Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 16 van 21

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 35
'Vogelverschriksters'

Afbeelding

Afbeelding
'Nou, vandaag was één van de spannendste dagen in mijn leven. Ik zag mijn dochters die mij vertelden hun eigen stijl gevonden te hebben. Ze gingen elkaar op maken en ik mocht buiten komen toen ze klaar waren en wat ik aantrof.. CATASTROFE! EEN CREATIE VAN DE DUIVEL! Echt, ik had liever dat de verassing was dat m'n huis was ingestort of dat ik m'n baan kwijt was, maar dit?'

Afbeelding
'Maar u kent me wel, ik sta nooit te lang stil bij tegenslagen en zette direct een metarmafoseset in de tuin. Klaar om die wanstaltige countrygirls een frisse look te geven! Tuinschaar, kettingzaag en familieverpakking haarlak in de aanslag!'

Afbeelding
'En zeg nou zelf, het resultaat mag er wezen nietwaar? Ik ben zo trots op mijn girls. Eigenlijk vooral op mezelf, maar dat terzijde.. Beeldschoon zijn ze en het enige wat nodig was, was een touch van hun elegante, sexy, beeldige moeder.'
Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Aah die linker heeft toch ook wel wat leuks? Ik vind haar best knap. Toen ze een peuter was was ze echt afgrijselijk lelijk en toen ze kind was werd ze mooier dus dacht ik dat er nog hoop was. Maar misschien kijk ik er al te lang tegenaan, dat ik daarom gewend ben aan haar hoofd haha.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie