Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

33 berichten • Pagina 2 van 2

maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: My life as Layla ~ update 2!

3

Afbeelding
Ze had geen idee wat ze aan moest naar een club, dus hield Layla maar gewoon aan wat ze aan had. Ze liep de kamer uit en nam de lift naar beneden. Eenmaal buiten bedacht ze, dat het veel goedkoper was om met de metro te gaan. En naast haar appartementencomplex was een metro station...

Afbeelding
Ze bekeek het bord bij het station. Er stond inderdaad 'waterman' op. Net toen ze naar beneden wilde gaan hoorde ze haar telefoon gaan. Een sms. Van Daan.
Doe iets moois aan x Daan
O fijn. Snel rende ze terug, trok een jurkje aan, deed haar haren los en ging toen terug naar de metro.

Afbeelding
Eenmaal bij de Waterman kon ze Daan nergens zien.
"Boeh!" hoorde ze ineens achter zich.
"DAAN," gilde ze geschrokken. Hij glimlachte.
"Hallo Layla," antwoordde hij droog.
"Je liet me schrikken idioot," lachte ze.
"Weet ik toch. Wauw je ziet er prachtig uit, zullen we naar binnen gaan?"

Afbeelding
Eenmaal binnen keek ze haar ogen uit. Het eerste wat ze zag: een vampier, die haar aanstaarde met zijn rode ogen. Ze gaf hem een vriendelijk glimlachje en vluchtte toen naar Daan.
"Een vampier," siste ze in zijn oor.
"Ja, dit is bridgeport Layla, wen er maar aan," antwoordde hij.
Ze zag ook nog een beroemdheid en een paar gewone mensen. Toen hoorden ze de 'ping' van de lift en iedereen stapte in.

Afbeelding
Layla wilde net uitstappen op verdieping 11 -voor de niet-beroemde mensen- maar Daan hield haar tegen, en ze gingen er uit bij 12.
"Daan we komen hier niet naar binnen," siste ze.
"Laat mij maar," fluisterde hij en hij stapte op de uitsmijter af.
"Hé, Tom, ik ben Daan Menders, je kent me toch. Laat je mij en mijn vriendin er even in?" zei hij slijmerig tegen de uitsmijter. Maar die trapte er niet in.
"Donder op, je bent niet bekend. Tenzij je geld hebt, kom je er niet in. En ik heet Richard," zei de uitsmijter chagrijnig.

Afbeelding
Daan liep terug naar Layla.
"Heb jij geld bij je?" vroeg hij verlegen, "anders komen we er niet in."
"Kunnen we niet gewoon naar de verdieping hier onder gaan?" vroeg Layla.
"Nee, daar is het saai. En er zijn te veel 'gewone' mensen. Geloof me, koop hem om," smeekte Daan. Layla zuchtte. Oke dan. Ze liep naar de uitsmijter.
"Honderd euro per persoon en je komt er in," zei hij. Layla zuchtte nog een keer. Dat was tweehonderd euro! Voor een domme club! Maar ze wilde Daan niet teleur stellen...
Ze gaf 200 euro aan de uitsmijter.
"Welkom in de Waterman viplounge," zei hij de uitsmijter ineens heel vriendelijk en liet Daan en Layla naar binnen.

Afbeelding
Daan liep naar binnen en keek in het rond. Hij bekeek wat beroemdheden die aan het dansen waren. Het was nogal leeg hier. Plots draaide hij zich om naar Layla.
"Layla, ik herinner me ineens dat ik nog een... eeh... afspraak heb," zei hij tegen haar. Layla keek hem verbaasd aan.
"Het is half 1 's nachts!"
"Weet ik het spijt me. Ik moet er vandoor. Dag Layla," zei hij en hij liep zo de lounge weer uit. Had ze daar nou tweehonderd euro aan besteed?! Had hij haar nou gewoon gebruikt?
"DAAN," riep ze hem na, maar hij liep zonder om te kijken weg.

Afbeelding
Ze zuchtte teleur gesteld en liep naar de bar. Als ze hier toch was kon ze er beter wat van maken...
"Wat zal het zijn dame?" vroeg de vrouw achter de bar.
"Het sterkste dat je hebt," zei Layla. De vrouw knikte en ging aan het mixen. Layla keek de lounge rond. Hij was op het dak van de flat en je had een geweldig uitzicht over Bridgeport. Maar ze kon er niet van genieten.

Afbeelding
De vrouw zette een roze drankje voor haar neer. Het zag er heerlijk uit. Ze nam een grote slok. Wauw, dat hielp. De alcohol brandde in haar keel.

Afbeelding
"Doe er nog maar één," zei Layla, toen de vrouw haar lege glas weg pakte. Ze knikte.
"De zelfde?"
Layla schudde haar hoofd.
"Doe maar iets anders," zei ze. Twee dezelfde was zo saai. Ze voelde de alcohol nu al naar haar hoofd stijgen. De vrouw zette een oranje drankje voor haar neer. Layla dronk hem in één keer op.

Afbeelding
Ze bestelde nog een drankje en liep er mee naar de jacuzzi, die er ook stond. Ze trok haar jurk uit en dook in haar ondergoed in de jacuzzi. Ze zette haar drankje op de rand en ging lekker zitten. Dit had ze echt even nodig. Tot er plotseling een uitmsijter naar haar toe kwam.
"We gaan sluiten," bromde hij.
"Oke ik kom er zo uit," zei Layla.
"Nu," zei hij boos.
"Oke oke, ik doe even mijn jurk aan en dan..."
"Neem je jurk maar mee. Nu uit de jacuzzi of ik góói je er uit."

Afbeelding
Met haar jurk over haar arm liep Layla de lounge uit. In de lift keken de mensen haar raar aan maar het boeide haar niet. Ze was aangeschoten. Wiebelend liep ze de flat uit en liep naar het metro station. Nog steeds in haar ondergoed.

Afbeelding
Eenmaal thuis trok ze haar pyjama aan, deed haar haren in een staart en kroop in bed. De kamer draaide en ze voelde zich verschrikkelijk. Het was al weer licht, het moest een uur of zes zijn. Verdrietig viel ze in slaap.

--------
zeuw een extra lange update ^^
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie