Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

172 berichten • Pagina 8 van 9

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: ~UPDATE7~ Time of your life

Super! Ik las het dagboek niet maar ga er nu meteen mee beginnen (had alleen je nieuwste up gelezen en nu wil ik de rest weten, haha).

V HET IS ECHT KEI LEUK! haha, even enthousiaste uitbarsting (ik lijk wel zes XD) ik wil meeeeer :swing en waarom een weekje? ;o

Laatst gewijzigd door Leonie op ma 20 jun 2011, 15:28, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Mich.....
Mest analist Mest analist

^ Working on it!

EDIT: Vervelende mededeling :( Ik heb vandaag mn kies gebroken. Verticale breuk, dus dat is niet goed en omdat het weekend is kan ik de tandarts pas maandag bellen... Op internet lees ik allemaal verhalen over enge behandelingen en ik heb zelf al trauma's overgehouden aan een wortelkanaalbehandeling. Grote kans dat dat er nu weer in zit. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik op het moment niet echt in de stemming ben om met mn dagboek bezig te zijn. Hoe graag ik ook zou willen, ik ben erg ongeconcentreerd en zenuwachtig. Het is niet zo dat ik echt bang ben voor de tandarts ofzo, het is meer de onzekerheid omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren en wanneer ik behandeld kan worden. Als je te lang met zo'n breuk rondloopt kun je je hele kies verliezen. Hopelijk hebben jullie begrip voor deze situatie. Ik was al best ver met mn update, dus als het morgen wat beter gaat update ik morgen. Anders maandag. Hopelijk ben ik dan wat meer gekalmeerd.

Heel erg sorry! :(
''Faber est suae quisque fortunae''
DaisyRose
Snackventer Snackventer

Beterschap ;) ik had net zoals jij ook bijna nergens zin in toen ik voor mijn verstandskiezen naar de kaakchirurg heen moest.

Maar laat je niet bang maken door wat anderen zeggen. Laat het rustig over je heen komen ;)
cedric
Snackventer Snackventer

Mich..... schreef:^ Ik denk dat het vandaag wel gaat lukken. Ik ben al weer redelijk gekalmeerd :D Bedankt voor al jullie lieve berichtjes (L)
veel beterschap en als je niet in de stemming bent moetje het gewoon niet doen
veels succes ;)
Wil je een huis op de sims3 stuur maar en pb.
Let's play the sims baby!
Mich.....
Mest analist Mest analist

Haha! Ik heb al zo lang niets meer van me laten horen zeg :O Verklaring daarvoor: Een compleet nieuwe verslaving x_x Mich is aan het RPG'en geraakt en het bevalt ontzettend goed :D Maar, ondertussen weet ik wel dat ik hier nog een dagboek heb lopen, en dat ik daar ook aan moet werken... Dus ik zeg nu gewoon tegen mezelf dat ik dit weekend ga uppen. De update was toch al bijna klaar.

Sorry voor het lange wachten :(
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie