Super leuk begin zeg! Hoe kom je trouwens aan die poses? Ik ben daar al zo lang opzoek na, maar volgens mij is dat best moeilijk om in je spel te zetten?
Ik update eerst mijn 10G en daarna dit dagboek, om het eerlijk te houden. & het kost nogal veel tijd omdat ik de updates lang wil hebben, dus daarom duurt het ook wat langer
Attentie! Slecht nieuws!
Sinds de DEMO van huisdieren, werkt mijn normale Sims 3 niet meer. Ik baal hier echt van, heb de DEMO al verwijderd ect. werkt dus niet. Dus het is wachten, of op een helpende patch van EA, of alles installeren. En in het laatste heb ik echt ff geen zin. Vooral niet omdat ik 9 dingen opnieuw moet installeren. Dus helaas.. een volgende update van dit dagboek komt verlopig niet. Bedankt voor jullie begrip!
'Guther, ben je eindelijk klaar, verdomme!', schreeuw ik. Guther staat onder de douche, met keiharde muziek aan. 'Guther! Verdomme!', brul ik, maar alsnog lijkt hij het niet te horen, woedend bonk ik op de deur. De eerste keer, nog geen reactie. De tweede keer, nog geen reactie. De harde derde knal, de muziek wordt iets zachter gezet. De vierde knal, 'verdomme!', klinkt er. 'Schiet op!', schreeuw ik. 'Jaja! Ik hoor je huis wel!', wordt er terug geschreeuwd. 'Net niet eikel!', schreeuw ik terug. De lieve Guther, je kan altijd zo met hem lachen!
'Pas op, anders krijg je de deur tegen je bek!', schreeuwt mijn schatje naar me. Ik zet een stap naar achteren, en geen seconde later wordt de deur open gegooid, 'rot wijf', gromt hij naar me. Ik glimlach, hij is zo'n schatje! Kijk, hij is wel niet lief, maar knap is hij zeker wel!
Na dat ik heb gedoucht wikkel ik een handdoek om me heen en begin mijn tanden te poetsen. Okay, ik ben wel apart op het geval van Guther "lief hebben", vooral omdat ik zijn "gemene" woordjes niet hoor, maar hij kan wel lief zijn... Zoals.. Zoals die ene keer, je weet wel, die ene keer, toen was hij heel lief. Nu is er wel wat veranderd, maar dat boeit toch niet? Of wel? Ik bedoel maar, hij is knap, en kán lief zijn, maar hij moet het natuurlijk wel willen. Gelukkig is hij tegen mij altijd lief! Oeps... Daar ga ik weer.
Terwijl ik mijn tanden poets kleed ik me aan. Denkend aan Guther natuurlijk. Raar.. Hoe verliefdheid zo erg kan zijn.
Wat als hij me echt leuk vindt? Wat als hij me echt mag en meer wil zijn als vrienden? Zou ik dat accepteren en gelijk een gezellig nachtje hebben, kijk.. Daar droom ik wel van.. Maar Guther kan zo onvoorspelbaar zijn.. Ik bedoel maar.. Je weet het nooit met jongens, tenzij je ze allemaal gehad hebt, toch?
Al is dat wel wat onmogelijk, maar je weet nooit wat voor personen hier rondlopen op aarde...
'Getver, Guther wat doe je!', zeg ik als ik de badkamer verlaat. 'Roken', antwoordt Guther simpel, 'we hadden afgesproken dat niet hier te doen', zeg ik streng. Guther kijkt me verontwaardigd aan, 'wanneer dan?', zegt hij wijs. 'Uhh... We hebben het gewoon afgesproken okay!', snuif ik. Gelijk begin ik de hoesten, 'dit stinkt weet je', weet ik uit te brengen tussen de vele hoestbuien door. 'Voor jou wel, ik niet', zegt hij somber. 'Blablabla, zet alsjeblieft wat ramen open', hoest ik. 'Dan wordt het super koud gek!', roept Guther.
Guther gaat iets rechter op zitten maar zet nog steeds geen raam open, 'Guther!', pers ik eruit. 'Hmm? Wat is er?', vraagt hij afwezig. 'Ra-men!', hoest ik. Guther zucht diep, pakt zijn sigaret beet tussen zijn lippen en zet een paar ramen open, daarna ploft hij weer op de bank en gaat verder met roken, als de sigaret op is dumpt hij de as op het tapijt en steekt een nieuwe aan. 'Guther! Dat krijg ik never nooit uit het tapijt', kreun ik. 'Oh', is zijn briljante antwoordt.
Het is dat ik 'm leuk vindt, anders had ik 'm allang míjn appartement uitgerot, via het raam nog wel liefst.