Dit is pure perfectie in z'n simpelste vorm: Mensen zouden druk in de weer zijn, sommigen zouden het rustiger aan doen en veel zouden het als een normale schooldag zien.
En ik wist gewoon al wat er ging gebeuren, telepatie?
Btw, dit doet me verdomd veel denken aan een kort verhaal dat ik ooit eens geschreven heb, alleen heb jij 't weer beter verwoord.
Oh god.. echt heel erg bedankt voor de leuke reacties die ik telkens weer krijg. En mijn schrijfstijl.. dat komt - denk ik - grotendeels ook omdat ik verhalen lees op een ander forum en daar zitten echte professionals bij. Ik heb geen respect voor mezelf als ik dit lees en daarna verhalen op dat forum, als je zulke verhalen daar leest lijkt het net of je er middenin zit. Alles is zo gedetailleerd geschreven dat je het gewoon zo voor je ziet en als er wat gebeurd dat je bijvoorbeeld al in je gedachten roept: 'Doe dat niet!' enzovoort. Ik heb respect voor hún, dat zij mijn schrijfstijl helpen te verbeteren en ook op dat forum mij motiveren om door te gaan met schrijven. Echt, ik ben niks vergeleken met hun. Ik vind dit echt fantastisch dat jullie mij zo steunen van 'doorgaan!' en inderdaad geïnteresseerd zijn in mijn levensverhaal. Natuurlijk ben ik niet perfect, dat ben ik helemaal niet zelfs. Ik walg eerder van mezelf dan dat ik om mezelf lach als ik iets verkeerds doe. En mensen: Als er iets gebeurd waar je helemaal kapot van bent, zak niet in een diep gat: Zoek hulp en keep your head up! Het lukt je wel, als je er zelf in gelooft. (: