Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 25 van 37

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd4!~ *Langere update!*

Nee, alleen Roos heeft niks van zich laten horen, en omdat het na 18.00 is, is ze helaas gediskwalificeerd :(
Sorry Roos!

De antwoorden:

Generatie 1
1. Aan wie stuurde Scarlet een e-mail? Haar ouders
2. In welk hoofdstuk ging Scarlet naar de bar? Hoofdstuk 3
3. Hoe ontmoette Scarlet Hunter? Beschrijf het zo goed mogelijk. Hier is van alles mogelijk, jullie hadden deze eigenlijk allemaal goed.
4. Waar trouwden Scarlet en Huner? In de lounge/bar/kroeg waar ze elkaar ook hebben ontmoet
5. Wat is Hunter's achternaam? Cottoneye
6. Hoe heette Scarlet's eerste kind? Mitchel
7. Tijdens wat groeide Elenor op? Een feest van Mitchel toen Scarlet weg was.

Generatie 2
1. Met wie trouwde Mitchel? Dolores
2. Wat deed Elenor tijdens Mitchel's bruiloft? Waar zorgde ze dus voor? Elenor zorgde voor de muziek.
3. Van wie was Elenor zwanger? Dirk Fase
4. Hoeveel kinderen zou Elenor "oorsprongelijk" moeten hebben? 3, ze heeft een miskraam gehad.
5. Wat is Sterre's oorspronkelijke haarkleur? Bruin
6. Wat gebeurde er bijna met Caitlin toen ze buiten aan het spelen waren? Ze viel in het zwembad en verdronk bijna
7. Was Sterre blij toen Elenor een grapje maakte dat zij de volgende 10G houdster zou zijn? Nee totaal niet.

Generatie 3
1. Ging Caitlin naar Egypte? Zo nee, naar welk ander land dan? Ze ging naar Frankrijk
2. Wat is de voornaam van de man die Caitlin ontmoette? (gebruik ook zijn tweede naam) Jean Luc
3. Wat voor kleur ogen heeft Jean? Lichtgroen (groen was ook goed)
4. Hoe gingen Caitlin en haar vriendje bijna dood? (waardoor dus) Die had ook iedereen goed eigenlijk. Er zijn verschillende antwoorden mogelijk.
5. Hoe heette hun eerste kind? Bellini
6. In welke kleur had Sterre haar haar geblondeerd? Makkelijk, het antwoord staat eral, blond!
7. Bij wat voor soort ongeval kon Caitlin niet meer lopen? Een auto ongeluk
8. Hoe heette al hun kinderen? Van groot naar klein (de oudste dus vooraan) Bellini, Damien, Tirza, Taylor. Tirza en Taylor konden worden omgedraaid omdat ze tweeling zijn.

Generatie 4

1. Hoe heette Damien's vriendinnetje? (voor en achternaam) Megan Twalland
2. Hoe heette het meisje waar Damien mee vreemd ging? (voor en achternaam) Jessica Smither
3. Wat voor soort werk deed Damien's vriendinnetje? Ze was hoer/prostituee
4. Wie ging dood, het meisje waar Damien mee vreemd ging, of zijn vriendinnetje? Jessica Smither, dus het meisje waar hij mee vreemd ging.
5. Hoe heette Damien's eerste en tweede kind? (voor en achternaam, en op volgorde van leeftijd, oudste eerst) Insteker! Het gaat over Damien's eerste 2 kinderen, dus Olivier Smither en Rosalie Jonshen
6. Wat voor "baan" kreeg Jessica? Een baan in de modellen wereld
7. Wat wil Rosalie graag? Een hond

Generatie 5

1. Hoe heet Olivier's vriendje? Ryan
2. Waar gingen Rosalie en Lara heen? Bridgepoort
3. Wat is er met Lara volgens jou? De meeste dachten het goed, Lara is zwanger!

~~~~~~

Uitslag:
6. Luc 20.5 punten
5. Matthieu 34 punten
4. Ixors 36.5 punten
3. Imme 38 punten
2. Anna 38.5
1. Simsesther 39.5

Gefeliciteerd Simsesther! Jij hebt gewonnen :)
De prijzen gaan nu tot en met de derde plaats, dus je hebt geluk Imme!

Eerste prijs: je mag een grote Set uit de store kiezen (bijv. de set van de Augustus maand), maakt niet uit hoeveel simpoints, je mag alleen geen werelden uitkiezen.

Tweede prijs: jij mag ook een set uitkiezen, maar dan geen set van de maand, dus hij is ook niet zo duur.

Derde prijs: ik weet niet of deze doorgaat, hangt af van het aantal mensen die meedoen. Jij mag ook iets uitkiezen, maar je bent verplicht om onder de prijs van de persoon te blijven die de tweede prijs heeft gekozen, neemt die bijv. een set van (ik zeg maar wat) 500 simpoints, moet jij eronder blijven met de set. Dan neem je bijv. een set van 400 simpoints o.i.d

Ik wacht op jullie pm! :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd4!~ *Langere update!*

Dit is een pp of niet.
Maar ik wilde even zeggen: Sanne ik vind eigenlijk dat je een tegenprestatie moet krijgen omdat je dit doet :D . Ik heb nog een paar punten op mijn Sims account op de Sims site. Dus als je iets leuks ziet van haar ofzo of een kledingstuk. Pm me dan maar even. Dan krijg je dat van me ;) .
Xxx
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd4!~ *Langere update!*

Zo snel mogelijk, ik wil de update lang houden, daar ben ik dus mee bezig :)

@Simsesther
Oeps, ik moet de link nog aan je geven. Sorry!

Zou Anna inwillen sturen wat ze graag voor set ect. wil hebben? Dan kan Imme ook haar prijs krijgen ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 5! ~Hfd4!~ *Langere update!*

Niet echt lang, maar hopelijk wel leuk..
Mijn game liep namelijk vast, en ik had er ff geen zin in om opnieuw alles te doen :sweatdrop

~~~~~~

Hoofdstuk 5

Afbeelding

Langzaam loop ik de trap op, opweg naar de kamer van Lara. Voor haar deur blijf ik nog even twijfelend staan, zal ik naar binnen gaan? Ik til mijn hand op om op de deur te kloppen, maar hij raakt de deur niet aan. Ik haal diep adem, 'kom op Roos, je durft toch wel naar binnen te stappen', probeer ik mezelf moed in te praten. Ik zet mijn hand op de deur klink en doe zachtjes de deur open.
Lara zit op de bank met haar gezicht in haar handen, droevig kijkt ze me even aan. 'He..', zeg ik en ik sluit de deur. Lara maakt een neppe glimlach. 'Hoi', zegt ze zwakjes.

Afbeelding

'Hoe gaat het?', vraag ik, maar ik weet het antwoord al. 'Slecht', zucht Lara. Sinds Lara erachter was gekomen dat ze zwanger was, was alles voor haar ineen gestort, haar droom te gaan studeren, alles werd vele male lastiger. Ik had voorgesteld een abortus te laten plegen. Maar Lara wilde geen moordenaar zijn, en ik geef haar groot gelijk.
Er wellen wat tranen op in Lara's ogen, die ze probeert te onderdrukken. 'Kweenie', zegt ze en ze probeert haar stem groot te houden, wat bijna onmogelijk is.
Pijn welt op in mijn hart, mijn arme kleine zusje.



Afbeelding

'Ik ben thuis', mijn stem galt door het bijna lege huis, 'oke!', klinkt Lara's stem vanuit de woonkamer. Ik glimlach eventjes en loop dan naar haar toe. 'Is het koud buiten?', vraagt ze gelijk als ze de sjaal ziet. Ik grinnik en knik even. 'Ja, en het begon nog te regenen ook', bromde ik, Lara lachte kort.

Afbeelding

Als Lara op wil staan om ,weet ik veel wat, te doen, legt ze plots haar handen op haar buik. 'Het trapt', fluistert ze kort, met een paar grote stappen sta ik naast haar. 'Trapte het kindje?', fluister ik ademloos, Lara knikt en kijkt me aan. Voor de eerste keer sinds ze weet dat ze zwanger is, lijkt ze blij, ze valt me snikkend om de hals. 'Ik ben zwanger!', piept ze opeens. Ik schiet in de lach.

Afbeelding

Ik kijk Lara even aan en schud mijn hoofd, mijn zusje is echt een geval apart. 'Ik ben blij', zucht ze en ze aait weer over haar buik.
Ik pak Lara's kin stevig vast, geschrokken kijkt ze me aan. 'Dus niet meer zeuren?', zeg ik, Lara glimlacht, 'niet meer zeuren', belooft ze.



Afbeelding

'Time Flies', zei een personage op tv, ik knikte instemmend, de tijd ging inderdaad erg snel. Lara's kindje zou snel komen, en aan ons is het erg te merken, we stuiteren maar rond. Was soms grappig was, maar soms zou irritant.
'Rosalie?', klinkt Lara's trillerige stem, mijn hoofd zwenkt naar links, daar staat Lara, met een grimas op haar gezicht en haar andere hand op haar buik. 'We hebben een probleempje...', fluistert ze schoor.

~~~~~~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie