Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

783 berichten • Pagina 5 van 40

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang: Deel 8 online. (pagina 7)

Deel 9.


Afbeelding
Marloes zit op de bank. Ze denkt aan van alles en nog wat. Ze schrikt als Joost opeens binnenkomt.
‘We hebben morgen een bruiloft, hè.’ zegt Joost. ‘Van Simone en Dirk.’ Marloes zucht.
‘Ik heb daar echt geen zin in.’ zegt ze. ‘Ik voel me misselijk en ik heb pijn.’
‘Je hoeft ook niet heel de dag te blijven.’ zegt Joost terwijl hij naast haar op de bank gaat zitten.’ Hij wrijft over haar buik.


Afbeelding
‘Daar heb je gelijk in.’ zegt ze. Joost slaat een arm om haar heen en hij begint haar te zoenen.
‘Ik ken die Simone helemaal niet, nog nooit gezien, jij?’ zegt ze.
‘Dirk is een goede maat van me, hè. Ik heb Simone dus wel een paar keer gezien.’ zegt hij.


Afbeelding
Hij gaat met zijn hand in zijn jurken en met zijn lippen bij haar borsten. Marloes duwt zijn hoofd weg.
‘Denk het dus even niet.’ zegt ze chagrijnig. Joost is verbaasd.
‘Zoals ik al zei: Ik ben misselijk en ik heb pijn. Dus ik heb geen zin in dat kleffe gedoe van jou.’
‘Dat kan je ook normaal doen.’ zegt hij geïrriteerd. Hij trekt zijn hand terug.


Afbeelding
Marloes gaat staan en begint meteen de schreeuwen.
‘Nee, jij moet normaal doen.’ schreeuwt ze. Joost gaat ook staan.
‘Jij denkt alleen maar aan jezelf, en aan je kind. Kun je ook aan mij denken.’ Ze wijst me haar vingen naar Joost.
‘Ik denk altijd aan jou, jij bent degene die aan zichzelf denkt.’
‘O, nou heb ik alles gedaan.’ schreeuwt ze. ‘Ik ben het zat met jou!’ Ze rent de kamer weg. Joost laat zich neerploffen op de bank.
‘Ik ga niet mee naar die bruiloft!’ schreeuwt ze er nog even achteraan.
‘Wat is zij vermoeiend!’ zegt hij en hij meent het.




Afbeelding
Ongeveer een maand vloog voorbij. Isabella, Willemijn en Simone zitten aan tafel en eten en pizza. De grote dag voor Simone is morgen, dan gaat ze trouwen.
‘Ik heb zoveel zin in morgen.’ mompelt Simone terwijl ze een stuk van haar pizza probeert af te scheuren.’
‘Ja, dat snap ik.’ zegt Willemijn. ‘Dit zijn goede pizza’s.’
‘Ja, ze zijn lekker.’ zegt Isabella terwijl ze naar Willemijn kijkt. Ze hebben elkaar via Simone leren kennen en zijn nu ook vriendinnen.


Afbeelding
‘Willemijn? Heb je nog last gehad van Stefano?’ vraagt Simone. Willemijn lacht.
‘Van Stefano, hij zei een maand geleden dat hij me zou terugpakken.’ zegt ze lachend. ‘En nog steeds heb ik hem niet gezien.’ Ze neemt weer een stuk van haar pizza.
‘Ik zou toch nog oppassen.’ zegt Isabella. ‘Ik bedoel.. ik ken hem niet. Maar hij lijkt me gevaarlijk hoe jij hem beschreven hebt.’ Iedereen heeft zijn pizza op en Willemijn ruimt de doos op.

Afbeelding
‘Laten we het ergens anders over hebben.’ zegt Willemijn. ‘Het is tenslotte morgen jouw bruiloft, dus ‘’all eyes on you’’’ zegt Willemijn. Simone lacht.
‘Ik ben zo blij met Dirk.’ zegt Simone. Ze straalt helemaal.
‘Wees er maar zuinig op.’ zegt Isabella. ‘De relaties van mij en Willemijn zijn allebei kapot. Wat doe je eigenlijk aan.’
‘Ik kan het wel even aantrekken.’ Willemijn en Isabella vinden het een goed plan.


Afbeelding
Nadat ze de jurk van Simone hadden bekeken, die Isabella heel mooi vond, loopt Isabella naar haar huis toe. Het is toch heel dichtbij denkt ze. Ze denkt na over de bruiloft die morgen plaats gaat vinden. Ze moet in een gouden jurk komen. Ook Melissa gaat mee naar de bruiloft. Simone kijkt nog even naar de flat en loopt dan verder.


Afbeelding
Nog geen drie minuten later loopt aan de andere kant van de stoep een man. Hij kijkt Isabella aan en Isabella kijkt hem aan. Hij straalt een gemene, wraaklustige uitstraling uit. Opeens schiet het haar te binnen: Stefano. Ze heeft Willemijn en Stefano samen een keer gezien. Nu herkent ze Stefano. Zal hij richting de flat gaan?


Afbeelding
Isabella stopt en pakt haar telefoon. Ze ziet Stefano oversteken. Ze belt naar Willemijn, ze vertrouwt het helemaal niet.
‘Met Isabella.’ zegt ze snel. ‘Ik denk dat ik Stefano zie!’ Isabella luistert even.
‘Waar? Dicht bij de flat!’ zegt Isabella en ze kijkt naar hem. Hij loopt inderdaad naar de flat toe.


Afbeelding
‘Wat, dicht bij de flat?’ Willemijn is bang, ze had eindelijk weer het veilige gevoel, maar dat is nu als sneeuw voor de zon verdwenen. Simone kijkt angstig toe.
‘Oké, dus hij gaat niet naar binnen?’ vraagt Willemijn. ‘Hij loopt door?’ Willemijn luistert.
‘Oké, bedankt voor het bellen.’ Willemijn hangt de telefoon op.
‘Wat is er?’ vraagt Simone angstig.
‘Hij stond even voor de deur van de flat, maar toen liep hij door zegt Isabella.’ zegt Willemijn.


Afbeelding
‘Er gaat niks gebeuren.’ zegt Simone die Willemijn omhelst. ‘Je bent veilig.’ Simone weet het eigenlijk zo net nog niet. Het is een gevaarlijke jongen, hoe hij haar had behandelt was afschuwelijk.
‘Ik hoop het. Trouwens, je jurk is echt prachtig.’ zegt Willemijn. Simone glimlacht maar ze heeft geen juist gevoel, ze is bang dat Stefano echt wat gaat doen.

Volgende keer in Natte traan en zachte wang:
- De grote dag voor Simone en Dirk.
- Ook zien we Stefano weer.

Laatst gewijzigd door Klaas op zo 31 jan 2010, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Natte traan en zachte wang: Deel 9. [pag. 9]

Deel 10.


Afbeelding
De grote dag is aangebroken. De bruiloft van Simone en Dirk. De bruiloft wordt gehouden in een groot huis. In de achtertuin gaan ze trouwen. Isabella en Willemijn zorgen voor de voorbereidingen van de bruiloft. Ze zijn al heel de ochtend bezig met ballonnen opblazen, eten klaarmaken, dansvloer schoonmaken en ga maar door. Isabella pakt wijnflessen uit het wijnrek en Willemijn legt het eten op de tafel.

Afbeelding
Isabella schenkt wijn in de glazen terwijl Willemijn naar haar toe loopt.
‘Dus je weet zeker dat het Stefano was?’ vraagt Willemijn. Isabella kijkt haar aan.
‘Zeker weten, het was echt Stefano. Hij stond ook stil bij de flat.’ zegt ze.
‘Vreemd, waarom is hij niet naar binnen gegaan?’ Willemijn kijkt naar de flessen. Er staan allemaal franse namen op.
‘Ik zou het niet weten, wees blij!’ zegt Isabella en ze zet het dienblad neer. Willemijn knikt.


Afbeelding
De deur gaat open en Melissa komt naar binnen gewandeld.
‘Hee lieverd.’ zegt Isabella.
‘Hee mam! Het is hier echt mooi. Heb jij dat gedaan?’ Isabella knikt.
‘Met Willemijn.’ zegt Isabella. Willemijn loopt naar Melissa toe.
‘Jij bent zeker Melissa.’ zegt Willemijn en Melissa knikt. ‘Ik ben Willemijn.’


Afbeelding
‘Hallo Willemijn, je hebt de zelfde jurk al mama aan.’ zegt Melissa.
‘Ja, dat klopt, dat wilde Simone heel graag.’ zegt Willemijn. ‘Jij ziet er heel mooi uit.’
‘Dankjewel, jij ook.’ zegt Melissa. Isabella pakt een dienblad met wijnglazen erop en loopt naar de tafel met al het eten en zet het daar op. Willemijn en Melissa praten verder over de bruiloft.


Afbeelding
Dirk komt zenuwachtig de kamer binnen. Hij kijkt rond.
‘Gaat alles hier volgens plan?’ vraagt hij zenuwachtig. ‘Is alles al klaar? Zijn de gasten er al?’ Isabella kijkt hem aan.
‘Alles gaat volgens plan, alles is klaar en er zijn nog geen gasten. Wij regelen alles, je moet ontspannen.’ zegt Isabella die hem lachend aankijkt.
‘Jullie doen het geweldig.’ zegt hij.


Afbeelding
‘Ik ga even naar Simone, jij niet Dirk. Dat brengt ongeluk.’ zegt ze.
‘Nee, nee ik ga niet.’ zegt hij en Isabella loopt de keuken uit. Ze gaat in de grote hal de trap op en neemt de deur links.


Afbeelding
‘Hee Simone.’ zegt Isabella. Simone zit achter haar tafel en kijkt zenuwachtig in de spiegel.
‘Hallo Isabella.’ zegt ze en ze kijkt naar haar. ‘Ik heb er zoveel zin in.’
‘Je ziet er ook prachtig uit.’ zegt Isabella. Ze meent wat ze zegt. Zo’n mooie bruiloft heeft Isabella niet gehad. Isabella wenst Simone succes en gaat dan naar beneden om de gasten te verwelkomen.


Afbeelding
Stefano staat voor het raam en kijkt naar waar het allemaal gaat gebeuren. Hij ziet een grote rode loper. Zal hij tijdens het trouwen toeslaan of als hij Willemijn alleen treft. Hij is er nog niet uit maar hij weet wel dat hij deze dag wat gaat doen. Zijn haat voor Willemijn is steeds erger gegroeid.
‘Wacht maar Willemijn, ik maak jou kapot!’ zegt hij tegen zichzelf en dan komt er een klein lachje. Hij loopt weg van het raam en verstopt zich in het gigantische huis.


Afbeelding
Willemijn en Isabella staan in de hal om alle gasten te ontvangen. Ze hebben het over hoe mooi Simone eruitziet. De voordeur gaat open en Olivia en Joost stappen naar binnen. Joost gaat tegenover Isabella staan en Olivia tegenover Willemijn.
‘Welkom.’ zegt Isabella tegen Joost. ‘Is Marloes er niet?’
‘Nee, die voelt zich niet zo goed hè.’ zegt hij. ‘De zwangerschap.’
‘O ja, had ik ook hoor. Wel jammer, ik wil Marloes graag ontmoeten.’ zegt Isabella.


Afbeelding
‘Dat komt dan wel een andere keer. Voor wie kom je?’ vraagt Isabella.
‘Voor allebei, maar Dirk is een goede maat van mij, maar ik kom ook voor Simone.’ zegt Joost.
‘Oké. Het gaat gebeuren in de tuin dus graag daar naar toe gaan.’ zegt Willemijn tegen Olivia en Joost. Joost en Olivia doen wat Willemijn zegt en ze lopen naar de tuin.


Afbeelding
‘Maat.’ roept Dirk en hij loopt naar Joost toe. Ze omhelzen elkaar.
‘Je grote dag hè! Je gaat eindelijk trouwen.’ zegt Joost lachend.
‘Ja eindelijk.’ zegt hij.
‘Ik wist op de middelbare school al dat jullie lang een koppel zouden blijven.’ zegt Joost. Dirk lacht.


Afbeelding
‘Wilt iedereen op een stoel gaan zitten.’ roept Isabella en iedereen doet wat ze zegt. Alle mensen lopen naar een stoel en gaan erop zitten. Willemijn komt naast Isabella zitten en daarnaast gaat Melissa zitten. Iedereen wacht totdat de bruid naar voren komt. Ook een oude man in een net pak komt naar voren en gaat vooraan staan. Dirk gaat naast de man staan en ze wachten op de bruid, die elk moment kan komen.

De volgende keer in Natte traan en zachte wang:
- Een extra lange update!
- De ceremonie van Simone en Dirk.
- Nieuwe liefde.
- Stefano slaat toe!

Laatst gewijzigd door Klaas op zo 31 jan 2010, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie