen aan het doen nu. Ik wil per sé met die speelopties spelen, maar ik heb hem nu al 5 keer opnieuw geïnstaleerd dus ik hoop dat ik straks nog met mijn spel kan spelen...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 10G van Houten G4- Tamar!

Jammer, maarjaa, ik begrijp het wel..
Als je sowieso al weinig reacties krijgt, en dan ook nog spelproblemen..
Das natuurlijk klote..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie