Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is jouw favoriete personage?

Sara
0
Geen stemmen
Marica
0
Geen stemmen
Rina
1
50%
Maka
1
50%
Totaal aantal stemmen: 2

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Love your life -Update 4 online-

Proloog
Dit verhaal gaat over Sara, een rijke jonge vrouw die zich veel bemoeit met anderen, veel om zichzelf geeft en over veel dingen overdrijft. Ze woont in een kasteel samen met haar beste vriendin Marica. Ze proberen er een leuk leven van te maken, al zit er bij Marica een draadje los en al denkt Sara veel te veel aan zichzelf..

(Ik kon het gewoon niet laten om dit te doen. :D Verder wil ik nog iets zeggen. Dit verhaal heeft niks met Hellhole te maken, alleen de personages van dat verhaal zitten hier in, maar dit is een heel ander soort verhaal! XD Voor de mensen die Hellhole niet kennen; Ik ga daar niet over praten. :sleep )

Anyways,

Update 1
Sara

Afbeelding
Ik stap uit mijn grote dure bed, duw de zachtste, mooiste en duurste dekens ooit naar de andere kant en kijkt naar het glanzende plafond. Ik heb gisteren overleeft; Nu vandaag nog, en morgen, en overmorgen, en de dag daarna, en de dag daarna, en...Whatever. In ieder geval, ik ben Sara en ik ben mooi, leuk, sexy, vriendelijk, en natuurlijk geweldig cool.

Afbeelding
In ieder geval stap ik dus uit mijn bed en hoor mijn maag knorren. Ik voel eraan en merk dat ik honger heb. Dus wat moet ik dan doen? Ik bedoel, ik heb geen butler meer want die heb ik knock-out geslagen en op straat gegooid nadat hij om SALARIS had gevraagd!! Hoe durft hij!

Afbeelding
Dan kom ik er opeens achter dat de keuken bestaat en ren als een speer naar de keuken terwijl ik schreeuw dat ik honger heb.

Afbeelding
Wanneer ik arriveer bij de keuken kom ik er achter dat ik helaas niet gelijk de koelkast open kan trekken omdat Marica vandaag aan een stuk boter zit te smakken en na 5 minuten pas door heeft dat ik er ben.

Afbeelding
Ze pakt een groot pak ijs en gaat op een dure, comfortabele, mooie, stijlvolle stoel zitten. Ik kijk naar haar en loop kort daarna naar de koelkast om een boterham te pakken. Terwijl ik zoek naar boterhammen besluit ik tegen Marica te praten. "Waarom zit jij iedere dag een heel pak ijs op te eten op de vroege morgen?" zeur ik. Ik pak een boterham, smeer er wat jam op en ga zitten.

Afbeelding
Ik zet mijn tanden in de boterham en kijk ondertussen naar Marica. Die zit na te denken en fluistert zachtjes van alles en nog wat. Na een tijdje keert ze langzaam haar hoofd naar mij.

Afbeelding
"Goeie vraag." antwoordt ze. "Ik denk dat het gewoon zo'n gewoonte is, al doe ik dit al 3 jaar. Ik denk niet dat het ooit verdwijnt, maar ja."

Afbeelding
Ze kijkt een beetje gekwetst naar beneden en zucht. "Waarom zit jij iedere dag uhm,...Ach laat maar." zegt ze terwijl ze opstaat en wegloopt.

Laatst gewijzigd door Yum op za 25 jun 2011, 12:23, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Love your life -Proloog en Update 1 online-

Update 2

Sara
Afbeelding
Die middag besluit ik mijn tweelingzus te bellen die in Riverview woont, in een boerderij. Ik loop naar een badkamer en pak mijn telefoon. Het duurt wel 5 seconden voordat er eindelijk wordt opgenomen.
Afbeelding
"O, wie is daar?" hoor ik. "Sinterklaas, nou goed?" antwoord ik geïrriteerd. "Echt?! Wow...Iedereen zegt altijd dat hij niet bestaat, maar...Eindelijk! Mijn held, mijn verloofde, mijn maat...Ik-Ik wilde je altijd al iets zeggen. En-" "Ik ben Sara idioot! Heb je me nog nooit gehoord of zo?!"Ik kijk ondertussen naar mijn nagels. Ze zien er saai uit. Marica heeft altijd hele lange zwarte nepnagels.
Afbeelding
"Oh...Saar? Dus jij bent het?" hoor ik teleurgesteld. "Ja. Ik wilde je vragen of je eens langs kon komen met Maka want het is best saai hier met z'n tweeën, en zo kan ik echt geen lol hebben."
Afbeelding
"O my god heel graaaaag! Het is ook zo saai hier, pff~! Ik wil graag bij je komen logeren. Kan dat ook?"
"Natuurlijk. Als je wil mag je zelfs hier komen wonen, we hebben genoeg slaapkamers. Neem Maka mee en we kunnen ons prima vermaken!"
Afbeelding
"Okay, ik ben zo bliiijjj~ Ik ga snel deze boerderij te koop zetten. We komen zo snel mogelijk naar jullie toe!" Voordat ik kan antwoorden heeft Rina opgehangen. Ik doe mijn telefoon in mijn broekzak en loop naar een lege kamer.
Afbeelding
Hoe zal mijn leven worden? Waarschijnlijk super mega gaaf perfect! Iedereen in Sunset Valley zal over mij spreken, ik zal natuurlijk vaak in de krant komen te staan en iedereen in dit kasteel zal super populair worden, vooral ik natuurlijk!!
Afbeelding
Ik hoor keiharde voetstappen. Een deur wordt dichtgeslagen en Marica komt binnen.
"Dus je zussen komen hier wonen?" vraagt ze. "Yep, leuk he! Dan kunnen we ons nog meer vermaken." zeg ik met een big smile.
Afbeelding
Ik kijk naar Marica en zie dat ze lacht. Eindelijk! Dus zij is ook blij met de veranderingen. Straks hebben we het perfecte leven!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Love your life -Update 2 online-

(Sorry voor PP XD)

Update 3

Sara
Afbeelding
"Dit is het, toch?" vraagt Rina aan Maka. "Uhm, ik denk het. Moet je niet aan mij vragen." Opeens zien ze een vrouw die naar hen toe rent. "Ah, misschien is dat Marica." zegt Rina.
Afbeelding
"Uhm...hoi. Wij zijn de zussen van Sara die hier waarschijnlijk woont. Klopt dat?"
"Yep, je bent bij het juiste adres. Jullie komen hier dus wonen? Volg me."
Afbeelding
Marica komt mijn kamer binnen. "Je zussen zijn er. Eentje ziet er echt lelijk uit, is ze boerin of zo?" vraagt ze. "Yep. Ze woont in een boerderij, dus ik denk dat ze ook boerin is...Of was."
Afbeelding
Maka en Rina komen kort daarna ook mijn kamer binnen en staren me aan. "Ik had niks te doen, dus daarom besloot ik te trainen...Sorry daarvoor." zeg ik en ik zet de radio uit.
Afbeelding
Maka loopt naar me toe en geeft me een knuffel. "Ik heb je echt gemist, zussie!!" zegt ze enthousiast. "Ik jullie ook!" antwoord ik. Opeens herinner ik me iets. "O shit, helemaal vergeten. Ik ben vergeten een kamer op te knappen waar jullie kunnen slapen. Help me even, okay?"
Afbeelding
"We zullen je allemaal helpen! Ik weet zeker dat we binnen een paar uur een leuke kamer hebben! Let's go!"
Afbeelding
"Okay, dus dit is een lege kamer. Hij is best groot, dus ik denk dat we hier met z'n vieren kunnen slapen. Laten we beginnen met oude spullen uit de kelder te halen. Is dat een goed idee?" vraag ik.
Afbeelding
"Uhm...Ik denk dat ik het wel...kan." Maka twijfelt. Marica kijkt alleen maar met een 'blergh' gezicht. Rina kijkt trots. "Dit gaat ons wel lukken!" zegt ze blij.
Afbeelding
Na 12 uur sjouwen, stress, verven, en mopperen zijn we eindelijk klaar. Dit is best snel gegaan, maar we zijn allemaal doodmoe en vallen gelijk in slaap op de bank.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Love your life -Update 3 online-

Update 4
(graag meer reacties XD)

Rina
Afbeelding
Ik word wakker en sta op. Iedereen slaapt nog. Ik wrijf in mijn ogen en loop naar beneden via een trap.
Afbeelding
Het lijkt wel alsof ik in een doolhof ben beland. Vol nieuwsgierigheid loop ik verder.
Afbeelding
Na een tijdje lopen zie ik een doodgewone bruine deur. Langzaam loop ik er naartoe en open de deur.
Afbeelding
Op het eerste gezicht lijkt het alleen maar een ruimte zonder licht. Hier is vast niet veel bijzonders te vinden.
Afbeelding
Toch is het hier best eng. Ik loop een stukje verder. "Hm, niks..." zeg ik en ik kijk naar links.
Afbeelding
Allemaal skeletten liggen in de hoek opgestapeld. Ik schrik me rot en ik schreeuw. Wat is dit?!
Afbeelding
Achter me hoor ik plotseling iets. Ik kijk achter me.
Afbeelding
"Wat doe je hier?!" vraagt Marica. "I-Ik was gewoon benieuwd wat er a-achter die deur zat en...en..."
Afbeelding
"Ach, dit kan ik zo oplossen."
Afbeelding
"O ja?! We zullen wel zien!" schreeuw ik en ik ren op haar af.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie