Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

695 berichten • Pagina 28 van 35

Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: 10G Familie Smith - Update 01/07!

Echt goed geschreven. Vooral in de latere delen (3, 4 en 5), dan krijg je echt een betere schrijfstijl. Slim om zo spannend te eindigen, maar wel vreselijk irritant.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: 10G Familie Smith - Update 01/07!

Oké, nog meer spelproblemen. :( Ik heb vandaag dus ook eindelijk Levensweg gekocht, dus ik vrolijk installeren enzo, gaat allemaal goed, maar als ik op de 'playknop' druk in het startprogramma, reageert ie niet. :(
Dus ik ben weer aan het zoeken naar de oplossing, maar als ie het dan weer niet doet ga ik alles opnieuw installeren etc, dus dat duurt dan nog even. :(
Sorry guys :(
Gebruikersavatar
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 19:09

Re: 10G Familie Smith - Update 01/07!

^He wat super vervelend! :( Ook dat er zoveel problemen zijn met Levensweg! Ik zou even op het officiele Sims3 forum rondkijken, daar is volgens mij een topic voor alle problemen met Levensweg. Veel succes, ik hoop dat het goed komt! :(
Gebruikersavatar
Ixors
Oplichter Oplichter
Berichten:
1329
Lid geworden op:
do 22 apr 2010, 18:20

Re: 10G Familie Smith - Update 01/07!

Weet je wat ik heb, ik heb een snelknop op mijn computer staan van de sims. Dus dat kwam doordat ik de launcher perongeluk had verwijdert, misschien kan je dat eens proberen, de snelkoppeling op je bureaublad zetten en dan de launcher bij prullenbak terughalen en die ook op je bureaublad zetten. Zodat als je de sims wil opstarten, je gewoon op de snelknop dubbelklikt en als je wat wil installeren ga je naar je launcher, installeer je, doe je hem toe en gaat naar je snelknop. Misschien lukt dat?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: 10G Familie Smith - Update 01/07!

Veel succes!
Er is trouwens een methode om je computer sneller te krijgen: dan ga je de documenten met minder tussenruimtes opslaan. Misschien kan je dat doen?
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie